Keski-ikäiset ukot jotka ostavat käytettyä tavaraa ja jälkeen päin alkavat valittaa - ovatko isompikin ihmisryhmä?
Olen kuullut näistä, vasta nyt osui torissa kohdalle. Pihi ukko osti 15 v vanhan tavaran muutamalla kympillä ja päivän päästä alkoi valitus. Se kirjoittaa usean sivun mittaisia sähköposteja ja uhkailee oikeusjutulla ja ties millä :)))
Kaiketi jonkinlainen mt-ongelma, onko näitä paljonkin?
Kommentit (15)
Olen ostanut käytettyjä kortsuja ja valittanut myyjälle kun niissä usein on reikiä.
M46
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjänä tietäisit. Huh.
Käytetyn tavaran välittäjä. Melko Keisaria.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Ostaisitko käytettyä karvaistaperäreikää Sinccis?
OldAndUsedHairyAssHole63
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
OldAndUsedHairyAssHole63
En mielelläni maksaisi kovin paljoa, mutta 40€ kerta olen valmis maksamaan.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
OldAndUsedHairyAssHole63En mielelläni maksaisi kovin paljoa, mutta 40€ kerta olen valmis maksamaan.
Sinccis
Sinccis taitaa olla oikeen *permaloukku?
No ei kai muuten mutta keski-ikäisten keskuudessa on vielä valllalla oletus, että myytäväksi tarjottu tavara, josta ei muuta ilmoiteta, on lähtökohtaisesti toimiva ja kunnossa. Että jos on vikoja, niistä mainitaan ilmoitukseessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
OldAndUsedHairyAssHole63En mielelläni maksaisi kovin paljoa, mutta 40€ kerta olen valmis maksamaan.
Sinccis
Onhan sitä munaa tullut imettyä ja asstomouth hommia harrastettua.
Sinccis
Mää tiesin sen sinccis on munanplutkuttaja!
En tiedä onko vain miehet. Itse vien nykyään kaiken hyväntekeväisyyteen tai jäteasemalle. Jäteasemalle menee ihan hyvät huonekalutkin, kun harmittaa niin valittajat ja ilmaisen kuljetuksen pummaajat. Jopa ilmaiseksi annettuihin on vaadittu ilmaista kuljetusta. Ostakoon romunsa sitten uutena.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko vain miehet. Itse vien nykyään kaiken hyväntekeväisyyteen tai jäteasemalle. Jäteasemalle menee ihan hyvät huonekalutkin, kun harmittaa niin valittajat ja ilmaisen kuljetuksen pummaajat. Jopa ilmaiseksi annettuihin on vaadittu ilmaista kuljetusta. Ostakoon romunsa sitten uutena.
Miksi heität hyviä huonekaluja pois?
Tuotahan alkaa olla kaikissa ikäluokissa. Jos kaupasta ostaa tavaran ja huomaa siinä puutteita saa yleensä alennuksen jälkikäteen. Eivät vaan tajua, ettei sama koske yksityishenkilöltä ostettavia tavaroita. Jotkut tehtailee näitä oikein liukuhihnalta, säästö se on pienikin säästö.
Niimpä. Jos ostaa prostituoidulta palveluja on vähän hölmö jos kuvittelee hänen olevan neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Sinccis
Onhan sitä munaa tullut imettyä ja asstomouth hommia harrastettua.
Sinccis
Mää tiesin sen sinccis on munanplutkuttaja!
Onhan tuo sincccis täällä aiemminkin kertonut puuhailuistaan poikien kanssa. Voisi kyllä osan pitää omana tietonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi heität hyviä huonekaluja pois?
Koska kun harmittaa niin valittajat ja ilmaisen kuljetuksen pummaajat. Jopa ilmaiseksi annettuihin on vaadittu ilmaista kuljetusta. Ostakoon romunsa sitten uutena.