Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 42v juuri eronnut nainen, miten saisin lapsettoman nuoren alle 28v miehen parisuhteeseen?

Vierailija
12.07.2019 |

Oman ikäiset miehet ovat ihan loppu jo. Kannattaako se tinderi jos on parisuhde haussa?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua noin vanhaa naista. Ryppyreikä jo ihan mustunut.

Ja veltot harmaat pimpsan huulet :D No mutta durvabaikanhakijoita voi kiinnostaa..

Niin, nuorilla ne pimpsan huulet on tiukasti ojossa...

Vierailija
22/60 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyytyä yhteen? Vapaata deittailua useamman nuoren komistuksen kanssa suosittelen. Onnistuu ap:n ikäiselle naiselle, mutta aniharvalle vastaavalle miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittipalstoilla monet nuoret miehet etsivät seuraa vanhemmista naisista. Naisilla todella on mistä valita.

N46

Vierailija
24/60 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua noin vanhaa naista. Ryppyreikä jo ihan mustunut.

Ja veltot harmaat pimpsan huulet :D No mutta durvabaikanhakijoita voi kiinnostaa..

Niin, nuorilla ne pimpsan huulet on tiukasti ojossa...

Mutta vain nuorille miehille. Nuoret urokset ovat kiinteitä, erektio kestää ja kestää;)

Vierailija
25/60 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tyytyä yhteen? Vapaata deittailua useamman nuoren komistuksen kanssa suosittelen. Onnistuu ap:n ikäiselle naiselle, mutta aniharvalle vastaavalle miehelle.

Itse haluan monogaamisen parisuhteen nuoren miehen kanssa. En panoja.

Nainen, 42

Vierailija
26/60 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa aikakone.

Vierailija
27/60 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita löytyy vaikka kuinka, ala saalistamaan niin jossain vaiheessa kyllä löytyy.

Vierailija
28/60 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisillä naisilla pukkaa ikäkriisiä, voi kuinka söpöä.

Vierailija
29/60 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittipalstoilla monet nuoret miehet etsivät seuraa vanhemmista naisista. Naisilla todella on mistä valita.

N46

Niin panoseuraa. Ei kukaan nyt oikeasti halua jonkun mummon kansaa seurustella. Kuinka noloa olisikaan esim. näyttäytyä yhdessä julkisesti

M27

Vierailija
30/60 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Niin panoseuraa. Ei kukaan nyt oikeasti halua jonkun mummon kansaa seurustella. Kuinka noloa olisikaan esim. näyttäytyä yhdessä julkisesti

M27

Noloa? No, en ehkä halua kuitenkaan lapsellista nuorta miestä, vaan sellaisen, joka uskoo rakkauteen iästä riippumatta.

Nainen, 42

Vierailija
31/60 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

M27

Itse kun olin alle 30-v, niin ei olisi kelvannut +40-v nainen edes panemiseen. Silloin hoitelin alle parikymppisiä ja nyt itse +40-v hoitelen alle 30-kymppisiä.

Vierailija
32/60 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisillä naisilla pukkaa ikäkriisiä, voi kuinka söpöä.

Keski-ikäistä jätettyä miestä ottaa pattiin. Ymmärrettävää.

Vierailija
33/60 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin wt että hankkisin monta panokaveria. Mustat ja tummat miehet ovat mielestäni myös alemman tason naisten tuohuja joten kiitos ei. 

Nuoruudessani sain joskus kuulla olevani missiainesta. Alkossa kysytään vieläkin välillä paperit. Eli ulkonäkö on varmaan kunnossa.

Tarjouksia tulee jatkuvasti. Ei tosin nuorilta kun en törmää niihin missään.

- Ap

Vierailija
34/60 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä tietenkin. Sehän on tapailusovellus, ei sieltä elämänkumppania löydy mutta kevyeen suhteeseen tai treffeille löytyy kyllä. Elämänkumppanin etsintään kannattaa käyttää niitä sovelluksia, jotka ovat siihen tarkoitettuja. 

Vierailija
35/60 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä tietenkin. Sehän on tapailusovellus, ei sieltä elämänkumppania löydy mutta kevyeen suhteeseen tai treffeille löytyy kyllä. Elämänkumppanin etsintään kannattaa käyttää niitä sovelluksia, jotka ovat siihen tarkoitettuja. 

Varmaan paremman puutteessa sillä sitten meen ja laitan profiiliin että seksin vonkaajat ei kiinnosta.

Elämänkumppani kyllä kiinnostaisi mutta ei voi mitään jos sellaista ei ole tarjolla.

- Ap

Vierailija
36/60 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Uuteenkaupunkiin!

Vierailija
37/60 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä löysin minä. Komea ja pitkä parikymppinen nuori mies. Oli sillä nuori tyttöystäväkin aluksi, mutta ei ollut kauaa. En vieläkään tajua miten tämä on mahdollista.

N42

Vierailija
38/60 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakoppelot vauhdissa.

Vierailija
39/60 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töistä löysin minä. Komea ja pitkä parikymppinen nuori mies. Oli sillä nuori tyttöystäväkin aluksi, mutta ei ollut kauaa. En vieläkään tajua miten tämä on mahdollista.

N42

hura!

Vierailija
40/60 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

M27

Itse kun olin alle 30-v, niin ei olisi kelvannut +40-v nainen edes panemiseen. Silloin hoitelin alle parikymppisiä ja nyt itse +40-v hoitelen alle 30-kymppisiä.

Tässä ei nyt olla kiinnostuneita sinun hoitelemisistasi. Tämä on puumaketju, setämies-ketju on toisaalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän