Millainen on tuntemasi tehokas ihminen? Oletko itse?
Kaikki tehokkaat ihmiset tai tietämänne tehopakkaukset, millainen on elämä? Liikunta, arki, siisteys, työ?
Kommentit (4)
Mieheni on todella tehokas ja tekee kaikkensa, että työssä asiat kääntyvät parhain päin.
Muuten siisteys on ihan tavallisen ihmisen luokkaa. Voi olla huonompikin koska kestää epäjärjestystä tai ei kiinnitä siihen huomiota koska keskittyy töihinsä myös kotona.
Sellainen käsittämätön duracellpupu, jolla on aina aikaa kaikelle ja kaikille. Etenee urallaan, kasvattaa loistavasti neljää lasta. Koti ja piha on aina siistit, tosin on opettanut lapset tekemään osuutensa jo pienestä asti ja mies toki auttaa kun ehtii (tekee reissutöitä ja on paljon poissa kotoa). Tekee kaiken ruoan alusta asti itse (mm. leipoo itse leivät ja on kyllä kasvimaakin). Mukana lasten harrastuksissa mm. valmentajana. Harrastaa myös itse omia juttujaan. Silti AINA on aikaa pysähtyä ja välittää aidosti, jokaisesta tapaamastaan ihmisestä. Ihan käsittämätön ihminen. Kadehdin sitä energiamäärää, mutta ihailen äärimmäisesti tuota ihmistä. On siis oma siskoni. Ja on ollut tällainen ihan aina, niin kauan kuin muistan. Olen onnekas, kun on tuollainen malli elämässä :)
Eikö ketään? :o