Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten elämäsi on muuttunut paremmaksi vihervassarihallituksen noustua valtaan?

Vierailija
11.07.2019 |

Joko kansalaispalkka lorisee tilille?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI tarvii murehtii kun lapsii syntyy ja vuokrarukee tulee ja tt-tulee ja masis diagnoosii.

Vierailija
2/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei persuääliö. Mitäs tässä ajassa on mahtanut hallituksen toimesta tapahtua?

Vierailija
4/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään mutta keskituloisena pääkaupunkilaisena, jonka yrittäjäpuolison työ vaatii auton käyttöä, tulemme saamaan vaan paskaa niskaan. Ei houkuttele Suomi.

Olisin helpompi muutaman vuoden päästä olla työtön

Vierailija
5/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

ohis. Mitä asiatonta tässä on?

Vierailija
6/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen hallituksen aikaan - jonka maa-han-muuttolinjaus oli itse mestari Hallah-ahon kynästä, Suomeen tuli sentään 30000 uutta suomalaista. Kyllä silloin oli muutosta.

Vierailija
7/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap trollia vituttaa ja kostaa sitä muille 24 h netissä, miten tämä ap tekee sinun elämästäsi paremman ettet hyväksy demokratiaa ja elämän realiteetteja? Hyväksyisit niinkuin muutkin että välillä joku muu voittaa vaalit ja se on demokratiaa parheimmillaan, ei se että kokoomus ja persut(historian huonoimmat häviäjät) sanelevat miten täällä saa normaalit ihmiset elää. tai kosyoksi itketään jatkuvalla syötällä muista jokta pyrkivät tekemään yhteisöstämme demokraattisen yhteisön eikä diktatuuria.  

Vierailija
8/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin "kyllä kansa tietää" -öyhöttämistä, jolla perustellaan milloin mikäkin vihamielinen ulostulo, on nyt esillä aiempaa vähemmän. Koen yhteiskunnallisen ilmapiirin muuttuneen pikku hiljaa rauhallisemmaksi.

Vierailija
9/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, koska äänestin demareita.

Vielä ei voi nähdä mitä tulee tapahtumaan. Ainakin taksilain korjaus Bernerin jäljiltä, samoin kuin VR:ää koskevat päätökset.

Mielenkiinnolla odotan tulevaisuutta.

Vierailija
10/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun elämäni on muuttunut paremmaksi, sillä en käy töissä, omista autoa enkä syö lihaa. Minusta on kiva, että muut laitetaan maksamaan minulle enemmän tukia ja autoilua ja lihansyöntiä vähennetään muiltakin. Lisäksi haluan maakuntahallinnon ja lisää veroja Suomeen.

Vierailija
11/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se tuntuu hyvältä, että tekee nykyhallitus niin tai näin, niin se sataa persujen laariin.

Vierailija
12/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se tuntuu hyvältä, että tekee nykyhallitus niin tai näin, niin se sataa persujen laariin.

Miten??

Vierailija
13/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun elämääni se on vaikuttanut paljon, sillä olen maanviljelijä ja omistan metsää. Tämä hallitus on kirjannut hallitusohjelmaan ennätyksellisen vahvasta aluepolitiikasta ja maaseudun tukipolitiikasta. Kiitos keskusta! Loppuu se kaupunkilaisten elely maaseudun veronmaksajien rahoilla.

Vierailija
14/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun hallitus nostaa sossutukia ja poistaa työhönmenovelvoitteita. Himmailen kotona kitaraa soitellen tyytyväisenä kun tyhmät työnorjat maksavat elämiseni. Kiitos Antti & hallitus!

Vierailija
15/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni ei ole muuttunut paremmaksi mutta olen varma että se muttuu huonommaksi kun tulee lihavero ja bensan hinta nousee jotain 20...40 centtiä litralta. Sitten tämä kansa on pulassa. Itse en enää tässä iässä ole kun ei ole velkaa ja säästöjäkin on säännöllisen kk palkan ja pääomatulojen lisäksi, mutta monet köyhät jotka äänestivät demareita ja vihreitä huomaavat että oho leipäjono kutsuu kun rahnat ei enää riitäkään noiden hinnan korotusten jälkeen.

Vierailija
16/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan oikein, että bensaveroa ja lihansyöntiä kiristetään. Ilmastonmuutoksen torjuminen on tärkeintä.

Vierailija
17/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni voi muuttua paremmaksi siten, että saan muilta veronmaksajilta hyvitystä, kun myyn asuntoni. Se sijaitsee taantuvassa maalaiskunnassa ja sen arvo on oudonnut ostohetkestä. Rinteen hallituksen ohkelmassa on sovittu, että tällaisten asuntojen myyjille annetaan kompensaatio valtion varoista, jos joutuvat myymään tappiolla.

Vierailija
18/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisen hallituksen aikaan - jonka maa-han-muuttolinjaus oli itse mestari Hallah-ahon kynästä, Suomeen tuli sentään 30000 uutta suomalaista. Kyllä silloin oli muutosta.

Niin ja nykyisen hallituksen puolueet (Keskustaa lukuunottamatta) olivat ottamassa merkittävästi lisää, koska oli niin epäinhimillistä rajoittaa ja kieltää

Vierailija
19/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin "kyllä kansa tietää" -öyhöttämistä, jolla perustellaan milloin mikäkin vihamielinen ulostulo, on nyt esillä aiempaa vähemmän. Koen yhteiskunnallisen ilmapiirin muuttuneen pikku hiljaa rauhallisemmaksi.

Miten se muuttuu rauhallisemmaksi? Hallitushan nosti juuri pakollaiskiintiötä...

Vierailija
20/45 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se muuttuu rauhallisemmaksi? Hallitushan nosti juuri pakollaiskiintiötä...

Laitatko linkin tähän tietoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän