Suht pitkän mekon kanssa leggarit, u vai m?
Harvoin käytän leggareita ellei ole kylmä, tai käytä esim. Paksumpien oikein housujen kanssa alla, tai sovi yhteen kyhyemmän mekon kanssa. Oon todella huoni linkkaamisessa, ja en jaksa muutenkaan nyt niin yritän parhaani mukaan kuvailla hameen. Eli se on sellanen vartalon myötäinen, tummia ja vaaleita ei ihan mut suht paksuja raitoja vaaka suunnissa, polvista pitempi mutta ei kuitenkaan ole nilkkoihin asti ylettyvä, olkaimet ovat samantyyppiset kuin tavallisessa T-paidassa. Tos on niin hyvin kuin sitä vaan voi millään kuvailla, ja enempää ei oikeastaan pysty. Tokmannilta ostettu, kun ei ole vimpan päälle varaa ostaa. Ja kuite kin kuljen siisteissä ja sopivan kokoisissa, joten jos jotakuta ei miellytä se on mulle ok eikä tarvii tulla heittää ja vinoilemaan yhtään mitään. En käy baareissa ja biletä joten kyllä tollanen käy ihan hyvin. Mutta siis, oon menossa huomenna elokuviin myöhään illalla ja senkin harvoin kun käyn on liva pistää parastaan päälle ja laittaa vähän meikkiä. En oo kuitenkaa aikomassa tehdä mitään sotamaalausta, enkä pukeutumassa liian hienosti mutta on se kiva silti laittaa välillä jotain kivaakin ja laittautua välillä. Oon menossa vanhemman kans ku oken 14v, ja elokuva on k16 joten... tiiätte varmaan, että huo elokuvapaikat missä pyörii elokuvia joustetaan joistaiin ikäräjoista parilla vuodella, ellei lasketa sitä k18 johon en ainakaan vielä moniin vuosiin pääse...
Mutta juu, eli otsikko! En sen enempää ruve nyt selittämään tässä ku tä on muutenki iha koht romaani.
+ turha tulla ulisee mun iästä, ja mun huonosta äikästä. Toiset on parempii äikässä, toiset hissassa ja kaikki ei oo kaikkien juttu eikä vahvuus. Ja kuulun niihi joilla se äidinkieli ei ole vahvuus, mutta hissa on kyllä vähän ainoa mun vahvuus. Haha... mutta otsikko!
Kommentit (45)
No tuskin ne legginsit on sen enempää uhka kuin mahdollisuuskaan yhtään mihinkään, että sinänsä hassusti kysytty. Sukkahousut laittaisin itse.
Sn ruve täällä vänkäämään kuin 5-vuotiaat tarhassa. Joten ajatelkaa mitä ajattelette musta, ei kiinnosta.
Kiitos kuitenkin vain niille muutamalle jotka eivät ryhtyneet vänkäämään, vaan puhuvat kanssani asiasta kuin normaalit ihmiset.
Nyt menen aamupalle, ja päivän viettoon. Jos joku haluaa vielä kommentoida tai sanoa jotain hyvinkin k**sikästä niin sanotkoon nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielipiteen haluat kuulla? Yleensä ikäisesi välittävät ensisijaisesti samanikäisten ajatuksista, ja heitä täällä tuskin näkyy. Se, että kysyt asiaa täällä, on sama kuin kysyisit sitä äidiltäsi.
No ihmisten, keidenkäs muidenkaan? Kavereita ei ole, ja ehdin niitäkin joskus myöhemmin hankkia. Keskistyn kouluun, ja muuhun elämääni tällä hetkellä. Ja siis miks samanikäsiltä pitäisi aina kysyä näitä asioita? En näe syytä? Ja totaa... mun äiti kyl osaa puuttuu asioihin jos tarve, ja hän on kyllä hyvä vanhempi näin yh-äitinä. Ei siitä sen enempää, koska hänen olemisensa ei teille ulkopuolisille kuulu. Ja se ei oo samaasia kysyä häneltä, kuin se että kysyy tuntemattomien toisten miepiteitä.
Mainitsin siksi äidin, että hän voi kommentoida asukokonaisuuttasi kasvokkain. Tuskin saat kysymykseen ilman kuvaa kovin laadukkaita vastauksia. Pelkän mielikuvan perusteella vastaan, että älä laita legginsejä mekon alle. Sukkahousut on paremmat, jos on sään vuoksi pakko jotain laittaa. Hametta tai mekkoa yhdistettynä legginseihin ei ole pian kymmeneen vuoteen käyttäneet kuin yli 30-vuotiaat.
Tua noin.. hyvin suurta osaa yli 30v on opetettu ajattelemaan leggareita pitkinä kalsareina eikä niitä pidetä kuin talvipakkasilla vaatteiden alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DDDD kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Legginssit eli pitkikset on naisten pitkälahkeiset alushousut. Niitä ei ole tarkoitus käyttää muuta kuin housujen alla. Samaan tapaan kuin miesten pitkiä kalsareita.
Se on mieltymys-kysymys,
Sinustako olisi siis ok, jos mies kulkisi kadulla jalassaan pelkät pitkät kalsarit?
Luulisi tajuavan kun koskee pitkiksiä ja legginssejä, että niissä on selkee ero. Leggareis kangas vahvempi. Juu legginssit ei ole pelkkänä housuna käytettävä, vaan tarkoitettu tunikoiden ja hameiden alle.
Tarkoitettu pidettäväksi tunikoiden ja hameiden alle? Siis eikö tuo "muoti" ole hiipannut jo 10 vuotta sitten, kun näkyi farkkuhameita ja leggareita joka toisella? Ei ole mitään järkeä pukea päälle hametta ja "housuja", ei vain ole, vaikka kuinka mieltymyksistä puhutaan. Persjalkaisilla suomalaisilla näyttää aivan kamalalta, eikä paljon paremmalta kyllä muillakaan. Jos hameen kanssa ilman paljaita sääriä haluaa olla, niin sitten sukkahousut. Itse käytän leggareita kotona kotihousuina. Pelkästään ne päällä en lähtisi mihinkään, enkä taatusti vuonna 2019 yhdistäisi niitä hameen kanssa.
Luulisi tajuavan kun koskee pitkiksiä ja legginssejä, että niissä on selkee ero. Leggareis kangas vahvempi. Juu legginssit ei ole pelkkänä housuna käytettävä, vaan tarkoitettu tunikoiden ja hameiden alle.