Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytän kuvissa todella rumalta ja lihavalta :(

Vierailija
12.07.2019 |

Onko kenelläkään muulla samaa ongelmaa?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva vääristää mittasuhteita. Lisää painoa noin 7 kiloa. Opettele poseeraamaan. Seiso aina vähän vinottain kuvissa. Älä nosta olkapäätäsi, hieman lantiosta taitettuna kumarru eteenpäin. Kasvot käännettynä hieman sivulle, kuitenkin niin että molemmat silmät näkyvät. Kaula pitkänä laita leukasi vähän alemmas. Hymyile ja katso kameraan.

Vierailija
22/39 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa täällä. Näytän aivan valtavalta. Tukkani näyttää kun olisi peruukki päässä :,( naama on todella pieni keskellä päätä.

Missä vika on? Jopa muutkin ihmiset jaksavat aina nauraa ja sanovat että miten mä näytän aina noin pahalta kuvissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/39 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vierestä ottaa kuvan niin näytän siinä ihan hyvältä, mutta kun itse otan niin näytän aivan tyhmältä, luulen etten koskaan tule ottamaan itsestäni kuvaa jonka lähettäisin muille. 😑

Vierailija
24/39 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävättäreni näyttää "luonnossa" ihan tavikselta, mutta kuvissa onnistuu aina erinomaisesti. Itse näytän kuvissa Loch Nessin hirviöltä.

Vierailija
25/39 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena näytin kuvissa hyvältä, kun korkeat poskipäät ja pitkät hiukset. Ei ollut kaksoisleukaa, alleja tai mahamakkaroita.

Kaikki hoikat nuoret ihmiset näyttävät kuvissa yleensä hyvältä. Nuoruuden raikkaus 😄

Oi niitä aikoja ennen digikameraa. Kuvat olivat aidompia, kun otettiin se 1-2 ruutua filmille ja se siitä. Nykyään räpsitään viisitoista kuvaa ja etsitään mahdollisimman hyvä kuva. Aitous katoaa.

Tuo on niin totta. Olen uudehkona jäsenenä parissa pohjoisamerikkalaisessa viisikymppisten FB-ryhmässä ja olen todennut, että iästä voi ottaa puolet pois, kun vain käyttää riittävästi filttereitä ja valitsee kuvakulman ja rajauskohdat oikein. Jopa seitsenkymppinen näyttää puuterisen hehkeältä kolmikymppiseltä, kun kuvaa on käsitelty siinä määrin, että nenä on jo kadonnut näkyvistä. Olenpa minäkin ottanut itsestäni tuollaisen kuvan, mutta en missään tapauksessa anna sitä muiden naureskeltavaksi.

Vierailija
26/39 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä näytät todella rumalta ja lihavalta muutenkin.

No niinhän se on mut tätähän ei sais ääneen sanoa kuin ap itse :D

Vierailija
27/39 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Ei valitettavasti rajoitu pelkästään kuviin.

Vierailija
28/39 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena näytin kuvissa hyvältä, kun korkeat poskipäät ja pitkät hiukset. Ei ollut kaksoisleukaa, alleja tai mahamakkaroita.

Minä näytin todella hyvältä vauvana eikä painoakaan ollut kuin muutama kilo.

Vierailija
29/39 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et tykkää olla lihava,niin miksi et laihduta ?

Vierailija
30/39 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia tai ei uskota.

Vierailija
31/39 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu itsellä ja tyttärelläni. Hän näyttää kuvissa erinäköiseltä, kuin miltä luonnostaan. Poikani, toinen tyttäristäni ja mieheni näyttää kuvissa ihan itseltään. 🧐

Vierailija
32/39 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa miltä oikeasti näyttää kun peili vääristää, mutta myös kuvat voivat vääristää: https://www.diyphotography.net/gif-explains-changing-focal-length-impac…

Vierailija
33/39 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän passikuvassa rumalta ja lihavalta, siltä kuin painaisin 122 kg. Todellisuudessa painan 53 kg.

Vierailija
34/39 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näytän paremmalta kauempaa otetuissa kuvissa, jos taas yritän ottaa vaikka selfien läheltä naamaa niin nenä näyttää aivan valtavalta. Toki nenäni ei ole pienimmästä päästä muutenkaan mutta jos kamera on todella lähellä naamaa niin näyttää todellakin koko naamaa hallitsevalta. En siis ota selfieitä tästä syystä :’D

Vierailija
35/39 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kuva vääristää" telkkari  lihottaa"  ,jostain syystä naiset tuota hokee aina ,  kyllä ne on ne kilot mitkä lihottaa.ei se kuva muuta mittoja mitenkään nykyään

Ei miehet näytä yhtään lihavemmille telkkarissa tai kotona.

Vierailija
36/39 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"kuva vääristää" telkkari  lihottaa"  ,jostain syystä naiset tuota hokee aina ,  kyllä ne on ne kilot mitkä lihottaa.ei se kuva muuta mittoja mitenkään nykyään

Ei miehet näytä yhtään lihavemmille telkkarissa tai kotona.[/

Miehillä ihan sama juttu. Jos katson telkkarista tai lehdestä näyttelijää/julkkista ja näen hänet esim. kadulla, hän onkin todella hoikka, jopa laiha. Telkkarista katsottuna näyttää ihan normipainoiselta.

Vierailija
37/39 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni näyttää valokuvissa aina hyvältä ja hän on ihan komea mies luonnossakin. Tasainen iho ja tummat kulmakarvat ja hiukset jne ja hyvät ilmeet kuvissa eli näyttää ihan luonnolliselta ja siltä kuin livenäkin.

Itse näytän joskus peilistä ihan ok:lta mutta kuvissa ihan hirveältä. Lihavalta, kirjavalta, punakalta ja jotenkin ihan hirveältä. Vaalea iho kiiltää ja aina on ruma ilme naamalla. Minulla on vähän hajataittoa niin kuvissa katse ei kohdistu minnekkään jne. Enkä tarkoita mitään poseerauskuvia vaan ihan kaikenlaisia kuvia jotka on vaan otettu jostakin tilanteesta tms. niin ilmeeni ovat aina rumia jne.

Vierailija
38/39 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin eikä kuva valehtele.

Vierailija
39/39 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän huonolta kuvissa kun en jaksa panostaa meikkiin ja hiuksiin. Siksi inhoankin ryhmäkuvia laitettujen ihmisten kanssa kun olen sellainen ruma ankanpoikanen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi