Mistä johtuu, että jotkut vetoavat toiseen sukupuoleen?
Olen pohtinut tätä asiaa todella paljon. Olen aina itsekin ollut miesten perään, mutta hullua on se, että myös miehet ovat aina olleet minun perääni. Olen löytänyt seuraa aina halutessani ja minulla on ollut useita pitempiä suhteita. Miehet ihastuvat minuun todella helposti, myös hyvännäköiset ja mielestäni itseäni paljon paremmannäköiset miehet. Olen ihan mukiinmentävän näköinen, en mikään superkaunis. Olin nuorempana aika ujo, mutta sisukas ja vähän pahansisuinenkin. En pidä itsestäni suurta ääntä enkä pukeudu tai meikkaa näyttävästi. Kuitenkin ympärilläni on aina pörrännyt miehiä.
Naiset onkin sitten eri juttu. Minulla on muutamia hyviä ystäviä, mutta muuten naiset eivät juurikaan ole minusta kiinnostuneita eivätkä hakeudu seuraani, mistä minulle tulee tunne, että olen jotenkin aika ikävä ihminen.
Nyt arvioita kehiin. Mikä voima vetää vastakkaista sukupuolta joidenkin yksilöiden luo?
Kommentit (22)
Tämä on nyt aika kaukana totuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet aina ollut miesten perään, olet ihan kivan näköinen ja vaikutat riittävän harmittomalta ja helposti saatavilla olevalta, joten ei ihme, että miehiä on pörrännyt ympärilläsi. Hehän kokeilevat khepillä melkein mitä vain.
Naiset eivät ole useimmiten pyrkimässä pöksyihisi, joten he voivat tarkastella sinua tarkemmin ja rauhallisemmin ja ehkä näkevät sen, että et olekaan niin mukava ja harmiton kuin päältä näyttää, vaan aika ikävä ihminen. Miehetkin huomaavat tämän sitten, kun ovat olleet kanssasi suhteessa pitempään - ja, kuten mainitsit, heitä on ollut useampia.
Taisit kaivata toisenlaista vastausta, mutta tämä nyt tuli ensimmäisenä mieleen.
Jos tulee tuntemattomasta ilman mitään kunnon syytä ensimmäisenä mieleen, että tämä on ikävä ihminen, ja päättää sanoa sen vieläpä ääneen, niin kukahan siinä on ikävä? Olisiko sulla huono päivä, tai ärsyttikö tämä aloitus? Mua ehkä vähän ärsytti, koska aloittaja herättää hieman kateutta, mutta en silti haukkuisi häntä. Minkäs hän sille voi, että miehet tykkää?
Mikäs sinä olet moittimaan muiden ajatuksia? Ei tämä mikään kehu kaveria -palsta ole. Ap ei muuten herätä kateutta sen enempää kuin mikä tahansa muu anonyymin omakehu.
Ap:n tekovaatimaton tarina on toisinto niistä tarinoista, joissa sankaritar viihtyy tosi hyvin miesten seurassa autotallissa ja kanttiinissa ja puhuu karskeja ja syljeskelee lattiaan mutta naiset eivät pidä hänestä. Ja hän ei tietenkään viihdy naisten parissa, koska ei osaa puhua meikeistä ja vaatteista. Vähän kliseetä vähän stereotypiaa ja vähän oman hännän nostamista, katsos. Jollei kestä vastausta, ei pidä kysyä.
On näköjään muitakin, joilla on tämä ap:n kuvaama juttu.