Onko keikkalaisena työskentely päiväkodeissa ihan ok hommaa?
Raskaaksihan moni työtä sanoo ja varmasti omalla tavallaan sitä onkin mutta jaksaako sitä paremmin keikkalaisen vapaudella ja vähemmällä työmäärällä- Itse tekisin varmaan pari päivää keskimäärin viikossa keikkoja. Miten työpaikalla suhtautuvat jos ei enempää keikkoja halua tehdä, painostetaanko ottamaan lisää tunteja, rekryfirman kautta kotikunnassani päiväkotien sijaisuudet hoidetaan.
Kommentit (6)
Tulin kiinnostuneena lukemaan kreikkalaisten lastenhoitajien arjesta.
Vierailija kirjoitti:
Aika usein sijaisuudet tulee muutaman päivän pätkissä. Mutta pari päivää viikossa kuulostaa hyvältä. Kyllä mä ainakin jaksoin paremmin kiertävänä lastenhoitajana kuin vakkarina.
Onko lainkaan yhden päivän sijaisuuksia tarjolla jos esim. viikossa noita kahta päivää ei pysty tekemään peräkkäisinä päivinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika usein sijaisuudet tulee muutaman päivän pätkissä. Mutta pari päivää viikossa kuulostaa hyvältä. Kyllä mä ainakin jaksoin paremmin kiertävänä lastenhoitajana kuin vakkarina.
Onko lainkaan yhden päivän sijaisuuksia tarjolla jos esim. viikossa noita kahta päivää ei pysty tekemään peräkkäisinä päivinä?
Olin vastikään vuosia pk-seudulla, nyt pikkupaikkakunnan omalla rekryllä. Eniten tarjolla nimenomaan yhtä päivää, monesti sille saa jatkoa jos haluaa/ haluavat tarjota. Monesti vaan sijaiset tuppaavat olemaan sellaisia että mieluummin pyydetään uusi kuin katsellaan koko viikko sitä yhtä ja samaa... Kuten eräs vakkari totesi joidenkin kohdalla tuhahtaa: "Meillä on lyhtypylväitä ihan riittävästi."
Itse uuvuin lto-virassa ja sijaistamiseen siirtyminen totaalibreikin jälkeen oli ihan pelastus :) Kannattaa olla yhteydessä oman paikkakuntasi rekryyn ja selvittää käytännöt.