Mies pelkää retkahtavansa uudestaan ja syy on minun
Miehellä on ollut pitkäaikaista käyttöä, mutta lopetti muutama vuosi sitten. Selkärankaa onneksi oli, joten lopettaminen lähti hänestä itsestään. Käyttöä oli niin aamuisin kuin iltaisin ja aikalailla jokapäiväistä.
Erehdyin hankkimaan lisää, kun itse teki mieli. Ja se jäi kaapin perällä, mutta nyt kun kokeilin pitkästä aikaa mieskin lähti messiin. Mutta sanoi nyt itse, että pelottaa, jos retkahtaa uudestaan ja tästä tulee taas tapa.
Mitähän kannattaisi tehdä? Pitääkö alkaa valvoa?
Kommentit (11)
Lopettakaa se heroiinin vetäminen molemmat.
Nyt siis on ollut kolmen päivän putki. Ap
Ei miehen retkahtaminen ole kenenkään muun kuin miehen syy. Miehen tekemisien valvominen ei hyödytä tässä tilanteessa. Lapsia valvotaan, aikuisia miehiä ei.
Voit kuitenkin tukea ja auttaa miestäsi. Kysy häneltä itseltään, mitä hän toivoo sinun tekevän. Keskustele hänen kanssaan aidosti, kerro mikä sinua pelottaa ja kysy, miltä miehestä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen retkahtaminen ole kenenkään muun kuin miehen syy. Miehen tekemisien valvominen ei hyödytä tässä tilanteessa. Lapsia valvotaan, aikuisia miehiä ei.
Voit kuitenkin tukea ja auttaa miestäsi. Kysy häneltä itseltään, mitä hän toivoo sinun tekevän. Keskustele hänen kanssaan aidosti, kerro mikä sinua pelottaa ja kysy, miltä miehestä tuntuu.
Mies pelkää ehkä enemmän, minä en näe siinä niin suurta ongelmaa. Mutta onhan sitten siinä kaikenlaisia pitkäaikaisvaikutuksiakin. Ap
Ja siis minäkin olen nyt juonut myös tuon kolme päivää ja sain miehen kokeilemaan muutakin muutakin kuin yleensä. Ap
Minusta teidän pitäisi kuositella enemmän ja palstailla vähemmän.
Eikö kolmen päivän putkea vielä lasketa retkahdukseksi?
Kokeilemaan muutakin kuin yleensä?
Puhutaanko nyt suklaasta, vai mistä?