Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon 60v. ja olen elänyt jo kyllin kauan.

Vierailija
23.08.2024 |

Vain perheeni takia vielä yritän jaksaa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

Vierailija
2/28 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, vaikka pari vuotta kuuteenkymppiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tahtoisin, Isä, jo kotiin

Isä, minua väsyttää.

Vierailija
4/28 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kenkä puristaa ?

Vierailija
5/28 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kenkä puristaa ?

Oon nähny jo tarpeeksi vuoden kierto ja, ymmärtääkseni elämän turhuuden. Ap.

Vierailija
6/28 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä tarvitse olla.

Vierailija
7/28 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi haistakaa ny kakka saaplarin henkinen luuserijengi!

60v vastaj ja pääsin oikein kunnolla elämänmakuun! Moottori käynnistyi jeeeee!!!

Vierailija
8/28 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtoopuolta se on.

Vierailija
9/28 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56 v ja toivon eläväni vielä pitkään. Minulla on lapsia ja haluan olla heidän tukenaan ja apunaan tarvittaessa. Odotan myös eläkkeelle pääsyä vaikka siihen onkin aikaa, olen kurkkuani myöten täynnä työelämää. Minulla on paljon harrastuksia, liikun aktiivisesti ja seuraan aikaani. Jos nyt kupsahtaisin, tuntuisi siltä että paljon jäisi kesken. 

Vierailija
10/28 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystävä, joka on kohta 70 v.ja hehkuttaa aina olevansa ikinuori, kylläsymiseen asti. Loppui ne jorinat kun tulee lonkkaleikkaus eteen. Juu, nuori muori kitisee nivelvaivojaan. Hän kiljuukin olevansa sydämeltään nuori. No, bailaamaan sitten nivelillään. Tervemenoa. Rasittava tyyppi. 

Vierailija
11/28 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tahtoisin, Isä, jo kotiin

Isä, minua väsyttää.

Jos tulevaisuus haaveeni täyttää

Jään lepoon enkä tahdo enää syntyä uudelleen

Vierailija
12/28 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole sitä perhettäkään minkä vuoksi huvittaa.

Vierailija
13/28 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, mutta olen alle 50-vuotias. Tuntuu että kaikki merkityksellinen elämässäni on jo ohi. Että elämäni on vain ajan tappamista tästä tappiin.

Vierailija
14/28 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 65 ja mielelläni eläisin toiset 65 lisää, jos kunto ja ulkonäkö pysyisi nykyisellä tasolla!

Vierailija
15/28 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla meillä erilaisia elämän kokemuksia ja kolhuja. Itse raiskattu lapsena ja sain hakea koivun vihtaa ulkoa ja hakattu remmillä ym. Olen yli 60+, mutta en silti luovuta, koska uskon, että minun elämälläni on jokin tärkeä tarkoitus. 60-vuotias on vielä nuori ihminen ja sitä ei voi verrata johonkin 90-vuotiaaseen. Jos on vielä terve fyysisesti. Ehkä näitä kolhuja vain tulee ja toki tulee, mutta niistä on toki aina noustava ylöspäin ja katsottava sitä, että elämälläni on tarkoitus myös itselleni ja elämä toki opettaa aina niitä arvokkaita oppiläksyjä meille jokaiselle, ei se ole iästä kiinni. Mutta toki, kun on oikeasti elänyt ja nähnyt kaiken, niin voi toki luovuttaa, mutta ei koskaan sen vuoksi, että elää vain mukamas toisia varten? Elämä on vain sinua varten, että oppii rakastamaan itseään sellaisena kuin, ja sen on se vaikein oppiläksy ikinä. Ja toki myös sen myötä oppii rakastamaan toisia. Meidän vanhojen naisten tehtävä aina ollut, että pitää auttaa toisia ajattelemasta itseään? Näin miehet sanelevat meille naisille ja luterilainen oppi. 

Vierailija
16/28 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudenkuympin kriisi? 

Vierailija
17/28 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon 30v ja tuntuu että turha täällä enää on olla. Elämä ei tarjoa enää mitään uutta. Oisko jollain sähkötuolia?

Vierailija
18/28 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 61v kun kuopus muutti kotoa! Sitten vasta alkoi oma (ja puolison) yhteinen aika mikä on niin ihanaa! 

Muutin osavuotisesti ulkomaille 2v sitten ja toivon että saan nauttia lämmöstä vielä ysikymppisenä! Elämässä on niin paljon kivaa ja mielenkiintoista koettavaa että pelkään ajan loppuvan kesken! Ja tietty rakkaat lastenlapset joiden kanssa haluan olla pitkään

Vierailija
19/28 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin maan perusteellisen tyypillistä aito-suomalaista ulinaa.

Surkeaa. Itsesääliä.  

Vierailija
20/28 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v ja olen nähnyt jo kaiken. Haluan päästä pois. Eläminen Suomessa on liian kallista jne. Minulla ei ole lapsia, joten kukaan ei jää kaipaamaan. 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi