Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+14 astetta ja pilvistä. Nautin hellehullujen itkusta

Vierailija
11.07.2019 |

Onneksi me viileän kesän rakastajat saimme tämän kesän.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta sitten Huippuvuorille ja jätä ne harvinaiset hellekelit ja niistä nauttivat ihmiset rauhaan.

Vierailija
2/30 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän viileästä, mutta en näe mitään syytä, miksi minun pitäisi olla vahingoniloinen niille, jotka toivoivat lämmintä kesää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin talvella, kun talvihullut kärvistelevät lumen ja pakkasen puutteessa ja +5 asteen vesisateissa! :D

Vierailija
4/30 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaa tuulipuvussa hiihdellä huudeilla ny vai?

Vierailija
5/30 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä tulin pihalta hetkeksi sisälle, kun tuossa omenapuun alla tuli liian kuuma. Eteläpiha ja ihan istuskelin lukemassa.

Tälläistä Turussa.

Vierailija
6/30 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, mä tulin pihalta hetkeksi sisälle, kun tuossa omenapuun alla tuli liian kuuma. Eteläpiha ja ihan istuskelin lukemassa.

Tälläistä Turussa.

Ja kesämekossa istuskelin, en toppahaalareissa :)

Vierailija
7/30 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä tosissasi mitä se kertoo sinusta ihmisenä, että et voi vain olla iloinen sinulle sopivista lämpötiloista vaan saat onnesi siitä, että toiset ovat onnettomia. Huolestuttavaa!

Vierailija
8/30 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

+24 astetta lämmintä. Missä on vaan 14?

Vierailija
9/30 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+24 astetta lämmintä. Missä on vaan 14?

Esim Itä Suomessa.

Vierailija
10/30 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoiset tuppaa aina hikoamaan, jos vähänkin lämmin.

Vierailija
11/30 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kahdesta pahasta pitää valita niin silloin tämä keli mieluummin kuin viime kesäinen helle. Toki mukavinta olisi, jos olisi 18-22-astetta ja poutaa mutta tämä nykysääkin on ihan fine. Pääasia että voi ulkoilla ja lenkkeillä ilman toppavaatteita eikä koko kesä kulu huokaillessa kuumuutta ja sitä kun mitään ei voi tehdä ilman tukalaa oloa. Ja parasta kaikesta, saa nukutuksi kun kämppä on öisin ihan viileä eikä kuin huonosti lämmitetty sauna.

Vierailija
12/30 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin 16 vrk sitten yli 30 asteen helteestä ja lähden 19 vrk kuluttua takaisin samoille leveysasteille. Ihan mukava kun tässä välillä ei tarvitse harmitella kun joutuu aurinkoisina päivinä istumaan toimistolla.

Vierailija
13/30 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän kyllä sellaisesta tavallisesta kesästä mutta pakko sanoa, että tämä 14 astetta ei nyt ihan sovi ihanteeseen. Kesäkuu oli aivan ihana, kun melkein joka päivä oli yli 20 astetta mutta vain muutamana päivänä yli 25 ja sadettakin tuli melkein kerran viikossa (vähän useammin olisi saanut tulla tai ainakin vähän pidempään kuin tunnin tai pari).

Minua ei haittaa +18 keli mutta 14 astetta ja sade kyllä vähän ärsyttää. Jos on pakko olla viileää, niin sitten edes poutaa. Aurinko lämmittää kivasti viileälläkin.

No, onneksi tähän tulee muutosta.

Vierailija
14/30 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläistä Turussa.

Turussa on ollut T-paitakelit melkein koko kesän. Parina päivänä on joutunut vetämään takkia päälle. Ei ole viime kesän helteitä ikävä, kun täällä on +20. Meillä on takapihalla pärjännyt bikineissä jokaisena aurinkoisena päivänä.

Vierailija
15/30 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoiset tuppaa aina hikoamaan, jos vähänkin lämmin.

Sohvaperunoilla on ääreisverenkierto surkastunut jo nuorella iällä ja lämmintä on vain saunassa.

Vierailija
16/30 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet lapsivihaaja? Etkö ajattele miltä lapsista tuntuu kun vedet on liian kylmää uimiseen?

Vierailija
17/30 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän on ollut hellehullujen valitusta tälläkään palstalla. Toisin kuin viime kesänä, jolloin oli valtavasti aloituksia missä hellevihaajat narisivat kuumuudesta.

Vierailija
18/30 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläistä Turussa.

Turussa on ollut T-paitakelit melkein koko kesän. Parina päivänä on joutunut vetämään takkia päälle. Ei ole viime kesän helteitä ikävä, kun täällä on +20. Meillä on takapihalla pärjännyt bikineissä jokaisena aurinkoisena päivänä.

Turku on

Vierailija
19/30 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku on hikinen. Yök on ilmat.  Olispa syksy jo.

Vierailija
20/30 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aina surullista, kun joku iloitsee toisten mielipahasta. Ihmisen täytyy voida pahoin, jotta käyttää aikansa sellaiseen.

Ollaan tyytyväisiä hyviin asioihin omassa elämässä ja annetaan myös muiden iloita heille tärkeistä asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan