olen AIVAN loppu
viritetyt mopot ajaa talomme ohi kaasutellen koko ajan klo 14-02:00. siis ihan koko ajan täysillä. ääni on niin luja että jos on pihalla, lähtee kuulo. Kaiken lisäksi koko ajan kaasuttelevat jolloin ääni on vielä 100 x pahempi. Mitä voi enää tehdä. Tässä alkaa jo tulemaan pahoja ajatuksia mieleen. Poliisit on voimattomia, vanhemmat ei välitä, pojat itse ei välitä, mikään keino ei auta. Lapset on yötäpäivää hereillä tuohon kahteen asti yöllä, ei toivoakaan että tässä metelissä kukaan voisi nukkua. Vauva huutaa koko ajan kun ei voi nukkua niin on kiukkuinen. Mies nukkuu yössä 4 tuntia, hakee nyt unilääkettä jotta ei heräisi noihin ääniin. itse olen äityslomalla joten saan aamulla nukkua seitsemään, eli yöunta tulee 5 tuntia jos kiukussa pystyy heti kahdelta nukahtamaan.
Onko kellään kokemusta vastaavasta?
Kommentit (18)
kyllä ne oikeasti pitää äänen poissa.
Kuinka teidän lapset herää jo seitsemältä, jos nekään eivät nuku yöllä? EIkö teidän kotona olevien kannattaisi nukkua aamulla pitempään.
Mopoilijoille te ette tosiaan voi mitään, jos naamatusten puhuminen ei auta. Mutta aika tekee kyllä tehtävänsä: muutamassa kuukaudessa mopoilijat kyllästyvät paikkaan että kaasutteluun ja siirtyvät muualle.
Ei se poliisi voimaton ole, vaan haluton. Käske ne paikalle!
Kyllä ne vielä hengestään pääsevät.
naapurit on keskustellut heidän kanssaan, huutaneet, käyneet käsiksi jne. jos heille sanoo jotain uhkaavat polttaa talon joka on todella pelottava ajatus kun voivat sen tehdäkin.
Poliisia olemme taas pyytäneet käymään muttei ole näkynyt. ollaan pyydetty et tulis ihan normiautolla ja vaatteissa koska pojat menee aina piiloon kun poliisiauto tulee.
Tää on hirveetä ja nää ajatukset mitä päähän tulee on hirveitä kun olen luonteeltani ollut kiltti.
Toki kaikki naapurit kärsii mut ei ole mitään keinoja kuin toivoa pahinta. Tosin ei ole auttanut vaikka yksi jo telosikin itsensä. Kypärääkään harvoin käyttävät. Ajetaan nurinperin jne. mut yöllä kaasuttelu on pahinta.
nyt kun on menny myöhäsemmäksi niin en ole heidän kanssaan vielä puhunut. täytyy ottaa puheeksi.
jostain syystä lapset herää usein seitsemältä, toki usein ovat väsyneitä ja nukkuvat pidempään jolloin minäkin toki nukun. Siksi en omasta nukkumisesta olekaan niin huolissani mutta miehen unista olen ja lasten.
Poliisit käy täällä mutta eivät saa tehtyä mitään.
Poliisinhan pitäisi ilman muuta reagoida tuollaiseen! Pommittakaa naapurien kanssa poliisia vähän väliä, pitäähän heidän tulla, se on yksi heidän työtehtävistään.
tätä on jatkunut vuosikymmenet tätä. aina noita sikiää uusia, en tiedä onko nyt pahimmat kun alkaa ihimisillä tosiaan palamaan pinna kun käydään jo käsiksi.
En ymmärrä, miten poliisi ei saa mitään aikaiseksi!
yhtä kakaralaumaa kuriin. huhuh, enpä ole moiseen törmännyt. Missähän päin maailmaa tällaista tapahtuu? Onko kyseessä joku pientaloalue?
Ja eikös tuossa ole jo liikennerikkomuskin, sällithän ajelee viritetyillä mopilla, jotka tietämykseni mukaan ovat laittomia.
Tee siis rikoilmoitus kotirauhan häiritsemisestä. Menkää koko naapurusto kamarille, eiköhän asian hoitaminen siitä etene.
kuriin ei saada näitä sekopäitä millään. pelkään mitä seuraavaksi tapahtuu.
ajavat IHAN koko ajan ja kaasuttelevat. Eli mitä enemmän puuttuu asiaan, sitä hullummaksi menee. viimeksi kun poliisit varmasti täällä kävi, yltyi meno ihan älyttömäksi silloinkin.
ap
kotirauhan rikkomisesta. Iltakymmenen (vai yhdentoista?) jälkeen ainakin on kirjaimellisesti rikos pitää tuollaista meteliä asuntojen vieressä. Ei muuta kuin käräjille vaan, jos ei puhe auta.
Täällä on paikoitellen aivan hullu meno mopopojilla. Ajelevat kevyenliikenteen väyliä pitkin kahdeksaakymppiä. No joku pääsee vielä hengestään.
kuvataan parhaimmat pätkät, äskenkin ajoivat kolme päällä ilman kypärää täysillä viritetyllä mopolla. yötä vasten laittoivat kuntoon myös tuon pahaäänisimmän mopon että saavat varmasti kaikki hereille.
Oletteko monesti soittaneet poliisille? Kai heillä jotain keinoja luulisi olevan, kun tulevat paikalle ja mopoilijat ilmestyvät paikalle? Oletteko naapurien kanssa keskustelleet asiasta, kai heitäkin äänet häiritsee?