Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Palveleeko" miehesi sinua?

Vierailija
11.07.2019 |

Minun palvelee. Tuo kahvia, limpparia, voileipää ym kyllä auliisti. Leikimme hotellihuonetta ja hän tuo kännykällä tilaamani jutut :)

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää oli?

Vierailija
2/40 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat 50-vuotiaita, 25 vuotta yhdessä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt palvele. Mutta jos vaikka tekee itselleen voileivän niin kysyy yleensä haluanko minäkin ja tuo leivän minulle sohvalle ja juomista. Sama tietysti toisinkin päin. Eli kumpikin hemmottelemme toisiamme.

Me noin 45 vuotiaita ja 20 vuotta yhdessä.

Vierailija
4/40 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
5/40 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panee mua säännöllisesti eli palvelee siten.

Vierailija
6/40 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passaa kyllä paljon. Jos mietin illalla, että hitsi kun ois karkkia, niin mies kysyy heti käykö hän hakemassa.

Vierailija
7/40 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palvele. Yleensä suuttuu, jos pyydän ihan mitä vaan. Ei halua p annakaan. No mä varmaan oonkin niin ruma ja läski haaska. Että näin. Elämä on.

Vierailija
8/40 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla hän tuo kahvin sänkyyn ja tulee myöhemmin kysymään liioitellun tarjoilijamaisesti, saisiko olla vielä kupillinen? ap

Vierailija
9/40 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, pappi sanoi aikoinaan, että palvelkaa toinen toisianne. Näin olemme tehneet, mies taitaa olla parempi siinä. Mukavaa yhteiseloa jo 40 vuotta.

Vierailija
10/40 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolten ollessa toisin päin, vastaukset olisivat aivan jotain muuta.

Ei teidän kaksinaismoralismillanne ole mitään rajaa. 

Vierailija
11/40 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikimme lääkäriä ja hän tuo fyysisesti paikalle kännykällä tilaamani jutut.

Vierailija
12/40 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palveleminen on ihanaa kunhan se tapahtuu puolin ja toisin. Puolisoni on ollut kuudessa suuressa leikkauksessa ja olen mukisematta hoitanut hänet takaisin terveen kirjoihin ja puoliso on tietenkin aina auttanut kaikissa asioissa minua vaikka en ole sairastellut. Aamuisin keittää kahvit, herättelee aamupalalle, pesee autoni ja tankkaa sen, muistaa kaikki merkkipäivät ja lisäksi saan häneltä maailman parasta seksiä. Mitä muuta nainen tarvitsee?

Vierailija
13/40 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 50-vuotiaat juo limpparia.

Busted.

Vierailija
14/40 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin......

Vierailija
15/40 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika söpöä kieltämättä.

Vierailija
16/40 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 50-vuotiaat juo limpparia.

Busted.

Mä ainakin juon.

Vierailija
17/40 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimee aloitus, tais olla vitsi.

Vierailija
18/40 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimee aloitus, tais olla vitsi.

Miten niin? Etkö koskaan hassuttele puolisosi kanssa? Sellainenhan on hauskaa. Ei elämän ole pakko olla niin kuolemanvakavaa...

Vierailija
19/40 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, pappi sanoi aikoinaan, että palvelkaa toinen toisianne. Näin olemme tehneet, mies taitaa olla parempi siinä. Mukavaa yhteiseloa jo 40 vuotta.

Tästä oli meidänkin vihkikaavassa puhetta ja olemme ohjetta noudattaneet 30v. Puolin ja toisin teemme pikkujuttuja toisillemme. Mieheni herää aikaisemmin aamulla ja valmistaa aamupalan minulle ja lapsille, laittaa talvella minunkin auton lämpiämään, rasvaa mun kutisevän selän jne. Minä hieron miehen hartioita ja selkää, valmistan hänen lempiruokaa ja lämmitä saunan häntä varten. Pikkujuttuja puolin ja toisin.

Vierailija
20/40 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelee ja se on ihanaa. Aamupala jääkaapissa odottamassa. Kengät lankattuna kun on sen tarve. On päiviä jolloin "leikitään" että hän on mun orja ja tekee mitä vain keksin. (oon kyllä hiukka huono välillä keksimään kun en ole pomottaja tyyppiä..)

Huomioin myös häntä, mutta hän ei halua sitä samoin kun haluaa tehdä mulle. Painotus sillä että haluaa itse tehdä mulle. Miellytän toki muuten sellaisella mistä tiedän hänen tykkäävän. Prinsessana on ihana olla, eikä kukaan miehen kavereista varmaan uskois, mutta tää onkin vain meidän välinen juttu.

Onnellisia ja lähes 30 vuotta yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä