Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terapeuttini kuvittelee, että voisin olla Tinderissä

Vierailija
11.07.2019 |

Valittelin hänelle, että minulla on ongelmia häpeän kanssa, eli itseäni on lapsena haukuttu käytöksestäni vaikka olen ollut ihan tavallisesti, ja mietin, että en ole ikinä saanut vastakaikua, jos olen ihastunut johonkuhun. Mikä pitääkin paikkaansa. Juttelin niitä näitä siitä, että kaipaisin rakkautta, mutta en usko sitä löytäväni. Niin terapeutti (jonka arvasin olevan ihan pihalla häpeätraumojen hoidosta, koska ei sitä minulta edes havainnut), kysyi, että mitä olen tehnyt löytääkseni rakkautta? Sanoin, että olen koittanut tulla omaksi itsekseni. Niin hän jatkoi, että olenko ollut nettideittisivustoilla tai Tinderissä!
Snoin, että en todellakaan. Minä en ole kenenkään panopatja, ja sellaisia naisiahan noista vain lähinnä etsitään. Tai sitten sieltä trttuu lahkeeseen joku onneton tipustautuja, joka "tarvitsee sinua". Niin ikään, ei kiitos.
Olen nyt hieman ymmälläni, että terapeutista rakkautta voi verrata noihin nettipalstoihin.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama kuin kysyisi, oletko partioinut yöllä Kallion kaduilla.

Ap

Vierailija
42/50 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan sieltäkin se rakastava ihmissuhde löytyä, eix nii!?!! Aina voi!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole parasta, että luet itsesi terapeutiksi, kun kukaan muu ei näytä osaavan mitään.

Vierailija
44/50 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole parasta, että luet itsesi terapeutiksi, kun kukaan muu ei näytä osaavan mitään.

No siis siihen tässä väkisinkin kohta sivussa pätevöityy, kun etsii itselleen apua. Mutta en mä osaa häpeää purkaa :/

Toisekseen en tunne juurikaan muita komplekseja kuin omani. Olen hyvä sellaisessa, jonka itse olen kokenut. Mutta terapeuttienhan pitäisi osata hoitaa MT-ONGELMIA!

Ap

Vierailija
45/50 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se terapeutti halusi vaan antaa käytännön neuvon ongelmaan? Hyvin usein kumppani löytyy nykypäivänä netistä.

Vierailija
46/50 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis uskoisin jossain jonkun psykiatrin tuntevan kyseistä problematiikkaa.

Ap

Vierailija
47/50 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se terapeutti halusi vaan antaa käytännön neuvon ongelmaan? Hyvin usein kumppani löytyy nykypäivänä netistä.

Niin, ehkä....

Mutta siis juuri sitä ennen olin puhunut häpeästä, joka estää elämistä jne. Ja miten se mut hyväksyvä ihminen vttu jostain Tinderistä löytyisi, jos ei ole KOSKAAN mistään muualtakaan löytynyt? (Olen päälle 40). En laske hyväksynnäksi sitä, ettei lasteni isä välittänyt siitä, miten saa minulta anteeksi loukattuaan. En mä voi sellaiseen ihmiseen vain luottaa. Näillä eväillä ei todellakaan etsitä mitään mistään Tinderistä!

Ap

Vierailija
48/50 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja helppohan se on terapeuttina jotain Tinderiäkin käyttää. Tuskin ottaa niin henkilökohtaisesti, vaikkei jollekin kelpaisikaan. Itse olisin ihan järkyttynyt, vaikka en siis ajattelekaan olevani mikään hyvä, päinvastoin. Ihme, jos joku pitäisi minusta. Niin miksi vtussa menisin sellaiseen paikkaan alkujaankaan? Terapeutille aivan eri asia. Ei ole sellaisia traumoja, jotka pilaavat elämän.

Ap

Vierailija
49/50 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä en siis todellakaan aidosti kiinnostu kovinkaan helposti ihmisistä. Niin miten jonkun KUVAN perusteella todennäköisyys nousisi löytää joku, joka kiinnostaisi ja jota itse kiinnostaisin, vs. normaali elämä????

Ap

Vierailija
50/50 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se terapeutti tajua, että jos lähtökohtaisesti ajattelee, ettei kelpaa kellekään, niin on todella masentavaa mennä jonnekin TINDERIIN, että saisi kokea sellaista ihanuutta, ettei kelpaa?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi