Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä ei suostu syömään viikonloppuna paremmin

Vierailija
12.07.2019 |

Nähdään tällä hetkellä vain viikonloppuisin ja haluaisin käydä ulkona syömässä tai laittaa yhdessä jotain hienompaa kuin arkena, simpukoita tai lohta jonkin makaronilootan sijaan. Poikkis taas on arkisen ruuan ystävä ja vaikka on varakkaasta perheestä, niin heillä tarjotaan aina jotain tosi perusruokaa. Ruokaan on hänestä turha tuhkata kun halpakin on hyvää. Minulle koko ruokailutilanne on tärkeä ja kävisin vaikka joka viikko ravintolassa kunnon treffeillä. Miten saan poikkiksen satsaamaan enemmän? Kyse on kuitenkin vähästä yhteisestä ajasta ja hänellä todellakin on varaa. Itse tietysti maksan omat ruokani ulkona syödessä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoudu maksamaan hänenkin sillä sinähän tuota haluat.

Vierailija
2/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita jostain keskivälistä. Vie poju pihviravintolaan, kun kerran kokee simpukat turhan vieraiksi. Vähitellen maun kehittuessä keksii muutakin syötävää kuin makaroonilaatikon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nimenomaan miehen on pakko joustaa?

Tuli vain mieleeni...

Vierailija
4/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä mies sulle

Vierailija
5/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvotelkaa. Esim. joka toinen viikonloppu kotona, joka toinen ravintolassa. Luulisi poikaystäväsi suostuvan tällaiseen ratkaisuun.

Vierailija
6/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, laita sitä parempaa ruokaa. Ja varaa se pöytä ja hoida kulut.

Vierailija
7/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sinua estää laittamasta parempaa ruokaa? En minäkään vaimolta kysy, jos haluan täräyttää vaikka risottoa tai pihviä.

Vierailija
8/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nimenomaan miehen on pakko joustaa?

Tuli vain mieleeni...

Niitä makaroni-iltoja on ollut tähän asti. Poikkis kuittaa ehdotukset paremmasta sillä että laittaa rahat mielummin johonkin missä laadulla on väliä.

Olen jopa tarjoutunut ihan vaan maksamaan hänenkin puolestaan niin kaupassa (muuten puoliksi) kuin jos mentäisiin ulos mutta hän on siihen liian ylpeä. On siis sanonut itse että se kävisi luonnolle.

- Ap

Vierailija
9/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta lohta ja laita siitä jotain oikein hyvää teille molemmille. 😊

Vierailija
10/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sinua estää laittamasta parempaa ruokaa? En minäkään vaimolta kysy, jos haluan täräyttää vaikka risottoa tai pihviä.

Poikkis tyrmää kaikki ehdotukset hienommasta päästä. En ajatellut tehdä jotain ostereita vain itselleni. Tai pitäisikö?

- Ap

Vierailija
11/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta lohta ja laita siitä jotain oikein hyvää teille molemmille. 😊

Ehkä tosiaan vain ostan itse lohen ja teen jotain yksinkertaista... Voisi olla helpompi aloitus kuin jokin eksoottisempi! Ja jos ei kelpaa niin syön sitä sitten itse tulevan viikon...

- Ap

Vierailija
12/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikkis tyrmää kaikki ehdotukset hienommasta päästä. En ajatellut tehdä jotain ostereita vain itselleni. Tai pitäisikö?

- Ap

Et tainnut ymmärtää lukemaasi. Miten teen enkä kysele. Ei ole vaimo valittanut vaikka nyt mainitusta risotosta, pihveistä tai muista asteen fiinimmistä ruuista.

Vierailija
13/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tuntemani varakas ihminen on äärimmäisen pihi eli säästää kaikessa mahdollisessa. Ehkä hän on varakas juuri siksi. Itsehän tuhlaan surutta rahani hyvään ruokaan, pieneen luksukseen esim. matkustaessa jne. Minulla ei rahat säästy. Silti tuntuu järjettömältä, kun varakas ystäväni iloitsee esim. parin euron säästöstä.

Vierailija
14/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tuntemani varakas ihminen on äärimmäisen pihi eli säästää kaikessa mahdollisessa. Ehkä hän on varakas juuri siksi. Itsehän tuhlaan surutta rahani hyvään ruokaan, pieneen luksukseen esim. matkustaessa jne. Minulla ei rahat säästy. Silti tuntuu järjettömältä, kun varakas ystäväni iloitsee esim. parin euron säästöstä.

Et sinäkään juuri taida lukemaasi ymmärtää. Tämä "poikkis" on varakkaasta perheestä, joten hänen kitsastelunsa ei ole varallisuutta kartuttanut.

Vierailija
15/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko koko juttu päinvastoin

Vierailija
16/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinäkään juuri taida lukemaasi ymmärtää. Tämä "poikkis" on varakkaasta perheestä, joten hänen kitsastelunsa ei ole varallisuutta kartuttanut.

Joo mut varakkaan perheen kitsasteluperinne on voinut tarttua poikaan.

Vierailija
17/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On järkevää säästää ruokamenoissa jos halpakin on hyvää.

Vierailija
18/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kalaa pitää syödä 2 kertaa viikossa. Hoitaa sydäntä ja aivoja. Eikä mitä tahansa kalaa vaan juuri sitä lohta.

Vierailija
19/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex halusi syödä aina pelkkää nistipataa.

Kerran ehdotin, että olisin paistanut hänelle pihviä tai tehnyt jotain muuta parempaa ruokaa. Ei missään nimessä halunnut, sillä siitä olisi koitunut niin paljon vaivaa. Hieman ontuva logiikka, sillä eihän se hänelle koidu vaivaksi jos _minä_ teen ruokaa. Noh syötiin sitten nistipataa.

Vierailija
20/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulee sun luo perjantaina sanot, että kaupassa on jo käyty. Teet just niin hienoa ruokaa kun haluat.