Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suht pitkän mekon kanssa leggarit, u vai m?

DDDD
11.07.2019 |

Harvoin käytän leggareita ellei ole kylmä, tai käytä esim. Paksumpien oikein housujen kanssa alla, tai sovi yhteen kyhyemmän mekon kanssa. Oon todella huoni linkkaamisessa, ja en jaksa muutenkaan nyt niin yritän parhaani mukaan kuvailla hameen. Eli se on sellanen vartalon myötäinen, tummia ja vaaleita ei ihan mut suht paksuja raitoja vaaka suunnissa, polvista pitempi mutta ei kuitenkaan ole nilkkoihin asti ylettyvä, olkaimet ovat samantyyppiset kuin tavallisessa T-paidassa. Tos on niin hyvin kuin sitä vaan voi millään kuvailla, ja enempää ei oikeastaan pysty. Tokmannilta ostettu, kun ei ole vimpan päälle varaa ostaa. Ja kuite kin kuljen siisteissä ja sopivan kokoisissa, joten jos jotakuta ei miellytä se on mulle ok eikä tarvii tulla heittää ja vinoilemaan yhtään mitään. En käy baareissa ja biletä joten kyllä tollanen käy ihan hyvin. Mutta siis, oon menossa huomenna elokuviin myöhään illalla ja senkin harvoin kun käyn on liva pistää parastaan päälle ja laittaa vähän meikkiä. En oo kuitenkaa aikomassa tehdä mitään sotamaalausta, enkä pukeutumassa liian hienosti mutta on se kiva silti laittaa välillä jotain kivaakin ja laittautua välillä. Oon menossa vanhemman kans ku oken 14v, ja elokuva on k16 joten... tiiätte varmaan, että huo elokuvapaikat missä pyörii elokuvia joustetaan joistaiin ikäräjoista parilla vuodella, ellei lasketa sitä k18 johon en ainakaan vielä moniin vuosiin pääse...
Mutta juu, eli otsikko! En sen enempää ruve nyt selittämään tässä ku tä on muutenki iha koht romaani.
+ turha tulla ulisee mun iästä, ja mun huonosta äikästä. Toiset on parempii äikässä, toiset hissassa ja kaikki ei oo kaikkien juttu eikä vahvuus. Ja kuulun niihi joilla se äidinkieli ei ole vahvuus, mutta hissa on kyllä vähän ainoa mun vahvuus. Haha... mutta otsikko!

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELI???

Vierailija
4/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mielipiteen haluat kuulla? Yleensä ikäisesi välittävät ensisijaisesti samanikäisten ajatuksista, ja heitä täällä tuskin näkyy. Se, että kysyt asiaa täällä, on sama kuin kysyisit sitä äidiltäsi.

Vierailija
5/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mekot, ihan kaiken mittaiset, on aina kivemman näköisiä ilman leggareita.

Vierailija
6/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen mielipiteen haluat kuulla? Yleensä ikäisesi välittävät ensisijaisesti samanikäisten ajatuksista, ja heitä täällä tuskin näkyy. Se, että kysyt asiaa täällä, on sama kuin kysyisit sitä äidiltäsi.

No ihmisten, keidenkäs muidenkaan? Kavereita ei ole, ja ehdin niitäkin joskus myöhemmin hankkia. Keskistyn kouluun, ja muuhun elämääni tällä hetkellä. Ja siis miks samanikäsiltä pitäisi aina kysyä näitä asioita? En näe syytä? Ja totaa... mun äiti kyl osaa puuttuu asioihin jos tarve, ja hän on kyllä hyvä vanhempi näin yh-äitinä. Ei siitä sen enempää, koska hänen olemisensa ei teille ulkopuolisille kuulu. Ja se ei oo samaasia kysyä häneltä, kuin se että kysyy tuntemattomien toisten miepiteitä.

Vierailija
7/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä mekot, ihan kaiken mittaiset, on aina kivemman näköisiä ilman leggareita.

Okei, mut minimekot on ihan kamalia ellei laita mitään...

Älä siis käsitä väärin. Oon pistämässä pitkän mekon, mut sanoin vaan.

Vierailija
8/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihmisten, keidenkäs muidenkaan? Kavereita ei ole, ja ehdin niitäkin joskus myöhemmin hankkia. Keskistyn kouluun, ja muuhun elämääni tällä hetkellä. Ja siis miks samanikäsiltä pitäisi aina kysyä näitä asioita? En näe syytä? Ja totaa... mun äiti kyl osaa puuttuu asioihin jos tarve, ja hän on kyllä hyvä vanhempi näin yh-äitinä. Ei siitä sen enempää, koska hänen olemisensa ei teille ulkopuolisille kuulu. Ja se ei oo samaasia kysyä häneltä, kuin se että kysyy tuntemattomien toisten miepiteitä.

Mainitsin siksi äidin, että hän voi kommentoida asukokonaisuuttasi kasvokkain. Tuskin saat kysymykseen ilman kuvaa kovin laadukkaita vastauksia. Pelkän mielikuvan perusteella vastaan, että älä laita legginsejä mekon alle. Sukkahousut on paremmat, jos on sään vuoksi pakko jotain laittaa. Hametta tai mekkoa yhdistettynä legginseihin ei ole pian kymmeneen vuoteen käyttäneet kuin yli 30-vuotiaat.

Vierailija
11/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi lemppareista on yhdistää mekko ja leggarit koska ihan vain miellyttää omaa silmää :) jos jotakuta haittaa niin haitatkoon.

Vierailija
12/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainitsin siksi äidin, että hän voi kommentoida asukokonaisuuttasi kasvokkain. Tuskin saat kysymykseen ilman kuvaa kovin laadukkaita vastauksia. Pelkän mielikuvan perusteella vastaan, että älä laita legginsejä mekon alle. Sukkahousut on paremmat, jos on sään vuoksi pakko jotain laittaa. Hametta tai mekkoa yhdistettynä legginseihin ei ole pian kymmeneen vuoteen käyttäneet kuin yli 30-vuotiaat.

Se on silti eriasiakysy muiden mielipiteitä,, kun oman vanheman. On kiva saada muidenkin vastauksia, toivottavadti alat ymmärtää. Itse en pidä sukkahousuista, ja leggingsit ovat mukavemmat. Toki kaikilla on omat mieltymyksensä. Mun mielestä se, miten 30-vuotiaat pukeutuvat ei voi millään tavalla vaikuttaa diihen miten 14-vuotiaidwn pitöisi pukeutua. Tarkoitukseni ei ole antaa töykeää kuvas itsestäni, kutta pakko oli sanoa.

Vierailija
13/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yksi lemppareista on yhdistää mekko ja leggarit koska ihan vain miellyttää omaa silmää :) jos jotakuta haittaa niin haitatkoon.

Edes yks ihminen joka vaikuttaa positiiviselta ja ok tyypiltä tähän adti oot sä. Ainakin sain sen käsityksen.

Vierailija
14/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää typerältä. Pitkä mekko ja vielä leggarit lisäksi. Pelkäätkö että nilkat näkyy??

Vierailija
15/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

DDDD kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on silti eriasiakysy muiden mielipiteitä,, kun oman vanheman. On kiva saada muidenkin vastauksia, toivottavadti alat ymmärtää. Itse en pidä sukkahousuista, ja leggingsit ovat mukavemmat. Toki kaikilla on omat mieltymyksensä. Mun mielestä se, miten 30-vuotiaat pukeutuvat ei voi millään tavalla vaikuttaa diihen miten 14-vuotiaidwn pitöisi pukeutua. Tarkoitukseni ei ole antaa töykeää kuvas itsestäni, kutta pakko oli sanoa.

Kumpia haluat, rehellisiä mielipiteitä vai kannustusta?

Vierailija
16/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita polvisukat.

Mitä materiaalia mekko on? Ohuen kesämekon kanssa leggarit on pöljät, paksumnan/ryhdikkäämmän mekon kanssa menettelee.

Terkuin keski-ikäinen täti

Vierailija
17/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nuo u ja m tarkoittavat tuossa otsikossa?

Ja pakko tosiaan kommentoida ap:n tekstiä sen verran, että skarppaa nyt hyvä lapsi siellä koulussa sen verran, että saat 9. luokan päättötodistuksen. Nyt näyttää heikolta.

Vierailija
18/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DDDD kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpia haluat, rehellisiä mielipiteitä vai kannustusta?

Mietippä itte että olenko haluamassa rehellisiä vastauksia, vai kannustuksesta? Mielestäni en ole hakemassa kannustusta, ja eihän se liity asiaan.

Vierailija
19/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nuo u ja m tarkoittavat tuossa otsikossa?

Ja pakko tosiaan kommentoida ap:n tekstiä sen verran, että skarppaa nyt hyvä lapsi siellä koulussa sen verran, että saat 9. luokan päättötodistuksen. Nyt näyttää heikolta.

U = uhka

M = mahdollisuus

Kuule, olen hyvä koulussa vaikka äikkä onkin ihan huono. Saan kuule parempia numeroita enemmän ku sä tolla tyylillä. Sun käytös tais olla 6.

Vierailija
20/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita polvisukat.

Mitä materiaalia mekko on? Ohuen kesämekon kanssa leggarit on pöljät, paksumnan/ryhdikkäämmän mekon kanssa menettelee.

Terkuin keski-ikäinen täti

Ei oo polvisukkia, eikä oo just varaa pitää rahaa sellasiin. Siis ihan tyylii venyvää kangasta, tai vähä saman tyyppisestä materiaalista kuin leggarit tehdään. En sanois sitä niin ohueks, mut en niin paksuksi mekoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan