Muuttaisitko hesaa loppuelämäksi jos saisit sieltä töitä
Kommentit (57)
Minä voisin muuttaa, mikä ettei. Helsingin seudulla on paljon mahdollisuuksia.
En. Olen ollut Helsingissä töissä jo kohta 30 vuotta, mutta en edelleenkään asu Helsingissä.
Varmaan saisinkin sieltä töitä, mutta en halua sinne edes vuodeksi.
Tallinnaan voisin mennä pariksi vuodeksi ja olenkin saanut sieltä pari työtarjousta, mutta palkat on niin surkeat ettei kannata.
En haluaisi koskaan muuttaa pois itä-helsingistä mutta joutuisin kyllä miettimään pitkään keskustaan muuttoa, täytyisi kyllä olla tosi hyvä syy jos sinne suostuisin muuttamaan.
Oon asunut PK-seudulla 20 vuotta, enkä enää muuttaisi pois.
Ei kiitos. Haluan omakotitalon ja varallisuutta. Stadissa tuo ei onnistuisi. Samoin rikollisuus hirvittää.
en. mieluummin vaikka työttömänä eläkeikään asti.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos. Haluan omakotitalon ja varallisuutta. Stadissa tuo ei onnistuisi. Samoin rikollisuus hirvittää.
Jos Helsingin rikollisuus hirvittää, kannattaisi tutustua tosiasioihin.
Muuttaisin helsinkiä, mutta en muuttaisi sinne asumaan, onneksi molemmat isovanhemmat älysivät muuttaa pois sieltä
En ikinä! Pelkkä visiitti Helsingissä nostaa verenpaineeni pilviin.
En.
Muutimme pois viitisen vuotta sitten kehyskuntaan, emme ole katuneet päätöstämme.
Mies käy töissä Helsingissä ja minä shoppailen siellä välillä, mutta siinäpä se.
Muuttaisin kyllä Helsinkiä loppuelämäksi jos saisin töitä kaupunginjohtajana tms.
En todellakaan. Juuri eilen kävin huvikseni Helsingissä enkä kyllä muuttaisi sinne. Museoissa ja muissa on kiva käydä mutta ei Helsingistä asuinpaikaksi itselleni ole. Täällä Tampereella on hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
En. Olen ollut Helsingissä töissä jo kohta 30 vuotta, mutta en edelleenkään asu Helsingissä.
Mietin tässä samaa. En koe tarvetta asua siellä vaikka töissä käyn.
Landet käy stadissa manskulla ja aleksilla ja kuvittelee, että koko kaupunki on siinä :D
En sitoutuisi mihinkään loppuiäkseni. Suomeen en ole ajatellut muuttavani enää, mutta Helsinkiin muuttaisin jos täytyis valita.
En. Espoossa on hyvä asua ja elää.
Muuttaisin tietysti, jos en saisi töitä jostain järkevämmästä paikasta. Mutta koska olen saanut, jätin just hakematta virkaa Helsingistä.