Mitä mieltä olet ihmisestä, joka ei tykkää tietyistä kasviksista?
On aika vammasta, jos tomaatti on "yök" tai avokaato (sic) pahaa. Hiukan olisi kasvamisen paikka.
Kommentit (19)
Onpa mustavalkoinen näkemys.
Avokado tai tankoparsa on monelle vaikea paikka, se rakenne ja maku... itse syön kaikkea mutta ymmärrän nirsoja.
Ignooratkaa kaikki tällaiset ihmiset.
Nirsoilu kertoo jollain lailla kehittymättömästö tai vinksahtaneesta mielestä.
Ilmeisesti ap keskustelee itsensä kanssa?
Mutta oikeasti... eikö jokainen saa syödä mistä itse tykkää. En usko että täydellinen pikku ap-neiti syö ihan kaikkea mahdollista ruokaa. Voi olla että viimeistään naapurimaan herkku hapansilakka saa nyrpistämään pikku nenua.
Minä en syö mitään kasviksia koska ne on pahanmakuisia. N38.
Mitäs ihmeellistä tuossa on. En minäkään kaikista ruoista tykkää. Silloin vaan en syö niitä. Onneksi meillä täällä Suomessa riittää valinnanvaraa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Minä en syö mitään kasviksia koska ne on pahanmakuisia. N38.
Mitäs sä sit syöt? Lihaa, kalaa, kanaa, munia, juustoa ja maitoa vain? Just joo.
Avokado on ihan hirveetä rasvaisentuntuista paskaa.
Oon luullut, että kaikilla on jotain inhokkeja? Eri asia ehkä kuinka sen nirsoilun tuo esille tai tuoko ollenkaan. Mulla on useampia kasviksia, joista en pidä, mutta syön silti kaikkea jos tarjotaan (jonkun oikein pahan inhokin voin jättää lautasen reunalle). Mua kyllä vähän nolottaa omat nirsoilut, joten niistä tietää vaan lähipiiri. Hyvien tapojen mukaan maistan kaikkea ja samat opit menee seuraavalla sukupolvelle. On muuten sinänsä fiksu neuvo, koska jotkut mun vanhat inhokit on iän/ajan myötä muuttuneet suosikeiksi - valmistustavallakin voi olla iso merkitys maun suhteen.
Lähinnä vaikuttaa siis siihen mitä itse ostan tai valmistan.
Pidän ihmistä joka käyttää sanaa "vammainen" tässä merkityksessä kuten ap sen tekee, no... vähä-älyisenä. Keskuudessamme on sekä vammaisia että vammattomia ihmisiä, annetaan kaikkien elää elämäänsä. Eikä varsinkaan käytetä kenenkään fyysistä tai psyykkistä puutetta tai rajoitetta pilkkaavana elementtinä.
5/5