Naiseni tuntuu olevan tuittupää. Mitä tällaisen naisen kanssa on tehtävissä, kun ei kykene miestään kuuntelemaan?
Mun nainen halusi väen väkisten korjauttaa kasvoistaan pari arpea tarttumalla hetkelliseen tarjoukseen, joka oli silti kallis. Hän on kaunis näistä arvistaan huolimatta, mutta päätti maksaa kalliin operaation. Nyt operaation jälkeen hän on ollut jo päiviä kasvot turvoksissa ja arvet on silti ennallaan. Taisi valita erityisen surkean kauneushoitolan, mut raha heille kyllä kelpasi. Kysyin että maksoitko kaiken kiltisti ja kai nyt jotain takeita täytyy olla operaation laadusta ja mahdollisista korjaustoimenpiteistä? No operaatiolle annettiin vielä 2 viikon päähän toinen aika. Hän ei halunnut puhua aiheesta vaan odottaa turvotuksen häviämistä ja seuraavaa aikaa, mutta kertoi jo klinikan todenneen, etteivät he välttämättä pystykään arpia poistamaan. No nyt alkoi minuakin sitten suorastaan vi-tuttamaan tällainen sekoilu, koska hän ei kuuleviin korviin ota mitään neuvoja. Alkujaan jo sanoin, että älä koko tarjoukseen tartu vaan perehdy ensin kunnolla, kilpailuta ja ota aikaa. "Ei kyllä minä teen just näin" hän totesi, mut kankkulan kaivoon meni ne rahat. Rahat joista osa olis siis myös minun avustustani hänelle. Taitaa tällä menoa mennä vielä vaihtoon koko nainen. Mikä siinä on, kun ei nainen ota kuuleviin korviin miehensä neuvoja?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöistä tarinaa ulilta tänään...
:D. Tämä tarina on muuten täysin totta ja tuore tapaus. Kirjoitin tämän tänne ihan just harmituksen (lue vitutuksen) vuoksi.
Tuolle ulihöpisijälle ei kannata vastata.
No miksi ylipäätään luet tätä ketjua? Pidä nuokin mölyt mahassasi, jos ei ole mitään sanottavaa aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naisesi kävi esteettisessä operaatiossa joka ei onnistunut, ja sinä vielä vit.tuilet ja "opastat" siihen harmituksen päälle?
Naisellesi neuvoksi että JSSAP.
Ai meinaatko ettei minulla voi olla mielipidettä asiaan? Operaatiosta, josta myös maksoin hänelle puolet. Silti olin sitä mieltä, että olis pitänyt odottaa eikä hätiköidä.
No opetetaan nyt sitten sinua.
Älä lähde tuollaisiin yhteishankkeisiin, jotka ovat noin henkilökohtaisia toiselle tai sitten annat sen almun niin, että unohdat saman tien antaneesi sen eli älä kuvittele, että osuus operaation rahoittamisesta toi sinulle äänioikeuden.
Naisen naama, naisen harmi tuloksesta, ei kaipaa jälkiviisastelua vaan kainaloa. Jos nyt olet empaattinen, ehkä kuuntelee sinua paremmin muissa asioissa.
Hmm...no minäpä koitan mennä tämän neuvosi mukaan. En halua minäkään tehdä mitään hätiköityä. Tarkkana tässä on silti oltava tuleeko tässä yhteiselosta toimivaa pitemmän päälle, koska kommunikaatio on niin olennainen osa suhdetta.
Kommunikaatio = naisen on tehtävä kuten sinä sanot? Eli kärsittävä vaikka kasvon arvista loppuikänsä, koska ne eivät haittaa SINUA? Omistatko sinä hänen naamansa, luuletko olevasi ainut joka sen näkee? Tai että voit sormia napsauttamalla, yhdellä lauseella muuttaa naisen kehonkuvan ja mielipiteen itsestään?
Melko grandioosia.
/12
Noo, nainen kärsii nyt vielä enemmän, koska ei kuunnellut järkeviä neuvoja. Siis neuvoja huom!
Murot ja pissi -keissi.
Mistään järkevistä neuvoistahan ei ollut kyse, vaan kontrolloinnista ja besserwisseröinnistä. Ap luulee että hänen mielipiteensä on naisen mielipide. On kuitenkin hyvin ymmärrettävää haluta korjata arpia näkyviltä paikoilta, se on valtava bisnes. Arvettoman on aivan turha tulla rutisemaan että mitäs läksit, turha operaatio.
Ja sitäpaitsi jos korjaus olisi onnistunut, ap ei olisi tehnyt tällaista aloitusta. Kunhan nyt nauttii kun pääsi sanomaan että ei olisi kannattanut. Ehkä jopa toivoi että touhu epäonnistuu..?
Joka tapauksessa ap kuulostaa todella vastenmieliseltä ihmiseltä, toivon naiselle järkeä ja voimaa etsiä uusi mies itselleen.
/12
Tässä on nyt valtataistelu. Ap voi valita olevansa oikeassa tai onnellisessa suhteessa. Sitä ollaan opeteltu täälläkin, että kannattaa valita taistelunsa ja muulloin antaa mennä yli korkealta ja kovaa.
Kumpi on tärkeämpää: naisen kasvojen häiritsevät arvet ja tilanteen pysyminen samana/ paheneminen yritttämisestä huolimatta ja siitä aiheutuva harmitus vai ap:n sijoittamat rahat ja neuvot, joita ei kuunneltu. Molempia ei voi saada, valitse siitä.
Jos valitset jälkimmäisen, sinulla on nainen, joka syvällä sisällään itkee harmiaan ja sinua miellyttääkseen nöyristelee edessäsi eli kantaa negatiiviset osuudet molemmista vaihtoehdoista.
Jos raha on sinulle noin tärkeää, ÄLÄ ANNA SITÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naisesi kävi esteettisessä operaatiossa joka ei onnistunut, ja sinä vielä vit.tuilet ja "opastat" siihen harmituksen päälle?
Ai meinaatko ettei minulla voi olla mielipidettä asiaan? Operaatiosta, josta myös maksoin hänelle puolet. Silti olin sitä mieltä, että olis pitänyt odottaa eikä hätiköidä.
No opetetaan nyt sitten sinua.
Älä lähde tuollaisiin yhteishankkeisiin, jotka ovat noin henkilökohtaisia toiselle tai sitten annat sen almun niin, että unohdat saman tien antaneesi sen eli älä kuvittele, että osuus operaation rahoittamisesta toi sinulle äänioikeuden.
Naisen naama, naisen harmi tuloksesta, ei kaipaa jälkiviisastelua vaan kainaloa. Jos nyt olet empaattinen, ehkä kuuntelee sinua paremmin muissa asioissa.
Hmm...no minäpä koitan mennä tämän neuvosi mukaan. En halua minäkään tehdä mitään hätiköityä. Tarkkana tässä on silti oltava tuleeko tässä yhteiselosta toimivaa pitemmän päälle, koska kommunikaatio on niin olennainen osa suhdetta.
Kommunikaatio = naisen on tehtävä kuten sinä sanot? Eli kärsittävä vaikka kasvon arvista loppuikänsä, koska ne eivät haittaa SINUA? Omistatko sinä hänen naamansa, luuletko olevasi ainut joka sen näkee? Tai että voit sormia napsauttamalla, yhdellä lauseella muuttaa naisen kehonkuvan ja mielipiteen itsestään?
Melko grandioosia.
/12
Noo, nainen kärsii nyt vielä enemmän, koska ei kuunnellut järkeviä neuvoja. Siis neuvoja huom!
Murot ja pissi -keissi.
Mistään järkevistä neuvoistahan ei ollut kyse, vaan kontrolloinnista ja besserwisseröinnistä. Ap luulee että hänen mielipiteensä on naisen mielipide. On kuitenkin hyvin ymmärrettävää haluta korjata arpia näkyviltä paikoilta, se on valtava bisnes. Arvettoman on aivan turha tulla rutisemaan että mitäs läksit, turha operaatio.
Ja sitäpaitsi jos korjaus olisi onnistunut, ap ei olisi tehnyt tällaista aloitusta. Kunhan nyt nauttii kun pääsi sanomaan että ei olisi kannattanut. Ehkä jopa toivoi että touhu epäonnistuu..?
Joka tapauksessa ap kuulostaa todella vastenmieliseltä ihmiseltä, toivon naiselle järkeä ja voimaa etsiä uusi mies itselleen.
/12
Oho! Sinullahan on voimakas tunnereaktio henkilöstä jota et millään tapaa edes tunne? Mikä tässä keskustelussa herättää noin voimakakan reaktion, että vaikutan suorastaan vastemieliseltä?
Toisia ihmisiä jatkuvasti neuvovat ovat todella ärsyttäviä olivat sitten miehiä tai naisia. Joskus seurustelin hetken aikaa miehen kanssa, joka tiesi kaiken paremmin. Automerkkini (Audi) oli väärä, olisi pitänyt järkevämpi auto ostaa. En osannut pestä pyykkiä, täyttää tiskikonetta, imuroida, pestä lattiaa jne. Kaikessa jakeli hyviä neuvojaan. Mies meni vaihtoon ja samoin auto mutta merkki ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä, mitä ihmettä? Olet siis maksanut jotain minkä järkevyyttä olet epäillyt. Miksi ihmeessä olet maksanut? Ja syytät omasta hölmöydestäsi naista. Omg, lol ja tsiisös perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin rasittavaa kuin opettava mies.
En halua olla vahva nainen vaan pehmeä ja mukautuva, mutta valitettavasti olen kompetentti ja älykäs ja miehen luennointi vaan pistää aivot oikosulkuun. Oikealla tavalla käsiteltynä olen kyllä taipuisa ja naisellinen.
Mikään ei ole niin rasittava parisuhteessa kuin itsekäs ja itseriittoinen nainen, joka elää suhteessa ikään kuin yksin. Hän osaa ja tietää kaiken. Siitä on todellinen älykkyys ja henkinen tasapaino kaukana kun ei pysty aikuismaiseen kommunikaatioon. Huono itsetunto ja osaamattomuus peittyvät narsistiseen kuvitelmaan ylivertaisuudesta. Huhhuh ja vaihtoon.
TÄMÄ. Eli prinsessakasvatuksen saanut. Myös itsekritiikki puuttui täysin.
Huomaatko, ap, vaihtamalla ei tule paranemaan. Kaikki ovat kollektiivisesti samaa mieltä naisesi kanssa.
Joillain tulee pakkomielle jostain ulkoisesta pienestä seikasta. Miehillä se voi olla esim. alkava kaljuun. Ja ongelma onkin valmis.
Toivottavasti arvet paranee.
Vierailija kirjoitti:
Huomaatko, ap, vaihtamalla ei tule paranemaan. Kaikki ovat kollektiivisesti samaa mieltä naisesi kanssa.
Älä! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöistä tarinaa ulilta tänään...
:D. Tämä tarina on muuten täysin totta ja tuore tapaus. Kirjoitin tämän tänne ihan just harmituksen (lue vitutuksen) vuoksi.
Kertokaapa minullekin mitä tarkoittaa tämä slangi "ulihöpisijä" tai "uli"?
Miksi te otatte näitä high maintenace -naisia, jos ette ole sitten kuitenkaan valmiita sitä ylläpitoa ja siihen liittyvää kipuilua kestämään?
Naisille on ihan turha sanoa mistään mitään. Antaa itkeä vaan vuodesta toiseen samoista asioista ja totu siihen. En ole varmaan ikinä tavannut ainuttakaan naista joka olisi ottanut vastaan järkevän ja helposti toteutettavan neuvon jolla olisi pysyvät positiiviset seuraukset vaan aina ne lähtee säätämään omiaan ja jäävät pyörimään siihen samaan ongelmaan, jotta saavat puhua siitä samasta ongelmasta ja olla ikinä tekemättä niin kuin ehdotit. Todennäköisesti ne etsii jonkun lahopäisen pissisystävänsä ja tekee tämän neuvojen mukaan kun se on niin "kiva ja ymmärtää mua". Hälläväliä että sulle ehdotettiin ongelmaan ratkaisua ja neuvo tulee ihmiseltä joka ymmärtää sitä sun ongelmaa ei jumalauta sun tunteita. prkl.
Vierailija kirjoitti:
Naisille on ihan turha sanoa mistään mitään. Antaa itkeä vaan vuodesta toiseen samoista asioista ja totu siihen. En ole varmaan ikinä tavannut ainuttakaan naista joka olisi ottanut vastaan järkevän ja helposti toteutettavan neuvon jolla olisi pysyvät positiiviset seuraukset vaan aina ne lähtee säätämään omiaan ja jäävät pyörimään siihen samaan ongelmaan, jotta saavat puhua siitä samasta ongelmasta ja olla ikinä tekemättä niin kuin ehdotit. Todennäköisesti ne etsii jonkun lahopäisen pissisystävänsä ja tekee tämän neuvojen mukaan kun se on niin "kiva ja ymmärtää mua". Hälläväliä että sulle ehdotettiin ongelmaan ratkaisua ja neuvo tulee ihmiseltä joka ymmärtää sitä sun ongelmaa ei jumalauta sun tunteita. prkl.
Olen kouluttautunut, edennyt uralla, tienaan ylimmässä kymmenyksessä, mensaälykäs jne, mutta en vaan pysty ottamaan vastaan neuvoa ihmiseltä, joka ymmärtää (on ymmärtävinään, mutta ei ota huomioon kaikkia osatekijöitä) ongelmaani, mutta ei tunteitani. Sori siitä. Kai se naisena oleminen vaan on sitä ja jos miestä rasittaa naiseus tai naista miehisyys, kannattanee vaan elellä sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua olla vahva nainen vaan pehmeä ja mukautuva, mutta valitettavasti olen kompetentti ja älykäs ja miehen luennointi vaan pistää aivot oikosulkuun. Oikealla tavalla käsiteltynä olen kyllä taipuisa ja naisellinen.
Mutta kyllähän te naiset välillä ohjausta tarvitsette. Miksi se on niin vaikeaa kuunnella neuvoja mieheltään?
Tulkoon ne neuvot sitten mieheltä tai lässyttävältä täti-ihmiseltä, on ne erittäin ärsyttäviä ja hyödyttömiä jos ja kun ne on sitä. "No shit Sherlock" osastoa eli itsestäänselvyyksiä tai asioita, joita 5v:kin tietää.
no miksi niitä "5v tietää" asioita pitää kerta toisensa jälkeen selittää naisille?
Mikä hitto siinä on että pikkupojatkin tajuavat mutta aikuinen nainen ei?
Kaipa tämä provo on?
Vai onko noin vatipäisiä miehiä olemassa?
Itselläni arpiin liittyen: miesystävä jaksoi valittaa arpihoidosta, josta ei tiennyt mitään. Siis ei edes ottanut selvää, mutta neuvoi ja jopa yritti komentaa, miten pitää toimia.
Lopulta kerroin vain, että hoidan arpia edelleenkin niin kuin lääkäri neuvoi ja niin kauan kuin lääkäri käski saadakseni parhaan mahdollisen lopputulokseen ja sanoin "Nää arvet mulla tulee oleen aina. Susta en oo varma".
Kuinka ollakaan, minulla on nyt hyvin parantuneet arvet. Tuota miestä en enää tapaile. Syy ei kyllä liity arpiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin rasittava parisuhteessa kuin itsekäs ja itseriittoinen nainen, joka elää suhteessa ikään kuin yksin. Hän osaa ja tietää kaiken. Siitä on todellinen älykkyys ja henkinen tasapaino kaukana kun ei pysty aikuismaiseen kommunikaatioon. Huono itsetunto ja osaamattomuus peittyvät narsistiseen kuvitelmaan ylivertaisuudesta. Huhhuh ja vaihtoon.
Parisuhteiden asiantuntija äänessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteiden asiantuntija äänessä
Paljon mahdollista, että hänelle on kertynyt hyvinkin monia parisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauras miehinen ego ei kestä, jos nainen ei koko ajan hymistele ja nyökyttele ja huokaile ihaillen vieressä, kun Mies esittää mielipiteitään. Nimenomaan miehet ovat lapsellisempia, heti kiukutellaan kuin kakarat jos nainen tekeekin päinvastoin kuin Mies Ylhäisimmässä Viisaudessaan määräsi. Naiselle "selitetään" hänen omat tunteensakin kuin pikkulapselle ja sitten ollaan ihmeissään kun nainen on niin Tuittupää että loukkaantuu pikkulapsikohtelusta.