Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, että jotkut vetoavat toiseen sukupuoleen?

Vierailija
10.07.2019 |

Olen pohtinut tätä asiaa todella paljon. Olen aina itsekin ollut miesten perään, mutta hullua on se, että myös miehet ovat aina olleet minun perääni. Olen löytänyt seuraa aina halutessani ja minulla on ollut useita pitempiä suhteita. Miehet ihastuvat minuun todella helposti, myös hyvännäköiset ja mielestäni itseäni paljon paremmannäköiset miehet. Olen ihan mukiinmentävän näköinen, en mikään superkaunis. Olin nuorempana aika ujo, mutta sisukas ja vähän pahansisuinenkin. En pidä itsestäni suurta ääntä enkä pukeudu tai meikkaa näyttävästi. Kuitenkin ympärilläni on aina pörrännyt miehiä.
Naiset onkin sitten eri juttu. Minulla on muutamia hyviä ystäviä, mutta muuten naiset eivät juurikaan ole minusta kiinnostuneita eivätkä hakeudu seuraani, mistä minulle tulee tunne, että olen jotenkin aika ikävä ihminen.
Nyt arvioita kehiin. Mikä voima vetää vastakkaista sukupuolta joidenkin yksilöiden luo?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Miehet ihastuvat helposti ja tuntuvat viihtyvän seurassani.

Naiset karsastaa, vaikka kuinka yrittäisin olla ystävällinen.

Samaa olen miettinyt, mikä minussa vetoaa miehiin! Olen ujohko, rauhallinen ja huumorintajuinen. Nätiksikin kehuttu.

Vierailija
2/22 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lyhyt ja nätti? Ei se vaadi muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos joku pitää seurastani, hän on mies. Mutta on myös paljon miehiä, joita tunnun ärsyttävän todella paljon, ja suurimman osan naisista kanssa joutuu jotenkin lämmittämään tilannetta ja olemaan erityisen varovainen ja kohtelias, että ei tule pahaa silmää. En tiedä mitään muuta selitystä sille kuin että olen ärsyttävä ihminen. Olen kuten ap siinä mielessä, että en superkaunis mutta en rumakaan. Olen oman tieni kulkija, osaan keskutella ja naurattaa muita. Olen tilanteen tasalla nopeasti. En pukeudu paljastavasti enkä meikkaa paljoa. 

Vierailija
4/22 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aina ollut miesten perään, olet ihan kivan näköinen ja vaikutat riittävän harmittomalta ja helposti saatavilla olevalta, joten ei ihme, että miehiä on pörrännyt ympärilläsi. Hehän kokeilevat khepillä melkein mitä vain.

Naiset eivät ole useimmiten pyrkimässä pöksyihisi, joten he voivat tarkastella sinua tarkemmin ja rauhallisemmin ja ehkä näkevät sen, että et olekaan niin mukava ja harmiton kuin päältä näyttää, vaan aika ikävä ihminen. Miehetkin huomaavat tämän sitten, kun ovat olleet kanssasi suhteessa pitempään - ja, kuten mainitsit, heitä on ollut useampia.

Taisit kaivata toisenlaista vastausta, mutta tämä nyt tuli ensimmäisenä mieleen.

Vierailija
5/22 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehet aistivat, jos nainen on jotain muuta kuin ihan-perus-ei-heru tai vaihtoehtoisesti näyttää avuttomalta ja suojattomalta kohteelta.

Lienee selvää, että ihmistä on sitä helpompi lähestyä, mitä vähemmän hänellä on käytökseen ja olemukseen liittyviä suojamekanismeja päällä.

Vierailija
6/22 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toiset eivät taas sitten vetoa kehenkään niin alkuunkaan.

Toisilla ihmisillä on jollain tavalla viehättävä persoona, ja toisilla hyvä ulkonäkö, parhaimmilla on molemmat kunnossa ja vientiä niin pirusti. Sitten taas on niitä ihmisiä joilla nuo asiat on vähän sinne päin, ja he jäävätkin ainakin miehissä helposti ilman kumppania kun eivät erotu edukseen mitenkään siitä massasta, joka naisten perässä häärii. Sitten on niitä toivottomia tapauksia, jotka joko sosiaalisesti ovat estyneitä, rumia, tylsiä ja pahaluontoisia. He jäävät vielä suuremmalla todennäköisyydellä yksin, katkeroituvat ja muuttuvat vuosi vuodelta vieläkin epähaluttavimmiksi ja ilkeiksi. Jotkut ihmiset taas viehättävät toisia pelkässä kaverimielessä jne.

Vientiä joko on tai ei ole, olkaa tyytyväisiä vaan jos on. Paskanko väliä sillä lopulta on miksi joku kiinnostuu, kunhan kiinnostuu. Se kai se näissä jutuissa on pääasia.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
7/22 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatii myös sen, että olet kasvanut veljien kanssa. Tietty ronskius, hullu huumori ja pieni söpö nainen on hyvä yhdistelmä.

Vierailija
8/22 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aina ollut miesten perään, olet ihan kivan näköinen ja vaikutat riittävän harmittomalta ja helposti saatavilla olevalta, joten ei ihme, että miehiä on pörrännyt ympärilläsi. Hehän kokeilevat khepillä melkein mitä vain.

Naiset eivät ole useimmiten pyrkimässä pöksyihisi, joten he voivat tarkastella sinua tarkemmin ja rauhallisemmin ja ehkä näkevät sen, että et olekaan niin mukava ja harmiton kuin päältä näyttää, vaan aika ikävä ihminen. Miehetkin huomaavat tämän sitten, kun ovat olleet kanssasi suhteessa pitempään - ja, kuten mainitsit, heitä on ollut useampia.

Taisit kaivata toisenlaista vastausta, mutta tämä nyt tuli ensimmäisenä mieleen.

En kaipaa mitään tiettyä vastausta, mutta tuo ei oikein täsmää. Osa miehistä on tietysti ns. yleisellä jaolla, mutta yllättävän moni taas oikeasti ja syvemmin kiinnostunut, nimenomaan ne hyvännäköiset, joille ei tuota vaikeuksia löytää seuraa muualtakin. Yhdenillan juttuja en ole juuri harrastanut, eikä kukaan mies ole feidannut minua. Kaikkia halukkaita en ole testannut ;)

ap

Vierailija
9/22 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut miesten mukaan pitkä, hoikka ja vaarallinen. Ehkä se vetoaa tietynlaisiin miehiin.

Vierailija
10/22 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän meitä on jo joukko! Olen yli nelikymppinen, joten ”kokonainen ihmiselämä” voi mennä näin.

Pidän ihmisistä, olen aika eloisa, myös ihan kivan näköinen (en kaunis), vetoan omalla tavalla miehiin. Naisten kanssakin saan yhteyden, mutten mitään niin kestävää ystävyyttä, kuin toivoisin.

Veikkaan, että tuo naisten karsastaminen johtuu siitä, että tajutaan ”uhka”, joka voi olla kuviteltu tai todellinen.

Vetovoima ihmisten välillä syntyy monista asioista. Itsekin pidän joistakin kohtaamisista kovasti. Usein se toinen ei ole niin itsestään kiinnostunut, vaan elämästä ja ilmiöistä. On siis mielestäni mielenkiintoinen.

Vierailija
11/22 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän meitä on jo joukko! Olen yli nelikymppinen, joten ”kokonainen ihmiselämä” voi mennä näin.

Pidän ihmisistä, olen aika eloisa, myös ihan kivan näköinen (en kaunis), vetoan omalla tavalla miehiin. Naisten kanssakin saan yhteyden, mutten mitään niin kestävää ystävyyttä, kuin toivoisin.

Veikkaan, että tuo naisten karsastaminen johtuu siitä, että tajutaan ”uhka”, joka voi olla kuviteltu tai todellinen.

Vetovoima ihmisten välillä syntyy monista asioista. Itsekin pidän joistakin kohtaamisista kovasti. Usein se toinen ei ole niin itsestään kiinnostunut, vaan elämästä ja ilmiöistä. On siis mielestäni mielenkiintoinen.

Hei, tuo viimeinen huomiosi oli mielenkiintoinen! Itseänikin kiinnostaa tyypit, joilla on tarjota jonkinlainen oma maailmansa eli maailmankatsomuksensa ja -näkemyksensä. Minäkin olen aika laajalti kiinnostunut vähän kaikenlaisista jutuista, en välttämättä mistään erityisen jännästä, vaan uteliaisuuteni herää melko helposti. 

Minäkin olen jo 40.

ap

Vierailija
12/22 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä täytyy todeta, semmoinen juttu minkä olen pistänyt merkille vuosien varrella. Eli itsellni synkkaa parhaiten niin sanottuja perinteisiä miesten töitä tekevien naisten kanssa.

Jotenkin naisellinen nainen joka esimerkiksi tekee raksatyötä tai vaikka on autoalalla saa itseni kiinnostumaan.

Yleensä heiltä puuttuu semmoinen turhamaisuus ja huumori on ronskimpaa. Enkä tarkoita mitään merimieskiroilua vaan yleisesti ottaen ovat rennompia tyyppejä.

Vierailija
13/22 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minusta kiinnostuu lähinnä naiset ja feminiiniset miehet (ja kissat?!) :) Muut miehet vähän vilkuilevat mutta eivät koskaan "pörrää ympärillä".

Vierailija
14/22 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut miesten mukaan pitkä, hoikka ja vaarallinen. Ehkä se vetoaa tietynlaisiin miehiin.

Ahaa, nyt löytyi se, mitä sinä ajat takaa. Oletkin oikea erikoistapaus, suorastaan mataharimainen viettelijä. Tai niin ne miehet ainakin sanovat, vai mitä? ;)

Vierailija
15/22 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, nyt löytyi se, mitä sinä ajat takaa. Oletkin oikea erikoistapaus, suorastaan mataharimainen viettelijä. Tai niin ne miehet ainakin sanovat, vai mitä? ;)

Viesti, johon vastasit, ei ollut ap:n kirjoittama.

Minä olen lyhyt.

ap

Vierailija
16/22 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen 180cm ja jonkinverran ylipainoinen nainen. Vientiä olisi niin pirusti, mutta kun ei jaksa kiinnostaa tällä hetkellä. Olen jatkuvasti töissä ja vapaa-aikana tahdon vain rentoutua tietokoneella pelaten.

Vierailija
17/22 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala, nyt tuli tädille takauma 80-luvun baarielämään. Tuo "sinä olet vaarallinen" oli jokapojan iskurepliikki, joka aiheutti joko myötähäpeää tai imarreltua kikatusta. Sinussa ilmeisesti jälkimmäistä, hihihi.

Olen kuullut ilmauksen "sinä olet vaarallinen nainen" sittemmin myös neli-viisi-kuusikymppisiltäkin miehiltä. Ilmeisesti se tehosi aikoinaan niin hyvin, että sitä kannattaa käyttää edelleen ja neuvoa jälkipolvillekin. Kukahan tuon aikoinaan keksi? Milloin femme fatale tulikaan muotiin?

Saakos kysyä, miten vanha sinä olet?

Vierailija
18/22 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee tuntemattomasta ilman mitään kunnon syytä ensimmäisenä mieleen, että tämä on ikävä ihminen, ja päättää sanoa sen vieläpä ääneen, niin kukahan siinä on ikävä? Olisiko sulla huono päivä, tai ärsyttikö tämä aloitus? Mua ehkä vähän ärsytti, koska aloittaja herättää hieman kateutta, mutta en silti haukkuisi häntä. Minkäs hän sille voi, että miehet tykkää?

Vierailija
19/22 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee tuntemattomasta ilman mitään kunnon syytä ensimmäisenä mieleen, että tämä on ikävä ihminen, ja päättää sanoa sen vieläpä ääneen, niin kukahan siinä on ikävä? Olisiko sulla huono päivä, tai ärsyttikö tämä aloitus? Mua ehkä vähän ärsytti, koska aloittaja herättää hieman kateutta, mutta en silti haukkuisi häntä. Minkäs hän sille voi, että miehet tykkää?

Mikäs sinä olet moittimaan muiden ajatuksia? Ei tämä mikään kehu kaveria -palsta ole. Ap ei muuten herätä kateutta sen enempää kuin mikä tahansa muu anonyymin omakehu.

Ap:n tekovaatimaton tarina on toisinto niistä tarinoista, joissa sankaritar viihtyy tosi hyvin miesten seurassa autotallissa ja kanttiinissa ja puhuu karskeja ja syljeskelee lattiaan mutta naiset eivät pidä hänestä. Ja hän ei tietenkään viihdy naisten parissa, koska ei osaa puhua meikeistä ja vaatteista. Vähän kliseetä vähän stereotypiaa ja vähän oman hännän nostamista, katsos. Jollei kestä vastausta, ei pidä kysyä.

Vierailija
20/22 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sinä olet moittimaan muiden ajatuksia? Ei tämä mikään kehu kaveria -palsta ole. Ap ei muuten herätä kateutta sen enempää kuin mikä tahansa muu anonyymin omakehu.

Ap:n tekovaatimaton tarina on toisinto niistä tarinoista, joissa sankaritar viihtyy tosi hyvin miesten seurassa autotallissa ja kanttiinissa ja puhuu karskeja ja syljeskelee lattiaan mutta naiset eivät pidä hänestä. Ja hän ei tietenkään viihdy naisten parissa, koska ei osaa puhua meikeistä ja vaatteista. Vähän kliseetä vähän stereotypiaa ja vähän oman hännän nostamista, katsos. Jollei kestä vastausta, ei pidä kysyä.

Kaikilla täällä on ihan samanveroinen "oikeus" toisia moittia, mutta fiksuimmat (eli jotkut muut kuin minä tai sinä) osaavat tehdä sen kunnioittavaan sävyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan