Petin miestä ja nyt mies haluaa kostaa
Hän haluaa avoimen suhteen. Haluaa myös olla muiden kanssa jotta tunnen miltä tuntuu.
Olin työpaikan kesäjuhlissa hirveässä humalassa, ja heräsin kun työkaveri on sisälläni, naistenvessassa! Muistan että menin vessaan yksin. Ko työkaveri on yrittänyt iskeä minua aiemminkin. Onko tuo pettämistä? Miehen mielestä on. Pyysin työkaveria lopettamaan. Tilasin taksin ja menin itkien kotiin.
Miehen mielestä valehtelen, koska en halua myöntää totuutta edes itselleni. Minä en halua avointa suhdetta, en halua ketään muuta.
Mietin haluaako mies muita vai vaan kostaa.
Pahinta on, että meillä on lapsiakin, seksiä on ollut viikottain...
Mies ei halua pariterapiaan -- vielä. Ilmeisesti haluaa ensin hajottaa kaiken.
Voiko tästä selvitä?
Kommentit (40)
Koko elämä meni kerralla pilalle ja tuntuu etten jaksa enää. Kaikki minkä eteen tehtiin töitä.
Näen itseni jo pienessä luukussa, kun ei tästä voi selvitä. Kesälomani vetää viimeisiään, eikä työkiireen kanssa ehdi käymään tätä läpi. Tuntuu etten ole edes työkykyinen. Kaikki on pilalla.
Ap
Mies haluaa kostaa sinulle raiskatuksi tulemisen pettämällä? Sanattomaksi vetää. Avoin suhde tarkoittaa sitä, että sinäkin saat hakea seksiä ja huomiota muualta, jos aiot jäädä tuohon suhteeseen, niin suosittelen kyllä empatiakykyisempää miestä toiseksi ja vaikka kolmanneksi.
En yleensä juo, enkä todellakaan bakteerikammoisena makaisi vessan lattialla. Toinen työkaveri sanoi, että X lähti etsimään minua.. En minä tiedä mitä on käynyt, mutta mitään ihastusta ei minun puoleltani ikinä ollut tuota X:ää kohtaan. En myöskään ole ihminen joka pettäisi. Edes ajatuksen tasolla..
Nyt pelkään että mies vihaa loppuikänsä ja löytää uuden.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa kostaa sinulle raiskatuksi tulemisen pettämällä? Sanattomaksi vetää. Avoin suhde tarkoittaa sitä, että sinäkin saat hakea seksiä ja huomiota muualta, jos aiot jäädä tuohon suhteeseen, niin suosittelen kyllä empatiakykyisempää miestä toiseksi ja vaikka kolmanneksi.
Näinhän suominaiset valehtelee pettämisistään, jopa poliisit-sarjassa nainen väitti tulleensa väkisin otetuksi, vaikka oli ihan itse puskapanoissa täysillä mukana.
Siis sulle on annettu jotain silmätippoja ja raiskattu ja sitten miehesi vielä kostaa. Ei huh hyvää. Päivää.
En halua olla kenenkään toisen kanssa. Ymmärtäisin jos mies haluaisi kostoksi olla jonkun kanssa, mutta avoin suhde tuntuu kamalalta. Ajatus, että mies on muiden kanssa on kuvottava ja ahdistava. Kun sanon tästä, niin mies sanoo että minä en tässä tilanteessa ole se joka sanelee ehdot.
Luulen että avoin suhde vie meidät lopulta eroon.
Mietin vaan, onko mies halunnutkin tätä. Noinko vain luovutetaan ja rikotaan viimeinenkin mahdollisuus.
Ap
En minä voi syyttää työkaveria kun en muista. Minut on teininä raiskattu ja tiedän mitä oikeudenkäynti on. Se on niin rankka prosessi etten jaksa sitä enää, etenkään näin huonoilla perusteilla. Miehen mielestä tämä kertoo, että olin mukana aktissa.
Tiedän että siltä tämä kuulostaa. Mutta tuo teininä kokemani oikeudenkäynti oli kaikkea muuta kuin oikeutta.
Ap
Tapahtuiko porvoolaisessa vessassa?
Vierailija kirjoitti:
En yleensä juo, enkä todellakaan bakteerikammoisena makaisi vessan lattialla. Toinen työkaveri sanoi, että X lähti etsimään minua.. En minä tiedä mitä on käynyt, mutta mitään ihastusta ei minun puoleltani ikinä ollut tuota X:ää kohtaan. En myöskään ole ihminen joka pettäisi. Edes ajatuksen tasolla..
Nyt pelkään että mies vihaa loppuikänsä ja löytää uuden.
Ap
Sepä se kun et tiedä mitä oikeasti on tapahtunut. Vähän paha silloin on toista syyttää raiskaamisestakaan jos ei ole muistikuvia omistakaan toilailuista. Moni sanoo, että ei voisi petää tai tehdä muutakaan tyhmää, mutta humalassa ne lupaukset suurella osalla vaan tuppaa unohtumaan, ja sitten vedotaan siihen humalaan jonain lieventävänä asianhaarana. Ei vaan kannattaisi juoda itseään siihen kuntoon, että menee harkintakyky ja hallinta itseensä. Tämä nyt siis noin yleisesti, eikä yksin AP:ta osoittaen.
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
En halua olla kenenkään toisen kanssa. Ymmärtäisin jos mies haluaisi kostoksi olla jonkun kanssa, mutta avoin suhde tuntuu kamalalta. Ajatus, että mies on muiden kanssa on kuvottava ja ahdistava. Kun sanon tästä, niin mies sanoo että minä en tässä tilanteessa ole se joka sanelee ehdot.
Luulen että avoin suhde vie meidät lopulta eroon.Mietin vaan, onko mies halunnutkin tätä. Noinko vain luovutetaan ja rikotaan viimeinenkin mahdollisuus.
Ap
Sun pettämises teidät vie eroon joten ihan itse parisuhteesi tuhosit.
Ihmettelen tässä miesten "järjenjuoksua" (tai sen puutetta) jälleen kerran. Jos nainen pökertyy - syystä tai toisesta - vessakoppiin tai ihan mihin tahansa, niin miten ikinä ensimmäinen ajatus on, että ohoo... tässäpä tilaisuus, tökkäänpä munani sisään. Jumalauta mitä imbesillejä!!!! Tikkuista pesäpallomailaa tiedätte kyllä minne ansaitsevat ihan jokainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tullut raiskatuksi, niin varmaan siitä on ap tehnyt rikosilmoituksen? Epäilenpähän vaan, että vessaan menty käsi kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tässä miesten "järjenjuoksua" (tai sen puutetta) jälleen kerran. Jos nainen pökertyy - syystä tai toisesta - vessakoppiin tai ihan mihin tahansa, niin miten ikinä ensimmäinen ajatus on, että ohoo... tässäpä tilaisuus, tökkäänpä munani sisään. Jumalauta mitä imbesillejä!!!! Tikkuista pesäpallomailaa tiedätte kyllä minne ansaitsevat ihan jokainen.
Tässä AP:n tapauksessakin mitään raiskaustahan ei siis ole todistettavasti edes tapahtunut.
Kuulostaa siltä, että sinut on raiskattu Ruotsin lain mukaan, muttei ehkä vielä tämän vanhan Suomen lain mukaan. Ehkä se oli meillä hyväksikäyttö? Tai sitten se oli meilläkin raisksus, jos olit puolustuskyvytön vahvan humalan takia. Joka tapauksessa se on juridinen.ongelma
Jos et edes muista ja olet ollut sammumispisteessä, niin et ole voinut olla täysivaltaisesti, täysin toimintakykyisesti mukana tapahtumassa. Olet ollut huumaantumut ja sammumispisteessä. Jos joku harrastaa seksiä sammuneen tai sammumispisteessä olevan kanssa, niin kyllä hän itsekin tietää tekevänsä siinä väärin. Minusta olisi myös kamala mennä töihin ja kohdata se raiskaaja siellä.
Minusta miehesi on empatiakyvytön, kun pitää tuota pettämisenä eikä raiskauksena. Sinun pitää nyt ensin muodostaa tapahtuneesta oma käsitys, älä anna miehen määärittää sitä pettämiseksi, jos itse koet tulleesi raiskatuksi. Sitten mieti, mitä tunnet miestäsi kohtaan sen jälkeen, voitko arvostaakaan häntä enää sen empatiapuutteen takia. Se olisi monelle kyllä aika vaikeaa.
Ehkä dinun kannattaa mennä juttelemaan jollekin terapeutille ykdin vsikka,, jos mies ei tule mukaan. Ja soita johonkin raiskaustukikeskukseen tms ja kysy keskusteluapua, jotta voit selventää noita asioita mielessäsi.
N48
Jollet sinä tee rikosilmoitusta, niin kyllähän se miehestä tuntuu, että olet pettänyt etkä joutunut raiskauksen kohteeksi.
Olenko ainoa, kenestä kuulostaa uskomattomalta ja epäilyttävältä se, että tämä mies (työkaveri) olisi vain ängennyt naistenvessaan? Seurannuh kuin mikäkin hullu stalkkeri tätä naista koko illan ja tilaisuuden tullen tunkeutunut perässään vessaan? Olematta edes varma siitä, onko siellä ketään? Ottaa riski, että jää kiinni moisesta pervoilusta? Mä en usko, että APlla ei itse olisi mitään osaa eikä arpaa asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, kenestä kuulostaa uskomattomalta ja epäilyttävältä se, että tämä mies (työkaveri) olisi vain ängennyt naistenvessaan? Seurannuh kuin mikäkin hullu stalkkeri tätä naista koko illan ja tilaisuuden tullen tunkeutunut perässään vessaan? Olematta edes varma siitä, onko siellä ketään? Ottaa riski, että jää kiinni moisesta pervoilusta? Mä en usko, että APlla ei itse olisi mitään osaa eikä arpaa asian kanssa.
Edit: tai ehkä olematta edes varma siitä, onko siellä vessassa ketään. Siis jos ajatellaan, ettei ole seurannut ja kytännyt naisen liikkeitä koko illan. Pahoittelut epäselvästä tekstistä. :D
Ps. Älä hyvä ihminen ainakaan enää jatkossa juo itseäsi siihen kuntoon, että sammut vessaan etkä muista tapahtumista mitään!
Joo se oli raisk.aus kun imit munaa 10 minuuttia ennen kuin nostit perseen pystyyn
Miten se mies oli päässy sinne vessaan, eikö ovi yleensä lukita?
Ei sitä voi niin kännissä olla ettei tajuaisi mitä siellä vessassa touhuaa.