Kuka nykyään käy saunassa?
Mä en tunne ketään joka kävis! En ees muista millon oon ollu saunassa
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä asut ja minkä ikäinen olet? Useat maalla asuvat saunovat monta kertaa viikossa.
Helsingistä ja ei kukaan käy saunassa täällä. Mä arvelin et voi olla et maaseudulla käy kun siellä kait vähän tekemistä
Ai. No valehtelevat pirulaiset sitten vlogeissaan ja podcasteissaan.
Olen mökillä lähes koko kesän ja melkein joka ilta lämpiää sauna. Äskenkin kävin saunassa ja uimassa.
Kylmänä vuodenaikana kotonakin sauna lämpiää monta kertaa viikossa. En oikein edes tykkää käydä suihkussa ilman saunaa, on ihanaa lämmitellä siellä.
3-5x/vkossa saunomme, kesät talvet, ihan parhautta, sen jälk kotiterassille viilentelemään, talvisin ihanaa katsella terassilasituksien kuurankukkia ja olla vain, hengitys ja iho höyryten. Ja vielä jos puhtaat petivaatteet joihin sen jälk pujahtaa 💞 😊
Ja pk-seudulla asumme.
Lähinnä omakotitaloissa asuvat käyvät saunassa viikottain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen kävin ja tein sen päälle ihanat kasvohoidotkin.
Ootko vanhus ja mistähän oot?
Nyt kuule pikku Matias nukkumaan jo, kellokin lähenee kymmentä.👵
Meijän rapussa on varmaan jotain 50 asuntoa ja ei tääl ainakaan oo saunaa. Uimahallia inhoon ja en tykkää saunasta ja ei kukaan käy ja missä ees joku kävis?
Meillä on kotona 2 saunaa ja saunon vähintään 4krt / viikko. Lisäksi mökeillä 4 saunaa lisää, joten kesällä saunotaan ihan joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Minun tuttavapiiriini taas kuuluukin niitä jotka saunovat. Itsekin saunon enemmän tai vähemmän. Talvella enemmän ja kesähelteillä vähemmän.
Enkä ymmärrä niitä jotka ovat sellaisessa kerrostalokämpässä vuokralla jossa on sauna, mutta se sauna toimittaa romuvaraston virkaa. Sauna nostaa olemassaolollaan vuokraa. Jos ei käytä, kannattaa vaihtaa saunattomaan kämppään.
Miksi muuttaa jos molemmissa on sama vuokra, hyvin sitä saunaa voi varastona käyttää
Vierailija kirjoitti:
Asun Helsingissä ja käyn saunassani noin pari kertaa kuukaudessa. Eräs kaverini saunoo joka päivä.
Mut se on harvinaista koska mä en tunne ketään tiedä ketään kenellä olis sauna
Käyn omassa saunassa 1-2 krt/viikko, olen 39v ja asun paritalossa Tampereella. Ap taitaa olla jotain 12v?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun Helsingissä ja käyn saunassani noin pari kertaa kuukaudessa. Eräs kaverini saunoo joka päivä.
Mut se on harvinaista koska mä en tunne ketään tiedä ketään kenellä olis sauna
Itselläni taas suurimmalla osalla tutuistani on oma sauna pk-seudulla.
Mummo tulee nukuttamaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pahasti sulle mummeli meni väärin. Oon parin lapsen äiti mut ei se liity tähän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pahasti sulle mummeli meni väärin. Oon parin lapsen äiti mut ei se liity tähän
Sovitaan näin pikku Matias.👵
Vierailija kirjoitti:
Käyn omassa saunassa 1-2 krt/viikko, olen 39v ja asun paritalossa Tampereella. Ap taitaa olla jotain 12v?
Minkä takia oisin?? En oo koskaan asunu asunnossa jossa olis sauna ja ei oo kyllä muut
YsiViisSeiska kirjoitti:
Lähinnä omakotitaloissa asuvat käyvät saunassa viikottain.
Viikottain? Useimmat varmaan paljon useammin.
1-2 krt viikossa, olen alle 40 ja asun Turun keskustassa kerrostalossa. Sauna on niin paras ❤️ Sellaista oloa kun saunan jälkeen ei mistään muualta saa.
Olen Helsingistä ja saunon viikottain. Asuin kolme vuotta Italiassa ja iho oli kylvynkin jälkeen likaisen tuntoinen, kun ei päässyt saunaan. Jokaisella tuttavallani on sauna. Olen 30-vuotias. Katsos rakas ap, sinun tuttavapiirisi ei kata koko Helsinkiä, vaikka itse niin luulisitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovitaan näin pikku Matias.👵
Haha eli sua alko ärsyttää kun sauna ei kiinnosta! Kuule mummeli pummeli tosi monia ei kiinnosta ja ei oo saunaa
Melkein joka ilta tulee käytyä. Ihanaa vain makoilla lauteilla ja kuunnella jotain äänikirjaa.