Jos näet kun joku kirjoittaa sulle viestiä whatsappissa, menetkö pois
Vai odotatko vastausta.
Eikö poismeno ole sama kun löisi oven nenän edestä kiinni.
Kommentit (18)
Menen, jos on joku homma kesken tms. reaalimaailmassa.
Öö musta on ahdistavaa seurata kun joku kirjoittaa, ennemmin annan hänelle rauhan kirjoittaa enkä tuijota keskusteluruutua odottaen että milloin viesti on valmis.
Samalla juttelen monelle ihmiselle enkä toiselle kirjoittaessa edes huomaa jonkun kirjoittavan minulle, niin voin näyttää poistuvan ja olevan paikalla miten sattuu.
Kohteliaisuuttani menen yleensä pois ja teen jotain muuta sillä välin kun toinen kirjottaa - ellei ole varsinainen chatti käynnissä. Musta tuntuu painostavalta jos toinen odottelee viestiä kun pitäisi kirjottaa.
Menen pois useimmiten. Ihan siksi, että jaloissa pyörii aina kolme pientä lasta ja viesteihin vastaaminen kestää välillä jonkin aikaa. Ei sitten toisen tarvitse arvuutella, kun olen lukenut viestin mutten vastaa.
Juu. Annan toiselle rauhan kirjoittaa jos ei ole mikään chattaily käynnissä. Harvoin toisaalta edes ryhdyn chattailemaan viestittelemällä. Mieluummin soitan jos tuntuu että juttua riittää ja aikaa on.
Ei ole millään tavalla verrattavissa oven nenän edestä kiinni lyömiseen. Viestit tulevat kyllä perille, kun kirjoittaja on saanut ne kirjoitettua. Useimmilla ihmisillä on elämässään muutakin sisältöä, kuin tuijottaa whatsappkeskustelua, jossa lukee "Jasmine Koivunen os. elämämkoulu kirjoittaa...". Luen sitten kun jaksan ja vastaan sitten kun jaksan, jos vastaan.
Olen piilottanut nuo tiedot AP:n kaltaisten mielensäpahoittajien vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että paikallaoloasi et voi piilottaa, vaan jos henkilö avaa keskustelukuvakkeesi, niin jos olet paikalla, hänelle näkyy että olet paikalla. Sen sijaan voit piilottaa viimeksi paikalla-tietosi, mutta se ei koske sitä kun sillä htekellä olet paikalla, se tieto näkyy kyllä.
Ohis, mutta miten voin piilottaa egatsappissa viimeksi paikalla -tietoni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että paikallaoloasi et voi piilottaa, vaan jos henkilö avaa keskustelukuvakkeesi, niin jos olet paikalla, hänelle näkyy että olet paikalla. Sen sijaan voit piilottaa viimeksi paikalla-tietosi, mutta se ei koske sitä kun sillä htekellä olet paikalla, se tieto näkyy kyllä.
Kylläpäs pystyy tilankin eli sen "paikalla" piilottamaan. Ja myös lukukuittaukset.
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta miten voin piilottaa egatsappissa viimeksi paikalla -tietoni?
Androidilla se löytyy oikean ylälaidan kolmen pisteen -> asetukset -> tietosuoja takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs pystyy tilankin eli sen "paikalla" piilottamaan. Ja myös lukukuittaukset.
Tuossa vaiheessa suosittelen perinteisiin tekstiviesteihin siirtymistä, ettei tunnu liian sosiaaliselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa vaiheessa suosittelen perinteisiin tekstiviesteihin siirtymistä, ettei tunnu liian sosiaaliselta.
Vai niin. Mä käytän whatappia siksi, että sillä lähetetyt viestit ei maksa mitään, ei ne muutu maksullisiksi vaikka piilottaa joitain tietoja. Ehkä sinä sitten käytät siksi, että voit seurata milloin kukakin on paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukukuittaukset pystyy, mutta ei paikallaoloa sillä hetkellä kun oikeasti on paikalla. Tästä on turha vääntää, koska voit laittaa ohjeet miten tuo piilottaminen tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se epäsosiaalista ettei vastaa samantien viesteihin eikä halua ottaa siitä mitään vinkumista vastaan kuinka Mä näin et olit paikalla mut et vastannut mun viestiin! Miks?! Yhyy!
Minä saatan olla ystävien kanssa syömässä tai vaikka lenkillä ja se on minulle tärkeämpää kuin joku viesteihin vastailu varsinkin jos niissä ei ole mitään kiirellistä tai tärkeää. Saatain vain kurkata ettei esim. lapsilla ole mitään hätää ja työntää puhelimen takaisin taskuun.
Riippuu vähän kenen kanssa puhun. Jos on joku alempiarvoinen, niin kyllä. Kyseessä on voimaliike.