Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelu tylsän tyypin kamssa

Vierailija
12.07.2019 |

Mitä teit elilen?
V: Olin töissä
Mitä teit viikonloppuna?
V: En mitään
Mitä teit lomalla?
Mitä teette kavereittesi kanssa?
Milloin olet käynyt viimeksi ulkomailla? Missä kävitte?
V: En ole käynyt
Tykkäätkö käydä musiikista? Kävitkö festareilla?
No entä elokuvat, kai sentään käyt leffassa?
No mitä sä sitten teen?
V: Olen kotona silloin kun en ole tösissä

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vika on kyllä liian monissa miehissa. Kun sysyy että mitä kuuluu niin vastataan että hyvää kai ja kun kysytään että mitä harrastetaan niin vastataan vain ettei tiedä tai ei mitään. Ja kuka edes on niin urpo ettei edes tiedä mitä harrastaa vai harrastaako mitään. Välillä tuntuu että tahtoo mennä järki miesten kanssa.

Vierailija
2/24 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa kamssa? Kampaako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole törmännyt tällaisiin miehiin. Ovatko niitä elämämkoululaisia?

Vierailija
4/24 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teidän miehet puheliasta sorttia. Aina kun omalta ukolta ihan mitä tahansa niin vastaus kaikkeen jaa tai sitten vain pelkkä öö.

Vierailija
5/24 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vastaukset olis suunnilleen tuota luokkaa, jos vastaisin ihan vaan suoraan, mutta käyttelen vastauksissa vähän värikynää ja hölpöttelen vaan jotain :D. Onko se sitten sitä että ei ole tylsä, vai onko se vaan epärehellistä?

Vierailija
6/24 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
7/24 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tiedä tyypin lomamenoista, et todennäköisesti seurustele hänen kanssaan.

Vierailija
8/24 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamssa, kamssa, kamssa. Kyllä se on niin ihanaa kun mies on kamssa.

Vierailija
9/24 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen tuli kysymys, että miksi seurustelet tuon miehen kanssa? Tollanen mies kannattaa unohtaa, jos haluaa keskustelua.

Vierailija
10/24 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamssa. Kamssa. Kampa. Kampasimpukka.

Vierailija
11/24 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin taas nähdään yksi syy miksi todennäköisesti jään tässä elämässä ilman kumppania. Ei minua vaan kiinnosta keikkua missään elokuvateattereissa tai festareilla kuuntelemassa ylikovalla musiikkia ja elokuvien huutamista. Mielluummin kuuntelen ja katselen ne kotosalla niin, että ei korvat räjähdä, tai tule paskat housuun kun joku Harry Potter huutaa ihan yllättäen hirveällä voluumilla, että "ABRAKADABRA!!!". Kavereiden kanssa ei tule tehtyä mitään kun ei ole kavereita.

Yksin touhuilen jotain tylsää, joka ei ketään kiinnosta, saati aiheuta naisissa mitään himoja minua kohtaan. Mutta sellaistahan se on, ihmiset on erilaisia ja luultavasti maailman jossain kolkassa on joku samanmoinen tylsä nainen, joka puuhailee tylsiä juttuja ja inhoaa kovaa huutavia elokuvia sun muita. Ehkä se joskus tulee vastaan ja hyppää kaulaani huutaen sopivalla äänenvoimakkuudella, että "ota minut sinä tylsä ja vaivaannuttavaa seuraa oleva mies!"

Terveisin Naispelko26

Vierailija
12/24 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa kamssa? Kampaako?

Muistat varmasti sen tuuheakulmaisen otuksen, joka elää muumitalon tiskikaapin alla? Sen, joka esiintyy Taikatalvi-kirjassa? Se sanoo radamsa, ja kamssa on sen kielen toinen sana. Kukaan ei tiedä, mitä se tarkoittaa, koska kukaan ei puhu sen kieltä.

Vierailija
13/24 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin taas nähdään yksi syy miksi todennäköisesti jään tässä elämässä ilman kumppania. Ei minua vaan kiinnosta keikkua missään elokuvateattereissa tai festareilla kuuntelemassa ylikovalla musiikkia ja elokuvien huutamista. Mielluummin kuuntelen ja katselen ne kotosalla niin, että ei korvat räjähdä, tai tule paskat housuun kun joku Harry Potter huutaa ihan yllättäen hirveällä voluumilla, että "ABRAKADABRA!!!". Kavereiden kanssa ei tule tehtyä mitään kun ei ole kavereita.

Yksin touhuilen jotain tylsää, joka ei ketään kiinnosta, saati aiheuta naisissa mitään himoja minua kohtaan. Mutta sellaistahan se on, ihmiset on erilaisia ja luultavasti maailman jossain kolkassa on joku samanmoinen tylsä nainen, joka puuhailee tylsiä juttuja ja inhoaa kovaa huutavia elokuvia sun muita. Ehkä se joskus tulee vastaan ja hyppää kaulaani huutaen sopivalla äänenvoimakkuudella, että "ota minut sinä tylsä ja vaivaannuttavaa seuraa oleva mies!"

Terveisin Naispelko26

No osaatko puhua siitä mitä tykkäät kuunnella ja katsella kotona? Tylsistäkin puuhaamisista voi puhua. Suurin osa ihmisistä on ihan tavallisia eikä tee mitään ihmeellisiä asioita kokoajan. Vaikka somepäivitykset muuta kertookin.

Vierailija
14/24 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies tekee ammatikseen, sekin kertoo jotain.  Työstään varmasti osaa sanoa, jos oikeasti käy töissä.  Samalla se kertoo hieman älykkyydestäkin.  Nukun päivisin ja pelaan öisin. En ehdi töihin tai sossurahat riittää.

Vierailija
15/24 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt ei vain ole tehnyt mitään muuta ihmeellistä, niin mitä sitä värittelemään joillain saduilla... Seurustelkaa sitten jonkun mottoripyöriäjengiläisen kanssa, jolla on taustalla väkivaltarikoksia ja joka on päästetty linnasta koeajalle. Ei takuulla tule tylsää.

Vierailija
16/24 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies tekee ammatikseen, sekin kertoo jotain.  Työstään varmasti osaa sanoa, jos oikeasti käy töissä.  Samalla se kertoo hieman älykkyydestäkin.  Nukun päivisin ja pelaan öisin. En ehdi töihin tai sossurahat riittää.

Älykkyyttä on monenlaista. Jos orjailee yhteiskunnan ovaranpyörässä ja sattuu olemaan joku insinööri, niin sehän kertoo vain lammasmaisuudesta ja kyvystä päntätä pakotettuja asioita. Onneksi ei ole pakko osallistua.

Vierailija
17/24 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosta se on kun on suomalainen mies (itselläkin vaikka kuinka monesta suomiukosta kokemusta ja kaikki olivat tylsiä), sitten vaihdoin _EUROOPPALAISEEN_ _VALKOISEEN_ (kun näitä joutuu aina korostamaan) mieheen ja paljon enemmän puhuttavaa! Mies pälpättää suunnilleen vielä enemmän kuin mä ja tykkään siitä.

Vierailija
18/24 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommosta se on kun on suomalainen mies (itselläkin vaikka kuinka monesta suomiukosta kokemusta ja kaikki olivat tylsiä), sitten vaihdoin _EUROOPPALAISEEN_ _VALKOISEEN_ (kun näitä joutuu aina korostamaan) mieheen ja paljon enemmän puhuttavaa! Mies pälpättää suunnilleen vielä enemmän kuin mä ja tykkään siitä.

Itselleni olisi kyllä painajainen, jos koko ajan pitäisi pälpättää. Mutta kukin taaplaa tyylillään.

Vierailija
19/24 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

No osaatko puhua siitä mitä tykkäät kuunnella ja katsella kotona? Tylsistäkin puuhaamisista voi puhua. Suurin osa ihmisistä on ihan tavallisia eikä tee mitään ihmeellisiä asioita kokoajan. Vaikka somepäivitykset muuta kertookin.

Luultavasti osaisin, ja luultavasti tylsistymiseen astikin. Olen ehkä vähän sellainen autistisia piirteitä omaava hahmo, että jos joku asia kiinnostaa niin saatan jauhaa siitä oikeasti ihan jatkuvasti. Keskustelunaiheet on aika rajallisia, mutta ehkä se sitten voittaa murahtelun.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
20/24 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestohölöttäjät on kyllä vittumaisia ihan sama keitä ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän