Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin itselleni oman assistentin

Vierailija
12.07.2019 |

Haluaisin palkata itselleni henkilökohtaisen assistentin, joka avustaisi eri asioissa: vaatteiden valinnassa, ruoanlaitossa, ajaisi autoani kun olen humalassa, puutarhan hoidossa jne. Hän voisi vaikka tarvittaessa ideoida minulle vaikka illan menun toivomukseni mukaan ja valmistaa sen.Hän myös tietäisi, miten tällainen keski-ikäinen mies voi vaatettaa itsensä. En ole vammainen tms, mutta olisi paljon helmpompaa jos olisi sellainen todella hyvän maun omaava assari 24/7 käytössä. Palkkaa voisin maksaa n. 5000 euroa kuussa. Mistä voisin lähteä tuollaista apulaista kysymään? Sukupuolella ei ole väliä, kunhan on pätevä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja luonnollisesti hänen tulisi olla hyvin perillä miesten muodista, eri ruokalajeista jne. Toivottavaa olisi myös osata shakkia ja muita lautapelejä sekä hyvä viinapää whiskeille ja punaviineille.

-ap

Vierailija
2/9 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5000e? Miten voin hakea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvoimatoimisto.

Vierailija
4/9 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5000 e kuussa brutto? tolla saat kyllä hyvän jo, lisäksi jos työehdot kohtuulliset ja majoitus niin aika mahtava!

Vierailija
5/9 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5000e? Miten voin hakea?

Myisit itsesi noin halvalla 24/7? Laskitko ollenkaan mikä olisi tuntipalkkasi?

Vierailija
6/9 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusettikaulanen james päivisin ja kun ilta koittaaa niin toyboy sstuu kehiin. Aaah, pull my hair and span me.

Vierailija
7/9 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanomatta on selvää, että assarin tulisi olla hoikka/lihaksikas ja komea/kaunis. Ei sen vuoksi, että olisi mitään seksuaalista vaan siksi että assarin kuuluu sellainen olla. Eli miehellä puku ja aina kiiltävät kengät. Naisella jakku ja korkokengät sekä hillitty meikki. Ei tatuointeja näkyvillä eikä lävistyksiä. Ajokortti toki on välttämätön, sillä usein en ole ajokunnossa vaan olen pienessä sievässä. 

-ap

Vierailija
8/9 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä lisää speksejä:

Assarille on varattuna oma asunto pihapiirissä, lisäksi koko muu ylöspito ja vaateraha tulee mukaan. 

Herään aamuisin 07.00 joten silloin pitäisi olla täysipainoinen aamiainen valmis. Assarin tulee myös valita vaatekerta joka päivälle jonka puen ja minun on luotettava hänen makuunsa. Joka maanantai suunnittelemme viikon ohjelman. Jos mieleni tekee vaikka makkaraperunoita keskellä yötä, assarin tulee lähteä sitä grilliltä hakemaan.

Vierailija
9/9 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voin hakea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän