Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä ei suostu syömään viikonloppuna paremmin

Vierailija
12.07.2019 |

Nähdään tällä hetkellä vain viikonloppuisin ja haluaisin käydä ulkona syömässä tai laittaa yhdessä jotain hienompaa kuin arkena, simpukoita tai lohta jonkin makaronilootan sijaan. Poikkis taas on arkisen ruuan ystävä ja vaikka on varakkaasta perheestä, niin heillä tarjotaan aina jotain tosi perusruokaa. Ruokaan on hänestä turha tuhkata kun halpakin on hyvää. Minulle koko ruokailutilanne on tärkeä ja kävisin vaikka joka viikko ravintolassa kunnon treffeillä. Miten saan poikkiksen satsaamaan enemmän? Kyse on kuitenkin vähästä yhteisestä ajasta ja hänellä todellakin on varaa. Itse tietysti maksan omat ruokani ulkona syödessä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti ap tapaat miestä myös omassa kodissasi? Voit silloin tehdä ruoaksi juuri mitä haluat. Ei sinun pidä hyväksyttää annoksia etukäteen mieheltä. Sanot vaan jos tuo jotain motkottaa tai kysyy että miksi teit pihviä tmv että ”no teki mieli”.

Sinä olet ap ihan ajatteleva ihminen joka saa itse päättää mitä syö ja mitä ruokaa tekee. Miestä et voi pakottaa tekemään erikoisempaa ruokaa/menemään ravintolaan mutta voit omassa kodissasi tehdä ilman luvan pyyntöä juuri sitä ruokaa kuin haluat.

Vierailija
22/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia. Turha kehittää riitoja tyhjästä. En itse syö äyriäisiä ollenkaan kun en vain pysty. En silti pidä itseäni yhtään vähemmän hienona. Muuten syön monipuolisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette liian erilaisia. En jaksaisi itse tuollaista, ruoanlaitto ja ravintoloissa käyminen on minulle tärkeä harrastus jota haluan toteuttaa nimenomaan viikonloppuisin.

Vierailija
24/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronilaatikko ON hyvää, kun se on kunnolla tehty. Osterit ei ole. Simpukat on hyvää kerran vuodessa jos ne on tuoreeltaan keitetty, muuten tai useammin todellakaan ei. Mullakaan ei ole rahasta kiinni ja tykkään hyvästä ruoasta, mut silti en jaksais sun menuja.

Vierailija
25/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaronilaatikko ON hyvää, kun se on kunnolla tehty. Osterit ei ole. Simpukat on hyvää kerran vuodessa jos ne on tuoreeltaan keitetty, muuten tai useammin todellakaan ei. Mullakaan ei ole rahasta kiinni ja tykkään hyvästä ruoasta, mut silti en jaksais sun menuja.

No äitisi varmaan hoitaa jatkossakin muonituksesi.

Vierailija
26/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, minä olen äiti.

Vierailija
27/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, minä olen äiti.

😂 niin varmasti.

Vierailija
28/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ravintolassa arkisin ja sunnuntaina kokkaat itsellesi simpukoita ja poikkis voi tehdä itselleen makaronilaatikkoa. Mä olen kasvissyöjä, mieheni ei ole, mutta ei  meillä ole koskaan ollut mitään ongelmaa tehdä eri ruuat. 

Vierailija
29/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok olla säästeliäs, mutta poikaystäväsi on mielestäni tässä tilanteessa hieman epäreilu. Voisit ehdottaa, että kävisitte edes kerran kuussa ravintolassa syömässä tai teette yhdessä viikonloppuna jotain parempaa ruokaa. Eihän tuo ole oikein, että mies yksipuolisesti päättää mitä syötte. Parisuhteessa pitää olla valmis tekemään kompromisseja. Sinä olet tähän mennessä myöntynyt arkiruokaan, nyt olisi poikaystävänkin aika ottaa sinut huomioon.

Vierailija
30/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, on varmaan siistiä olla universumin makutuomari. Sinä siis päätät mikä on hyvää ja mikä ei. Kiitos tästä tiedosta, minä hullu luulin, että kaikilla ihmisillä on omat mieltymyksensä.