Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suht pitkän mekon kanssa leggarit, u vai m?

DDDD
11.07.2019 |

Harvoin käytän leggareita ellei ole kylmä, tai käytä esim. Paksumpien oikein housujen kanssa alla, tai sovi yhteen kyhyemmän mekon kanssa. Oon todella huoni linkkaamisessa, ja en jaksa muutenkaan nyt niin yritän parhaani mukaan kuvailla hameen. Eli se on sellanen vartalon myötäinen, tummia ja vaaleita ei ihan mut suht paksuja raitoja vaaka suunnissa, polvista pitempi mutta ei kuitenkaan ole nilkkoihin asti ylettyvä, olkaimet ovat samantyyppiset kuin tavallisessa T-paidassa. Tos on niin hyvin kuin sitä vaan voi millään kuvailla, ja enempää ei oikeastaan pysty. Tokmannilta ostettu, kun ei ole vimpan päälle varaa ostaa. Ja kuite kin kuljen siisteissä ja sopivan kokoisissa, joten jos jotakuta ei miellytä se on mulle ok eikä tarvii tulla heittää ja vinoilemaan yhtään mitään. En käy baareissa ja biletä joten kyllä tollanen käy ihan hyvin. Mutta siis, oon menossa huomenna elokuviin myöhään illalla ja senkin harvoin kun käyn on liva pistää parastaan päälle ja laittaa vähän meikkiä. En oo kuitenkaa aikomassa tehdä mitään sotamaalausta, enkä pukeutumassa liian hienosti mutta on se kiva silti laittaa välillä jotain kivaakin ja laittautua välillä. Oon menossa vanhemman kans ku oken 14v, ja elokuva on k16 joten... tiiätte varmaan, että huo elokuvapaikat missä pyörii elokuvia joustetaan joistaiin ikäräjoista parilla vuodella, ellei lasketa sitä k18 johon en ainakaan vielä moniin vuosiin pääse...
Mutta juu, eli otsikko! En sen enempää ruve nyt selittämään tässä ku tä on muutenki iha koht romaani.
+ turha tulla ulisee mun iästä, ja mun huonosta äikästä. Toiset on parempii äikässä, toiset hissassa ja kaikki ei oo kaikkien juttu eikä vahvuus. Ja kuulun niihi joilla se äidinkieli ei ole vahvuus, mutta hissa on kyllä vähän ainoa mun vahvuus. Haha... mutta otsikko!

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää typerältä. Pitkä mekko ja vielä leggarit lisäksi. Pelkäätkö että nilkat näkyy??

Siis mekko ulottuu juuri ja juuri polvien yli muttei kuitenkaan iahn nilkkoihin adti. En pelkäö mitään, ja oonhan sentää 14v. Itseasias pidän kauhusta, ja toiminta leffoista ja kaikest siihe liittyväst. Siis rehellisesti sanottuna mustat keggarit ja tumma mekko ei luulis olevan nii paha yhdistelmä???????

Vierailija
22/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärällä palstalla. Saat parhaiten vastauksia ikäisiltäsi Demi.fi keskustelupalstalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni etenkin näin kesällä leggingsit pitkän mekon kanssa näyttävät vähän hassuilta etenkin jos jalkineina vielä jotkin jalkapöydän päältä avonaiset kengät (avokkaat, ballerinat tmv).

Talvella nilkkureiden kanssa napakat leggingsit sopivat mielestäni paremmin jos ja kun niitä ei juurikaan materiaalinsa puolesta erota paksuista sukkahousuista.

Vierailija
24/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärällä palstalla. Saat parhaiten vastauksia ikäisiltäsi Demi.fi keskustelupalstalta

Oon ollu tuol palstal ja vaik kuinka ois miten vaan nii saat jokasesta asiasta p*skaa niskaan! En mene sinne enää ollenkaan. Sitä paitsi sä et oo mikää ohjeistaa mun koulunkäynnissäkään, koska parempi et hoidat vaa omat juttus ja mä omani. Älä tuu purkaa muhun oloani, ja esittää fiksuakin ihmistä kun et ole sen yhtään parempi. Jos sua v*tuttaa mun tekstissä joku nii se ei oo mun vika. Voit vaan pitää sun suuren suusi supulla, ja lykätä minne haluat. Hoidan kouluni hyvin, ja olen tällä hetkellä väsynyt joten on ihan hyvä syy siihen ettei jaksa panostaa kirjoitusvirheiden korjaamkseen. Niitä tapahtuu minkä ikäiselle vaan, milloin vaan eikä se oo teiltä pois jos joku on huo ompi tai parempi jossain missä te ootte tai ette oo. Mä liikun sillä palstalla millä liikun, ja sä sillä palstalla millä sä liikut. Ei ongelmaa. Se että sä hengaat täälä ei oo multa pois, ja se etten hengaile demissä ei ole sulta pois.

Vierailija
25/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä raidallisen trikoomekon kanssa näkee paljon leggareita. Mutta jostain olen lukenut että jos kumpikin on trikoota sekä ylä- että alaosa niin tulee hompsuinen kotiasu-fiilis, tiedä häntä. Mutta mekolle voit tehdä niinkin että solmit sen helman niin saat plaah-mekon cool-mekoksi https://fi.pinterest.com/pin/467318898812316855/

Mutta nuori tyttö on itsessään nätti vaikka olisi pukeutunut säkkiin.

Vierailija
26/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni etenkin näin kesällä leggingsit pitkän mekon kanssa näyttävät vähän hassuilta etenkin jos jalkineina vielä jotkin jalkapöydän päältä avonaiset kengät (avokkaat, ballerinat tmv).

Talvella nilkkureiden kanssa napakat leggingsit sopivat mielestäni paremmin jos ja kun niitä ei juurikaan materiaalinsa puolesta erota paksuista sukkahousuista.

Ajattelin ihan lenkkarit laittaa, en avonaisia. Muutenkaan tällaiselle iso kinttuiselle ei löydy enöö mitään sopivan kokoisia ballerinoja, tms.

Vierailija
27/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä raidallisen trikoomekon kanssa näkee paljon leggareita. Mutta jostain olen lukenut että jos kumpikin on trikoota sekä ylä- että alaosa niin tulee hompsuinen kotiasu-fiilis, tiedä häntä. Mutta mekolle voit tehdä niinkin että solmit sen helman niin saat plaah-mekon cool-mekoksi https://fi.pinterest.com/pin/467318898812316855/

Nooo, jokaisella oma mieltymyksensä.

Ok, pidän itestäni huokta mut oon ruma jos en edes haaleita kulmakarvoja meikkaa. Sit ripsarii..

Vierailija
28/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja viel lisään, et toi on aika läheltä toi vartalonmyötäisyys malli mekossa, mutta mun mekko on paljon vartalon myötäisempi eikä sitä helmaa saa tolleen.

Vierailija
29/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat oikein näpäkältä ja sellaiselta, joka ei muiden mielipiteistä välitä. Pukeudu juuri niin kuin itse haluat: jos tykkäät legginseistä, niin sitten pistät sellaiset. Äidiltä kannattaa kysyä apua meikkaamisessa, jos et vielä ole kauhean kokenut meikkaaja. Omassa huoneessa keinovalossa lopputulos voi näyttää erilaiselta kuin ulkona luonnonvalossa.

Vierailija
30/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginssit eli pitkikset on naisten pitkälahkeiset alushousut. Niitä ei ole tarkoitus käyttää muuta kuin housujen alla. Samaan tapaan kuin miesten pitkiä kalsareita. 

Vierailija
31/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

DDDD kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin ihan lenkkarit laittaa, en avonaisia. Muutenkaan tällaiselle iso kinttuiselle ei löydy enöö mitään sopivan kokoisia ballerinoja, tms.

Minkäkokoinen jalka sinulla? Toki isommat koot usein kaupoista loppu, mutta olen kyllä nähnyt useampia ballerinoja ja muita avonaisia kenkiä myös koossa 41+.

Vierailija
32/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat oikein näpäkältä ja sellaiselta, joka ei muiden mielipiteistä välitä. Pukeudu juuri niin kuin itse haluat: jos tykkäät legginseistä, niin sitten pistät sellaiset. Äidiltä kannattaa kysyä apua meikkaamisessa, jos et vielä ole kauhean kokenut meikkaaja. Omassa huoneessa keinovalossa lopputulos voi näyttää erilaiselta kuin ulkona luonnonvalossa.

Tottakai välitän muiden mielipiteistä! Jos mua kohdellaan nätisti eikä näpästi, niin käyttäydyn yhtä hyvin sellaisia kohtaan. Pidän meikkaamisesta, ja mulle sanottu että on hyvä. Joo, oon just huomannu ton et keinovalos saataa nöyttää erilaiselt ku luonnonvalossa. Siksi pyrin käyttää ikkunasta saamaani luonnonvaloa!

Vierailija
33/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Legginssit eli pitkikset on naisten pitkälahkeiset alushousut. Niitä ei ole tarkoitus käyttää muuta kuin housujen alla. Samaan tapaan kuin miesten pitkiä kalsareita. 

Se on mieltymys-kysymys,

Vierailija
34/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

DDDD kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on mieltymys-kysymys,

Sinustako olisi siis ok, jos mies kulkisi kadulla jalassaan pelkät pitkät kalsarit?

Vierailija
35/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DDDD kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäkokoinen jalka sinulla? Toki isommat koot usein kaupoista loppu, mutta olen kyllä nähnyt useampia ballerinoja ja muita avonaisia kenkiä myös koossa 41+.

43-45, leveä lesti. Paljoa raaski köyhössä yh-perheessä ostaa oikein liikkeiden vaatteita. Tokmannilta yritetty monesti etsiä, muta ilmeisesti kokoja ei tarpeeksi valikoida sinne tai sitten ne ovat heti myyty vaikka pyritään kaikki asiat pöivällä ajoissa hoitamaan.

Vierailija
36/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DDDD kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on mieltymys-kysymys,

Sinustako olisi siis ok, jos mies kulkisi kadulla jalassaan pelkät pitkät kalsarit?

Se on mieltymys-kysymys. sitä paitsi se on jokasen oma asia miten pukeutuu. Jos se sua häirittee, paras pysyä siellä 4 seinän sisällä verhot kiinni ja olla menemättä minnekkään. Toinen vaihtoehto on, että pidät mölyt masussa ja annat olla ihmiset sellaisia kuin haluavat. Toisten vaatetus ei kuuluntoisille niin kauaa, kun kukaan ei talvella kulje alushousuisillaan ja kesällä sen näköisenä että saa pian lämpö-halvauksen.

Vierailija
37/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

DDDD kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollu tuol palstal ja vaik kuinka ois miten vaan nii saat jokasesta asiasta p*skaa niskaan! En mene sinne enää ollenkaan. Sitä paitsi sä et oo mikää ohjeistaa mun koulunkäynnissäkään, koska parempi et hoidat vaa omat juttus ja mä omani. Älä tuu purkaa muhun oloani, ja esittää fiksuakin ihmistä kun et ole sen yhtään parempi. Jos sua v*tuttaa mun tekstissä joku nii se ei oo mun vika. Voit vaan pitää sun suuren suusi supulla, ja lykätä minne haluat. Hoidan kouluni hyvin, ja olen tällä hetkellä väsynyt joten on ihan hyvä syy siihen ettei jaksa panostaa kirjoitusvirheiden korjaamkseen. Niitä tapahtuu minkä ikäiselle vaan, milloin vaan eikä se oo teiltä pois jos joku on huo ompi tai parempi jossain missä te ootte tai ette oo. Mä liikun sillä palstalla millä liikun, ja sä sillä palstalla millä sä liikut. Ei ongelmaa. Se että sä hengaat täälä ei oo multa pois, ja se etten hengaile demissä ei ole sulta pois.

Samanlainen tunnut niiden kanssa olevan. En ole arvostellut asiaasi/kirjoitustyyliäsi. Etkä tunnu kaipaavan mitään neuvoja kun olet jo uhmastasi päätellen päättänyt jo mitä laitat päällesi.

Vierailija
38/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

DDDD kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai välitän muiden mielipiteistä! Jos mua kohdellaan nätisti eikä näpästi, niin käyttäydyn yhtä hyvin sellaisia kohtaan. Pidän meikkaamisesta, ja mulle sanottu että on hyvä. Joo, oon just huomannu ton et keinovalos saataa nöyttää erilaiselt ku luonnonvalossa. Siksi pyrin käyttää ikkunasta saamaani luonnonvaloa!

Kenen mielipiteistä välität enemmän? Ikäistesi vai aikuisten? Nuorisotyylin näkökulmasta yhdistelmä ei kyllä valitettavasti ole muodikas, ja jos ajatuksesi on näyttää hyvältä ikäistesi silmissä, ei niitä legginsejä kannata laittaa. Vanhemmat naiset taas käyttävät niitä itsekin. Jos et tykkää sukkahousuistakaan, mutta välttämättä haluat jotain mekon alle, laita pyöräilysortsit. Niitä näkee tänä kesänä nuorilla naisilla. Toisaalta jos mekko ylettyy puolisääreen ja on tiukka, ei oikein ole tarvetta laittaa alle mitään, kun vilautusvaaraa ei ole.

Vierailija
39/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

DDDD kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

DDDD kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on mieltymys-kysymys,

Se on mieltymys-kysymys. sitä paitsi se on jokasen oma asia miten pukeutuu. Jos se sua häirittee, paras pysyä siellä 4 seinän sisällä verhot kiinni ja olla menemättä minnekkään. Toinen vaihtoehto on, että pidät mölyt masussa ja annat olla ihmiset sellaisia kuin haluavat. Toisten vaatetus ei kuuluntoisille niin kauaa, kun kukaan ei talvella kulje alushousuisillaan ja kesällä sen näköisenä että saa pian lämpö-halvauksen.

Miksi kyselet mielipiteitä täällä aikuisten palstalla, jos niitä ei kuitenkaan saa sinulle kertoa? 

Vierailija
40/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

DDDD kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

DDDD kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

43-45, leveä lesti. Paljoa raaski köyhössä yh-perheessä ostaa oikein liikkeiden vaatteita. Tokmannilta yritetty monesti etsiä, muta ilmeisesti kokoja ei tarpeeksi valikoida sinne tai sitten ne ovat heti myyty vaikka pyritään kaikki asiat pöivällä ajoissa hoitamaan.

Kannattaa joku kerta kysäistä, vaikka sitten halvemmista liikkeistä (Tokmanni, supermarketit jne) olisiko isompia kokoja tulossa tai mahdollista tilata erikseen liikkeeseen. Jos jossain vaiheessa löytyy vähän ylimääräistä rahaa ja jalka ei enää kasva, niin voisi sijoittaa muutaman kympin yksiin siistimpiin kenkiin - joita voisi sitten käyttää juhlissa tai sellaisena päivänä, kun haluaa pukeutua erityisen siististi ulos lähtiessään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä