Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muuttaisitko hesaa loppuelämäksi jos saisit sieltä töitä

Vierailija
11.07.2019 |

Itse en muuttaisi mistään hinnasta.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Ylläpito sensuroi aiemman viestini, kun sanoin etten muuttaisi Helsinkiin koska liikaa maa.hanmuut.tajia.

Vierailija
22/57 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos. Haluan omakotitalon ja varallisuutta. Stadissa tuo ei onnistuisi. Samoin rikollisuus hirvittää.

Helsingissä on paljon omakotitaloja ja näillä alueilla ei ole mitään kammottavaa rikollisuutta jota ei olisi muuallakin Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti saisinkin mutta en lähde.

Vierailija
24/57 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni voisin muuttaa Helsinkiin, mutta tällä hetkellä ei ole ajankohtaista, liekö koskaan. (Sekä minulla että puolisolla vakituinen työ muualla päin Suomea).

Vierailija
25/57 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin kyllä hesaa jos voisin, paikkana se ei miellytä mua yhtään.

Ja ei, en muuttaisi sinne työn perässä, lähtisin vaikka ulkomaille johonkin pikkukaupunkiin mieluumin...vaikka pohjoisnorjaan.

Vierailija
26/57 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen 3. polven stadilainen mutta en kaipaa sinne takaisin.

Asun 25 min ajomatkan päässä kehyskunnassa. On mustikkametsät, meren- ja järvenrannat, pihalla kukkia ja hedelmäpuita. Mulla on täällä kaikki.

23 vasunut poissa Helsingistä ja työmatkat voin tehdä autolla tai junalla. Bussi/metro ei toimi, matka-aika tuplaantuidi

Vierailija
27/57 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan muuttaisi Hesaan.

Eikä tarvitse, töitä löytyy muualtakin. On löytynyt tähänkin asti ja löytyy jatkossakin.

Hesa on viimeinen paikka, johon tässä maailmassa muuttaisin.

Vierailija
28/57 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen 3. polven stadilainen mutta en kaipaa sinne takaisin.

Asun 25 min ajomatkan päässä kehyskunnassa. On mustikkametsät, meren- ja järvenrannat, pihalla kukkia ja hedelmäpuita. Mulla on täällä kaikki.

23 vasunut poissa Helsingistä ja työmatkat voin tehdä autolla tai junalla. Bussi/metro ei toimi, matka-aika tuplaantuidi

Meilläkin on mustikkametsät. Merenranta. No, järvi puuttuu. Okt. Pihalla kukkia ja hedelmäpuita. Työmatka autolla. Ja tämä kaikki Helsingissä.

Vierailija
29/57 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä! Pelkkä visiitti Helsingissä nostaa verenpaineeni pilviin.

Puhut Helsingin keskustasta vai millä alueella kävit? Helsinki on paaaaljon muutakin kuin Rautatientori.

Vierailija
30/57 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos juntit että pysytte poissa:DD

Vierailija
31/57 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Pelkkä Helsingissä käyminen saa ahdistumaan. Kammottava paikka.

En myöskään hae töitä Helsingistä, koska Helsinki saa siis pelkällä siellä käymisellä ahdistuneeksi, niin en voisi kuvitellakaan koskaan työskenteleväni siellä.

Sinänsä harmillista, että valtaosa alani töistä on Helsingissä, mutta joo, olen mieluummin työtön, kun käyn töissä Helsingissä.

Ikinä en muuttaisi moiseen betonihelvettiin asumaan.

Vierailija
32/57 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoosta voi hyvin käydä töissä Helsingissä, jos olisi pakko.

Vierailija
33/57 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin Helsinkiin opiskeluiden vuoksi ja sitten jäinkin tänne. Ei ole mitään aikomusta muuttaa pois, ellei sitten työt jossain vaiheessa vie ulkomailla.

Vierailija
34/57 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos juntit että pysytte poissa:DD

Paljasjalkaiset helsinkiläiset lienevät vähemmistö omassa kotikaupungissaan? Voisimmeko päätellä tuosta, että Helsinki on junttila?

Vierailija
35/57 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin ydinkeskusta on kuvottava paikka. Junalla pääkaupunkiin saapuessa, kun on selvinnyt ohi rautatieasemalla rellestävien nuorisoporukoiden ja sekoilevien narkkareiden, ja astuu ulos siihen helvetilliseen kiireeseen, tekee kyllä mieli päästä pois ihan saman tien.

Tietysti Helsingissä on rauhallisempia ja mukavampiakin alueita, mutta etäisyydet ja ruuhkat niihin päästäkseen ovat kuitenkin niin kamalia, että pikkupaikkakunnan asukki kavahtaa moista.

Kun kysyttiin, että muuttaisinko mistään hinnasta Helsinkiin, niin vastaan että muuttaisin.

Mutta sitä hintaa saisi lapioida eteeni kyllä aika paljon, että viitsisin moiseen paikkaan muuttaa.

Vierailija
36/57 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri muutin pois ja ei takaisin koskaan enää!

Vierailija
37/57 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en. mieluummin vaikka työttömänä eläkeikään asti.

Minä taas olen mielummin Hgissä työtön kuin muuttaisin pois. Olen jo 60 joten ei täältäkään enää töitä saa, onneksi pian työeläkettä. T. syntyperäinen.

Vierailija
38/57 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan

Vierailija
39/57 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan suuresti sitä, että voin vaikkapa töiden jälkeen poiketa jonkun bändin keikalle, museoon, Suomenlinnaan.. tai vaikka hetken mielijohteesta pistäytymään laivalla Tallinnaan tai lentokoneella Tukholmaan jos sattuu olemaan joku parinkympin lento. Sekä satamaan että lentokentälle pääsee puolessa tunnissa eikä tarvitse reissuja suunnitella sen tarkemmin. Kuntosali on naapurissa, keskuspuisto heti kulman takana. Harrastusmahdollisuuksia on mihin mielihaluun tahansa.

On se omakotitalo, rikoksen uhriksi en ole joutunut koskaan ja on myös mökki äidin lapsuudenmaisemissa Savossa jos haluan päästä järven rannalle ja rauhaan paikkaan jossa lähimmät naapurit on kilometrien päässä

Vierailija
40/57 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen muuttanut Helsinkiin loppuelämäksi ja erittäin hyvin olen viihtynyt.

Taitaa olla kiinni omasta asenteesta.