Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka nykyään käy saunassa?

Vierailija
11.07.2019 |

Mä en tunne ketään joka kävis! En ees muista millon oon ollu saunassa

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on. Stadin keskustassa.

Vierailija
42/75 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä asut ja minkä ikäinen olet? Useat maalla asuvat saunovat monta kertaa viikossa.

Helsingistä ja ei kukaan käy saunassa täällä. Mä arvelin et voi olla et maaseudulla käy kun siellä kait vähän tekemistä

Ai. No valehtelevat pirulaiset sitten vlogeissaan ja podcasteissaan.

Aika harvat sellasia pitää. Mut ajatelee näin melkein kaikki asunnot kerrostaloja. Meillä ei muuten oo edes parveketta se on vähän harvinaisempaa. Ei ees ranskalaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nykyään käy saunassa?

Mä en tunne ketään joka kävis! En ees muista millon oon ollu saunassa

Aivan totta. Tuttava täytti sanansa sokerilla. Sanoo että sokeri on kovaa valuuttaa kun katastrofi iskee.

Mikä AP:n saunan tilanne?

Vai oletko köyhä ja ilman saunaa?

Vierailija
44/75 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa puhdistuu paljon paremmin.Lisäksi on lämmintä ennen pesua ,pelkässä suihkussa palelee.

Vierailija
45/75 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani parikymppiset kalliolaiset hipsterit ovat niitä innokkaimpia sompasaunailijoita. Itse käyn viikoittain taloyhtiön hienossa saunassa

Vierailija
46/75 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tuttavapiiriini taas kuuluukin niitä jotka saunovat. Itsekin saunon enemmän tai vähemmän. Talvella enemmän ja kesähelteillä vähemmän.

Enkä ymmärrä niitä jotka ovat sellaisessa kerrostalokämpässä vuokralla jossa on sauna, mutta se sauna  toimittaa romuvaraston virkaa. Sauna nostaa olemassaolollaan vuokraa. Jos ei käytä, kannattaa vaihtaa saunattomaan kämppään.

Kallimmaksi tulee vuokrata erillinen varasto. 

Vierailija
47/75 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en juurikaan sauno. Kerran pari talvessa, kun on paljon lunta ja pakkasta.

Meillä on kaksi saunaa. Puilla lämpiivä ja heti valmis.

Muu perhe ja tuttavat tykkää kylpeä meillä. Saunojia riittää kesällä lähes päivittäin. On tuo vesikin tuossa vieressä.

Helsingistä

Vierailija
48/75 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä on helsingissä sauna?? Ei yhelläkään kyllä

Minulla on sauna Helsingissä. Onhan täällä paljon saunoja, kerros-rivitalo- ja omakotitaloissa.

Vierailija
49/75 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap olla 10-vuotias Jennika.

Vierailija
50/75 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihottuani lopetin.

Tätä on jo 5 alapeukuttanut, arvatenkin kaikki ylipainoisia kuten minäkin, vai eikö olisi saanut sanoa, vaikka näkeehän sen jokainen päällepäin, että jos hikoilee jo muutenkin ei siihen enää saunaa tarvitse.  

Vierailija
51/75 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä asut ja minkä ikäinen olet? Useat maalla asuvat saunovat monta kertaa viikossa.

Helsingistä ja ei kukaan käy saunassa täällä. Mä arvelin et voi olla et maaseudulla käy kun siellä kait vähän tekemistä

Aika harvat sellasia pitää. Mut ajatelee näin melkein kaikki asunnot kerrostaloja. Meillä ei muuten oo edes parveketta se on vähän harvinaisempaa. Ei ees ranskalaista. 

Aika moni kyllä nykyään pitäää. Mut provohan tää aloitus oli.

Vierailija
52/75 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunassa puhdistuu paljon paremmin.Lisäksi on lämmintä ennen pesua ,pelkässä suihkussa palelee.

Sauna on mielestäni ok, mutta itse en ymmärrä, miten suihkussa palelee. Joskus lapsena muistan palelleeni, mutta nykyään laitan riittävän lämmintä vettä tulemaan ylhäältä ja siinä kun on alla, niin kyllä on lämmin jo 10 sekunnissa.

Vierailija
53/75 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun Helsingissä ja käyn saunassani noin pari kertaa kuukaudessa. Eräs kaverini saunoo joka päivä.

Mut se on harvinaista koska mä en tunne ketään tiedä ketään kenellä olis sauna

Ja minä tunnen monta helsinkiläistä perhettä, joilla on kerrostaloasunnossa sauna tai sitten taloyhtiön sauna on kellarissa tai ullakolla.

Vierailija
54/75 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tuttavapiiriini taas kuuluukin niitä jotka saunovat. Itsekin saunon enemmän tai vähemmän. Talvella enemmän ja kesähelteillä vähemmän.

Enkä ymmärrä niitä jotka ovat sellaisessa kerrostalokämpässä vuokralla jossa on sauna, mutta se sauna  toimittaa romuvaraston virkaa. Sauna nostaa olemassaolollaan vuokraa. Jos ei käytä, kannattaa vaihtaa saunattomaan kämppään.

Ne tarvii sitä suurta romuvarastoa tietenkin.

Vierailija
55/75 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia olis? Miten sauna voi sellanen et ärsyttää noin monia jos ei käy ikinä?? Jos katot vaikka vapaita vuokrakämppiä nii harvinaista on jos on sauna ja monet ei haluu sitä. Mitä väliä teille on jos ei käydä saunassa? 

Vierailija
56/75 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin Helsingissä asuvana käyn saunassa 3-4 kertaa viikossa. Omassa asunnossa on sauna ja käyn myös yleisissä saunoissa, sekä kesällä tietenkin mummolassa ja mökillä kunnon puusaunassa järven rannalla.

Vierailija
57/75 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt vuosiin saunassa. Koskaan en siitä tykännyt, mutta kävin tavan vuoksi. Tuli aina vaan huono olo eikä hiki tullut. Seuraava päiväkin meni toipuessa. Miksipä rääkkäisin itseäni. Sauna on meillä varastona, paitsi jos mies joskus haluaa sinne, niin sitten raivataan tavarat siksi aikaa pois.

Vierailija
58/75 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Joka keskiviikko ja lauantai

Vierailija
59/75 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani parikymppiset kalliolaiset hipsterit ovat niitä innokkaimpia sompasaunailijoita. Itse käyn viikoittain taloyhtiön hienossa saunassa

Kallioon muutetaan maalta ja se on varmaan syy. 

Vierailija
60/75 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia olis? Miten sauna voi sellanen et ärsyttää noin monia jos ei käy ikinä?? Jos katot vaikka vapaita vuokrakämppiä nii harvinaista on jos on sauna ja monet ei haluu sitä. Mitä väliä teille on jos ei käydä saunassa? 

Miksi sinua tuntuu häiritsevän, että myös nuoria kiinnostaa saunominen ja monella on sauna myös Helsingissä?