"Palveleeko" miehesi sinua?
Minun palvelee. Tuo kahvia, limpparia, voileipää ym kyllä auliisti. Leikimme hotellihuonetta ja hän tuo kännykällä tilaamani jutut :)
Kommentit (40)
Olemme molemmat 50-vuotiaita, 25 vuotta yhdessä. ap
No ei nyt palvele. Mutta jos vaikka tekee itselleen voileivän niin kysyy yleensä haluanko minäkin ja tuo leivän minulle sohvalle ja juomista. Sama tietysti toisinkin päin. Eli kumpikin hemmottelemme toisiamme.
Me noin 45 vuotiaita ja 20 vuotta yhdessä.
Panee mua säännöllisesti eli palvelee siten.
Passaa kyllä paljon. Jos mietin illalla, että hitsi kun ois karkkia, niin mies kysyy heti käykö hän hakemassa.
Ei palvele. Yleensä suuttuu, jos pyydän ihan mitä vaan. Ei halua p annakaan. No mä varmaan oonkin niin ruma ja läski haaska. Että näin. Elämä on.
Aamulla hän tuo kahvin sänkyyn ja tulee myöhemmin kysymään liioitellun tarjoilijamaisesti, saisiko olla vielä kupillinen? ap
Juu, pappi sanoi aikoinaan, että palvelkaa toinen toisianne. Näin olemme tehneet, mies taitaa olla parempi siinä. Mukavaa yhteiseloa jo 40 vuotta.
Sukupuolten ollessa toisin päin, vastaukset olisivat aivan jotain muuta.
Ei teidän kaksinaismoralismillanne ole mitään rajaa.
Leikimme lääkäriä ja hän tuo fyysisesti paikalle kännykällä tilaamani jutut.
Palveleminen on ihanaa kunhan se tapahtuu puolin ja toisin. Puolisoni on ollut kuudessa suuressa leikkauksessa ja olen mukisematta hoitanut hänet takaisin terveen kirjoihin ja puoliso on tietenkin aina auttanut kaikissa asioissa minua vaikka en ole sairastellut. Aamuisin keittää kahvit, herättelee aamupalalle, pesee autoni ja tankkaa sen, muistaa kaikki merkkipäivät ja lisäksi saan häneltä maailman parasta seksiä. Mitä muuta nainen tarvitsee?
Ei 50-vuotiaat juo limpparia.
Busted.
Vierailija kirjoitti:
Ei 50-vuotiaat juo limpparia.
Busted.
Mä ainakin juon.
Vierailija kirjoitti:
Pimee aloitus, tais olla vitsi.
Miten niin? Etkö koskaan hassuttele puolisosi kanssa? Sellainenhan on hauskaa. Ei elämän ole pakko olla niin kuolemanvakavaa...
Vierailija kirjoitti:
Juu, pappi sanoi aikoinaan, että palvelkaa toinen toisianne. Näin olemme tehneet, mies taitaa olla parempi siinä. Mukavaa yhteiseloa jo 40 vuotta.
Tästä oli meidänkin vihkikaavassa puhetta ja olemme ohjetta noudattaneet 30v. Puolin ja toisin teemme pikkujuttuja toisillemme. Mieheni herää aikaisemmin aamulla ja valmistaa aamupalan minulle ja lapsille, laittaa talvella minunkin auton lämpiämään, rasvaa mun kutisevän selän jne. Minä hieron miehen hartioita ja selkää, valmistan hänen lempiruokaa ja lämmitä saunan häntä varten. Pikkujuttuja puolin ja toisin.
Palvelee ja se on ihanaa. Aamupala jääkaapissa odottamassa. Kengät lankattuna kun on sen tarve. On päiviä jolloin "leikitään" että hän on mun orja ja tekee mitä vain keksin. (oon kyllä hiukka huono välillä keksimään kun en ole pomottaja tyyppiä..)
Huomioin myös häntä, mutta hän ei halua sitä samoin kun haluaa tehdä mulle. Painotus sillä että haluaa itse tehdä mulle. Miellytän toki muuten sellaisella mistä tiedän hänen tykkäävän. Prinsessana on ihana olla, eikä kukaan miehen kavereista varmaan uskois, mutta tää onkin vain meidän välinen juttu.
Onnellisia ja lähes 30 vuotta yhdessä.
Ja ikää oli?