Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Plääh. Ensi viikoksi matkalle Nizzaan ja on luvattu sadetta. Mitä tehdä sateella, jos ei kirkot tai linnat tai museot kiinnosta?

Vierailija
12.07.2019 |

Piti mennä aurinkolomalle ja käyskennellä vain kaduilla koko viikko, olla vaan. Sateella tuota nyt ei sitten voi tehdä.

Olisko ehdotuksia :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä jää juuri muuta jäljelle kuin ryypiskely ja paikallisiin seksipalveluihin tutustuminen.

Nizzassa on hyvin kallista ryypiskellä.

Köyhille kaikki on kallista. Persaukisten ongelmat eivät ole minun ongelmiani.

Vierailija
22/24 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi Nizzaan rantalomalle vaan tutustuisin juuri museoihin, esim. Matisse jne. ja linnoihin. Kärsi typeerydestäsi ja istu hotellihuoneessa tai avarra itsesi ja mene niihin museoihin! Kävisin myös Monacossa, St Tropezissa jne. Ei tekeminen loppuisi kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottimaista natkuttaa tuollaisesta säästä! Suomessa on 12 astetta ja sataa välillä rakeita. Kermaperseen tehty ongelma!

Vierailija
24/24 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus... Vai muka kulttuurialalla ja luulee, että kun kerran on käynyt katsomassa vaikkapa Nizzan modernin taiteen museon tai Fondation Maeghtin gallerian St Paul de Vencessä (pääsee Nizzasta paikallisbussilla, on muuten todella hieno galleria ja samalla näkee sievän Vencen kylän), on nähnyt sen jo lopullisesti. Kyllä siellä on tiedätkös vaihtuvia ne näyttelyt....

No jos ette halua niitä nähdä, menkää kävelemään Nizzan vanhaan kaupunkiin. Satunnainen sadekuuro ei sitä haittaa.

Menkää paikallisjunalla Monacoon, Cannesiin tai Grasseen. Jälkimmäinen on erityisen viehättävä.

Nizzan vieressä on Cap Ferrat, joka oli jetsetin suosima huvila-alue varsinkin 1900-luvun alussa, muistanet Christien dekkareista. Siellä on yleisölle auki upea Villa Ephrussi, jonka useaan erityyliseen osaan jaettu iso puutarha on upea nähtävyys. Pääsee paikallisbussilla tuonnekin.

Rannallekin pääsette ihan varmasti, ei Nizzassa koskaan päivätolkulla sada. Teille näyttäisi olevan luvassa itse asiassa oikein kivaa säätä, ei tukahduttavan kuumaa. Olin itse juuri kesäkuun lopussa Marseillessa ja olipa kammottavan kuumaa, 33-35 astetta eikä ilmastointia vuokrakämpässä...