Miksi instagramissa lukee vain 'pyydetty' kun yrittää seurata?
Onko tämä joku uusi juttu? Vai onko omassani jotain vikaa. Ihan sama mitä tai ketä yritän seurata, niin lukee vain pyydetty. En ymmärrä kun ennen on voinut vain alkaa seurata.
Kommentit (19)
Vaikka siksi että sillä on yksityinen tili? Ja jos hyväksyy niin saat alkaa seurata häntä. Jos ei niin et näe mitään julkaisuja...
Ei ole yksityisiä tilejä vaan julkisia joita yritin seurata. Siksi ihmetyttääkin. Yritin esimerkiksi IkeaSuomi-tiliä seurata ja tulee vaan että pyydetty. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yksityisiä tilejä vaan julkisia joita yritin seurata. Siksi ihmetyttääkin. Yritin esimerkiksi IkeaSuomi-tiliä seurata ja tulee vaan että pyydetty. Ap
Instagram on tägännyt sun tilin epäilyttäväksi ja rajoittaa sun mahdollisuuksia seuraamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käyttäytyä asiallisesti netissä, ettei käy noin. Lähetteletkö vihaviestejä ihmisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käyttäytyä asiallisesti netissä, ettei käy noin. Lähetteletkö vihaviestejä ihmisille?
No en todellakaan. Seuraan vain minua kiinnostavia sivustoja, en edes kommentoi ikinä mitään. Millä ihmeen perusteella ne noin tekevät!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan. Seuraan vain minua kiinnostavia sivustoja, en edes kommentoi ikinä mitään. Millä ihmeen perusteella ne noin tekevät!?
Useampi on luultavasti ilmoittanut tilisi installe. Tai jonkun toisen tilisi, jolla on toimittu hyvien tapojen vastaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instagram on tägännyt sun tilin epäilyttäväksi ja rajoittaa sun mahdollisuuksia seuraamiseen.
Millä perusteella tili muka voi olla epäilyttävä jos vain seuraa kiinnostavia henkilöitä ja aiheita? Seurailen jotain tubettajia ja koirasivustoja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useampi on luultavasti ilmoittanut tilisi installe. Tai jonkun toisen tilisi, jolla on toimittu hyvien tapojen vastaisesti.
Ei voi pitää paikkaansa, koska en toimi mitenkään hyvien tapojen vastaisesti eikä ole muita tilejä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi pitää paikkaansa, koska en toimi mitenkään hyvien tapojen vastaisesti eikä ole muita tilejä
Ehkä et vain tunnista sitä itse. Ei siellä turhan takia ketään noin ns. rankaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et vain tunnista sitä itse. Ei siellä turhan takia ketään noin ns. rankaista.
Älä viitsi. Ihan kuin en tietäisi miten toimin. En ole tehnyt mitään väärää, ainoastaan seurannut kiinnostavia sivustoja. Jos se on instagramin mielestä epäilyttävää niin aika kummallista minusta. Ap
Voiko tämä olla joku virus tai kiusantekoa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Instagram pitää tiliäsi epäilyttävänä etkä voi sille mitään. Mitä enemmän avaat uusia tilejä sitä todennäköisemmin sama tapahtuu niillekin.
Pitäisikö AP:n mennä hoitoon? Surullinen tapaus. Lepertelee jostakin "imstakranista" alahuuli lörpöllään porttikongissa, kxset housussa. "Imstakranni ei vastaa. Imstakranni ei toimi. Pflflflfp, plöp plöp. Pfpfpfpf blägh."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Instagram pitää tiliäsi epäilyttävänä etkä voi sille mitään. Mitä enemmän avaat uusia tilejä sitä todennäköisemmin sama tapahtuu niillekin.
En minä availe mitään uusia tilejä. Olen ollut tällä samalla monta vuotta ja nyt yhtäkkiä on ilmennyt tämä ongelma. En ole tehnyt mitään erilailla kuin ennenkään ja olen aina käyttäytynyt asiallisesti. Siksihän tämä ihmetyttääkin kun mitään syytä tälle ei ole. Ap
Jos olet lähettänyt seuraamis pyynnön yksityisille profiileille, se tarkoittaa että henkilö ei ole vielä hyväksynyt pyyntöäsi. Eli olet pyytänyt saada seurata, mutta pyyntöä ei ole vielä hyväksytty.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet lähettänyt seuraamis pyynnön yksityisille profiileille, se tarkoittaa että henkilö ei ole vielä hyväksynyt pyyntöäsi. Eli olet pyytänyt saada seurata, mutta pyyntöä ei ole vielä hyväksytty.
Joo näin minulla oli ennen, mutta jostain syystä nyt myös julkisia tilejä seurattaessa lukee vain tuo pyydetty. En tiedä sitten mikä on. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo näin minulla oli ennen, mutta jostain syystä nyt myös julkisia tilejä seurattaessa lukee vain tuo pyydetty. En tiedä sitten mikä on. Ap
Ok, siitä on jonkin aikaa kun viimeksi instagramia käytin. Saatta olla, että nykyisin myös julkisten profiilien täytyy hyväksyä pyyntö.
Jos profiili on julkinen (eli näet toisen kuvat ja sisällön) niin riittää että alkaa seuraamaan. Jos profiili on yksityinen, niin toisen pitää hyväksyä sinun seuraajapyyntösi. Ei ole uusi juttu, mutta yleistynyt koska Instagram on täynnä spämmiprofiileita, jotka alkavat seuraamaan ja pyrkivät vain levittämään spämmiä kaikille joita seuraavat käyttäen kaikkia mahdollisia keinoja.