Kuka nykyään käy saunassa?
Mä en tunne ketään joka kävis! En ees muista millon oon ollu saunassa
Kommentit (75)
Mä taidan olla omassa tuttavapiirissä ainuota, joka ei erityisesti välitä saunomisesta. Paitsi kesällä on mukavaa kyllä uida, saunoa, uoda, saunoa.
Vierailija kirjoitti:
Eilen kävin ja tein sen päälle ihanat kasvohoidotkin.
Ootko vanhus ja mistähän oot?
Missä asut ja minkä ikäinen olet? Useat maalla asuvat saunovat monta kertaa viikossa.
Itse viihdyn saunassa noin 15 minuuttia, joten eipä hirveästi edes innosta mennä
Mä käyn 3-5 kertaa saunassa. En voisi elää asunnossa, jossa ei ole saunaa. Justiinsa pistin saunan päälle.
Kolme-neljä kertaa viikossa saunon. Se on ihan parasta.
Kenellä on helsingissä sauna?? Ei yhelläkään kyllä
Aika moni, jos on uskominen miten asuntoihin edelleenkin halutaan sauna. Ei kai ne saunat sinne koristeeksi ole laiteltu?
Minun tuttavapiiriini taas kuuluukin niitä jotka saunovat. Itsekin saunon enemmän tai vähemmän. Talvella enemmän ja kesähelteillä vähemmän.
Enkä ymmärrä niitä jotka ovat sellaisessa kerrostalokämpässä vuokralla jossa on sauna, mutta se sauna toimittaa romuvaraston virkaa. Sauna nostaa olemassaolollaan vuokraa. Jos ei käytä, kannattaa vaihtaa saunattomaan kämppään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko vanhus ja mistähän oot?
40-vuotias vanhus Varsinais-Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Missä asut ja minkä ikäinen olet? Useat maalla asuvat saunovat monta kertaa viikossa.
Helsingistä ja ei kukaan käy saunassa täällä. Mä arvelin et voi olla et maaseudulla käy kun siellä kait vähän tekemistä
Vierailija kirjoitti:
Kenellä on helsingissä sauna?? Ei yhelläkään kyllä
Höpönpöppö
Eilen kävin ja nautin saunahunajasta ja jalkakylvystä vadissa <3 Vaston myös joka kesä <3 <3 <3
Moni käy, mutta kyllä omassa tuttavapiirissä myös saunomattomuus (=kokonaan tai lähes) on yleistynyt. Useimmilla tutuille joilla oma sauna kerrostalossa eivät sitä käytä. Itse saunon vaan mökillä ja uimahallissa, eli muutaman kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingistä ja ei kukaan käy saunassa täällä. Mä arvelin et voi olla et maaseudulla käy kun siellä kait vähän tekemistä
Mitähän oikein höpötät? Asun helsingissä ja käyn saunassa.