Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa iso joukko isovanhempia, jotka eivät tapaa lapsenlapsiaan (Ilta-Sanomat)

Vierailija
12.07.2019 |

https://www.is.fi/perhe/art-2000006171455.html

Koittakaas miniät petrata niitä suhteita isovanhempiin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän täytyy olla provo. Ei kai kukaan enää nykyään ajattele että perheen sosiaaliset suhteet on vain äidin harteilla.

Minun äitini ei tapaa lapsenlapsiaan ja siihen on ihan syy.

Vierailija
2/15 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii isovanhempien hoitaa paremmin suhteitaan miniöihin ja varsinkin ex-miniöihinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniänä sanoisin, että appivanhemmat ovat valitettavasti kuolleet.

Äitiäni en päästä lasteni lähelle.

Vierailija
4/15 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas juttu.

Vierailija
5/15 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tuo sama akka asiantuntijana.

Vierailija
6/15 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun oma äiti päätti n*ida miesystäväänsä kun lapset oli siellä hoidossa ja nukkuivat samassa huoneessa. Annanko sen enää tavata lapsenlapsiaan ton jälkeen? NO EN!

Vierailija
7/15 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en aio edes hankkia lapsia kun en halua altistaa yhtään lasta omille vanhemmilleni. enkä todellakaan olisi itsekään kelvollinen vanhempi heiltä saadulla kasvatuksella

Vierailija
8/15 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän oli täällä juuri pitkä ketju.

Vierailija
9/15 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun oma äiti päätti n*ida miesystäväänsä kun lapset oli siellä hoidossa ja nukkuivat samassa huoneessa. Annanko sen enää tavata lapsenlapsiaan ton jälkeen? NO EN!

Kylläpä oli harpilla kiva kullinhimo. Perheensäkin on osannut hajottaa. Hyvä että suojelet lapsiasi moiselta jakorasialta.

Vierailija
10/15 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä oli harpilla kiva kullinhimo. Perheensäkin on osannut hajottaa. Hyvä että suojelet lapsiasi moiselta jakorasialta.

*harpulla

Vierailija
11/15 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex- mieheni oli narsistinen psykopaatti joka veti yhden ihmisen hengen. Joutu tekosistaan linnaan. Lapset eivät tapaa enää isäänsä.

Exän vanhemmat ovat täysin poikansa pauloissa eivätkä voi uskoa, että poikansa on paha saati tehnyt mitään pahaa. Syyttävät kaikesta minua, miten olen lavastanut kaiken. Käyttävät myös alkoa reippaasti. Parempi olla ilman hullua sukua, eksä on ainoa lapsi. Ei lapsia ole oikeen ikinä kiinnostanut isänsä suku.

Lapsillani on läheiset ja lämpimät välit vanhempiini, sekä nykyisen mieheni vanhemmat ovat ns arjen isovanhempia. Eli rakastaviakin isovanhempia kyllä löytyy.

Kyllä sille yleensä aina on joku perusteltu syy miksi isovanhempi ei ole lapsenlapsen elämässä mukana.

Vierailija
12/15 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi asiaa aiemmin käsitelleessä ketjussa, että isovanhemmuus ansaitaan omalla vanhemmuudella.

Omat vanhempani eivät ansainneet isovanhemmuutta. Pidän omat lapseni heistä kaukana ja siten turvassa.

Ei kukaan laita välejä poikki hyviin, normaaleihin ja ystävällisiin ihmisiin.

Vierailija
13/15 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä muuten tiedät että näin tapahtui?

Vierailija
14/15 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/15 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu katsopa kun annan alkoholistin ja narsistin tavata lapsiani. Äitini pilasi jo minun elämäni lähtökohdat, minun lapseni lähtökohtia hän ei pilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme