Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka lähes aina vihaavat olla jonkun muun kyydissä autossa?

Vierailija
10.07.2019 |

Se "joku muu" ajaa aina ihan päin helvettiä, kun siihen tilanteeseen joudun. Tässäkin asiassa perhe on pahin. Kauheaa kaasu lattiaan kytkin irti -liikkeellelähtöä, valoihin äkkijarrutuksia, sekoilua. Miksei voi opetella ajamaan smoothisti. Sitten minua ei päästetä rattiin kun omasta mielestään on niin loistava kuski, ettei parempaa olekaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä kenenkään kyydissä olemisesta. Kyse ei ole ajotaidoista, koska inhoan myös takseissa ja busseissa istuista, vaikka kuskina olisi osaava ammattilainen.

Olen ajanut omaa autoani 80-luvun puolivälistä lähtien. En päästä muita rattiin. Jollen voi kulkea omalla autollani, en kulje millään. Ja näin toimin edelleenkin.

Vierailija
2/6 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas ongelma. Mene yksin omalla autolla, niin ei tarvitse menettää hermoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, kuka ajaa. Mulla on yhteensa ehka 2 tyyppia, joiden kyydissa voin olla huoletta - muitten kanssa tulee sitten "ajettua mukana", ja tunnenpa ihmisiakin, joiden kyytiin en yksikertaisesti edes oikein uskalla menna, koska ajavat niin huonosti. (Ignooraavat vaistamisvelvollisuuden ilman kolmiota oikealta tulevilta, ajavat ylinopeutta taajamassa/alinopeutta motarilla tyyliin 80km/h, ryhmittyvat vaarin, eivat huomaa kevyen liikenteen kayttajia ajoissa, eivat tarkista kaistanvaihdon yhteydessa kuollutta kulmaa jne.) 

Vierailija
4/6 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta oma, muuta pois suomesta fraasi on jotenkin liian tympeää nähtävää ap:n aloitukseen.

Kyllä siinä oli ihan hyviä näkemyksiä.

Vierailija
5/6 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan ekaa vastaajaa vaikken ihan noin ehdoton ole, ettenkö joidenkin kyytiin menisi. Mutta inhoan busseja yms, kuljen joka paikkaan omalla autolla ja miehen kanssa kinastellaan aina kumpi ajaa miehen autoa (jos siis sillä yhdessä lähetään). Minä ajan omaa autoani aina, siitä ei edes mitään keskustella.

Vierailija
6/6 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keskityn kyydissä ihan johonkin muuhun kuin liikenteen seuraamiseen. Toki huomaan, jos kuski kaahailee tai ajaa päin punaisia, mutta en todellakaan kiinnitä huomiota mihinkään ryhmittymisiin tai jalankulkijoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi