Lapsia monelle( monelle!) miehelle
Nyt aika paljonkin ihmetyttää,täytyykö jokaisesta ( tai ainakin melkein) suhteesta tehdä lapsi..Eräs puolituttu odottaa seitsemättä lastaan viidennen eri isän kanssa. Yksi lapsi on saanut alkunsa parin viikon etelänlomalla. Vanhin lapsi on lähes aikuinen. Miten tällaisen siis selittää niille lapsillekin..
Tämä henkilö vielä jatkuvasti haukkuu Suomea ja Suomen systeemiä, mutta hyvin tuntuu lapsilisät ja elatusavut kelpaavan kun kohta nelikymppinen on ollut ehkä pari vuotta työelämässä. Tämän Suomi mahdollistaa, sossu maksaa lasten harrastukset ym.
Siis mitä ihmettä
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Taantuva kansa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jonkunhan ne lapset on tehtävä.
Kun tyhjäpäät tekevät, ei lapsista taida veronmaksajia tulla. Yhä suurempi osa kansasta taantuu älyllisesti, kun tämä popula lisääntyy ja fiksut heidät joutuvat elättämään.
Tulee mieleen se leffa, Idiocracy. :D
Idiolution?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten vaikea se on takoa naisten päähän, että mies ei halua lasta jokaisen naisen kanssa mitä sillä on elämän aikana jos yhdenkään. Että kun se ukko jättää sen yhden lapsiperhe helvetin niin se nimenomaan haluaa naisen jolla ei ole, eikä tule sitä lasta. Se ei halua aloittaa sitä samaa sontaa sen uuden kanssa ja katsoa sen hikistä turvonnutta kroppaa ja imelältä hielta haisevia riipputissejä 10kk päästä suhteen aloittamisesta.
Voi miesparkaa kun itse ei mite kään voi vaikuttaa siihen että tuleeko lapsia vai ei. Ja tottakai on kohtuullista odottaa että uusi nainen uhraa omat perhehaaveensa että perhehelvetistä häipynyt voi pitää kivaa kunnes vaihtaa naisen taas vähemmän käytettyyn ja nainen jää lapsettomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten vaikea se on takoa naisten päähän, että mies ei halua lasta jokaisen naisen kanssa mitä sillä on elämän aikana jos yhdenkään. Että kun se ukko jättää sen yhden lapsiperhe helvetin niin se nimenomaan haluaa naisen jolla ei ole, eikä tule sitä lasta. Se ei halua aloittaa sitä samaa sontaa sen uuden kanssa ja katsoa sen hikistä turvonnutta kroppaa ja imelältä hielta haisevia riipputissejä 10kk päästä suhteen aloittamisesta.
Jos itse saa aikaan sen lapsen syntymisen ei ole oikeutta valittaa. Kondomit ja vasektomia on keksitty just tuota varten jos ei selibaatti kelpaa. Idioottimaista tunkea syy naisten niskaan.
Noooo jos nainen ei käytä itse ehkäisyä voi varmaan vaatia mieheltä jos täytyy puuhiin päästä eikä odotella,että tuleekohan sieltä nyt sitten tyttö vai poika tällä kertaa ja eikun tukihakemukset Kelaan...
Minullakin on yksi tuttu mies joka erehtyi naisen kanssa suhteeseen, jolla oli monen miehen kanssa lapsia. Viimeistään siinä vaiheessa olisi pitänyt hälytys kellojen soida kun selvisi ettei nainen, eikä hänen siskonsa tai äitinsä ole töissä. Kaikki siis sosiaalipummeja. Tuttu on eronnut kyllä jo, mutta pelkkää velkaa jäi..
Miksi ette moiti isejä tästä samasta? Miehille moniavioisuus on sallittua ja akathan itse fanittaa täällä sarjaa jossa mies siirtää useita naisia. Miehiä ette aikoneet ojentaa? Miksi naisella on vapaus olla itse se jalkavaimo, mutta nainen ei saisi omasta tahdosta hankkia lapsia kuten haluaa? Taas perinteisten kaksinaismoralismi näkyy.
Isähän se teidän mukaanne on perheen johtaja, eli siitä vain moittimaan miehiä. Aina moittimassa naisia. Sehän on paljon parempi että lapsilla on sama äiti. Äiti pysyy aina, isä ei.
Isän sukunimi ei ole lapsen edun mukaista, silti naiset kehuu asiaa vapaudella. Te ette koskaan moiti miehiä perheissä tapahtuvista ongelmista.
Miehillä on aina ollut vapaus siittää useita naisia eikä kukaan asiasta kiukusty. Naiset tollottaa itse sisarvaimoja viihteenä, ei lasten edulla ole mitään väliä kunhan ukko saa seksiä ja nimensä jokaiselle. Mies saa olla kuolettavan itsekäs ja sille ei kukaan tee mitään.
Mun opiskelukaverin ex-miehellä oli alle 35-vuotiaana 8 lasta kolmen eri naisen kanssa. Ekan naisen kanssa 4 lasta, toisen naisen kaa 3 lasta ja kolmannen naisen kaa yksi lapsi. Ja tää mies työskenteli lähihoitajana pk-seudulla, jossa muutenkin on kalliit asumiskustannukset, joten kiva maksella 7-8 lapsen elarit reilun 2000 euron bruttopalkasta.
Eräs naishenkilö, jolla oli 43-vuotiaana n. 14- ja 12-vuotiaat lapset ex-miehen kanssa, tapasi uuden samanikäisen miehen, jolla myös oli kolme ala-ikäistä lasta, tuli raskaaksi siis 43-vuotiaana. Hän sanoi, että ” sitä vaan tulee sellainen fiilis, että mä haluan vauvan”.
Lapsen elatus kuuluu lapsen molemmille vanhemmille, myös isälle, joten lasten elatuksen ei tarvitse mitenkään erityisesti KELVATA äidille.
Tiedän tapauksen, jolla neljä lasta ja kaikilla eri isä. On muutenkin aika kova manipuloimaan ja käyttää ihmisiä hyväkseen. Ei ole vielä sellaista kaveria hänellä ollut jota ei olisi haukkunut selän takana. Käsittääkseni myös suhteet omaan perheeseensä menneet. Narsistiksi kai näitä tavataan epäillä.
Taitavat olla melkoisia poikkeustapauksia ihmiset, jotka tehtailevat lapsia, sillä jokainen lapsi laskee vanhempiensa elintasoa, ei todellakaan nosta. Tässä maassa ei edes synny paljon jälkeläisiä per nainen, joten missä ne lasten tehtailijat lymyilevät?. On vain helppo yleistää ja paheksua muita ihmisiä ja suorastaan keksiä ihmisryhmiä, jotka muka loisivat toisten lompakolla. itse äitinä en esim. taida saada yhtään lastenlasta, kun ei nuoria vaan kiinnosta lisääntyminen.
Valitettavasti nämä ihmiset eivät ole keksittyjä. Onneksi he eivät kuitenkaan ole suuri ihmisryhmä vaan ihmisiä jotka elävät ihan omin säännöin.
Onhan se helpompaa istua kotona aina uuden kersan kanssa ja sossu maksaa kun käydä pienipalkkaisessa työssä ja maksaa ja jaksaa ihan itse.
Tämmöisenä tapauksena osoittaisin kiitollisuutta yhteiskunnalle enkä kehtaisi haukkua yhtään
Yks tuttu tämmönen panettaa itseään aina paksuksi että saisi elättäjän itselle. Hän jopa meni maha pystyssä naimisiin kun lapsi oli muun kuin sulhasen! Hyi hitto!
Jos on 3 tai enemmän pentuja eri miehille nin kyllä se on jo rahan tienaamista peräpäällä!
Ei taida olla tämmöisten akkojen miehet kovinkaan viisaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita miehiäkin joilla on lapsia 3-4 naiselle.
No ne ei istu himas niitten lasten kanssa ja nosta tukia jotka toiset on tienannu. Mut siis nämähän on usein niit samoja. Tollaset miehet tollasten naisten kanssa
Joo, ikinähän ei nuo isät istu työttömyyskorvauksella himassa, nosta tukia jotka toiset on tienannut, plus maksata elaritkin ruokoilleen valtiolla. Pyhimyksiä suorastaan ovat.
Niin miten toinen oikeuttaa toisen? Että kun joku mies istuu kotona niin minäpä teen lapsia jokaisen vastaantulevan kanssa ettei ainakaan töihin tartte mennä..?!?
Itä-Helsingistä näitä ainakin löytyy. Perusmeininki ainakin ns. sekaliitoissa siellä.
Paitsi että tilastojen mukaan ihan päinvastoin. Koulutustaso ja yhteiskuntaluokka ovat hyvin vahvasti periytyviä. Työttömän lisääntyjan lapsesta tulee työtön lisääntyja, ja korkeasti koulutetun lapsesta korkeasti koulutettu. Poikkeukset eivät kumoa tätä.