Olisko näkijää tälle illalle paikalle. Kiitos!
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Jos muutkin saa kysyä, niin toteutuuko pelkäämäni asia vai saanko jatkaa elämääni rauhassa? Milloin tilanteeni raukeaa?
Ei todeudu pelkäämäsi asia. No rauhassa.... Tilanteesi raukeaa jossain vaiheessa.
Rakastuin sikaan. Jäin sikalassa kiinni. Nyt kaikki sukulaiset ja tuttavat karttelevat minua. Onko minulla mitään mahdollisuuksia löytää 20-vuotias neitsyt Oulun seudulta?
Vierailija kirjoitti:
Jos muutkin saa kysyä, niin toteutuuko pelkäämäni asia vai saanko jatkaa elämääni rauhassa? Milloin tilanteeni raukeaa?
Mikä tuo pelkäämäni asia on?
Mistä äkillinen tietyn kansallisuuden omaavien ihmisten kiinnostus, yhteydenpito ja ympärillä pyöriminen johtuu? Vaihtuuko kansalaisuus jossain vaiheessa?
Näkökykyni paranee lähiaikoina, kun uudet lasini saapuvat.
Tulenko saamaan käsikirjoituksen näytelmään, jossa olen mukana ja vielä ihan päähenkilönä. En ole saanut sitä jostain syystä. Nyt on jouduttu menemään vain arvailujen ja päätelmien johdolla. Olisi vaan kiva saada varmistus niille, jotta saadaan hyvä näytelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todeudu pelkäämäsi asia. No rauhassa.... Tilanteesi raukeaa jossain vaiheessa.
Hui kauhistus. Onko näitä vastauksia antamassa selvännäkijä vai itse Jumala.
Mies-Oulusta kirjoitti:
Rakastuin sikaan. Jäin sikalassa kiinni. Nyt kaikki sukulaiset ja tuttavat karttelevat minua. Onko minulla mitään mahdollisuuksia löytää 20-vuotias neitsyt Oulun seudulta?
Mahdollisuutesi ovat hyvät. 20-vuotiaita neitsytsikoja on tälläkin palstalla yllinkyllin. Käy vaan kimppuun kuin sika limppuun.
Löydänkö vielä joskus parisuhteen?
Vierailija kirjoitti:
Poikkis pyytää päästä kakkospesälle. Tuleeko hän pääsemään sinne?
Tulee kyllä, tavalla tai toisella 😛
Kyllä muuten hävettäis jos jäisi täältä AV-sikalasta rysän päältä kiinni
Vierailija kirjoitti:
Löydänkö vielä joskus parisuhteen?
Löydät kyllä, mutta se ei ole ihan niin hyvä kuin mitä toivoisit.
Uudelleen kysymys koskien AL. Onko meillä mahdollisuuksia vakavaan parisuhteeseen? Oletettavasti tulisi olemaan pitkän ajan projekti.