Häät peruttu. Mies jäi kiinni pettämisestä.
Viikonloppuna olisi ollut häät. Nyt nekin peruttu, mies jäi kiinni pettämisestä. Suoraan itseteosta. Miten tästäkin selviää, hävettää lähettää kaikille vieraille viesti että häät peruttu. Mutta ero tästä tulee, en katso hetkeäkään tuota miestä enää. Sekava teksti, ajatukset solmussa. Kohtalotovereita? Muita joilla häät peruttu viimehetkellä? Miten selvisitte? Nyt tuntuu etten voi koskaan luottaa yhteenkään mieheen.
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lapsia?
Vihjaatko esiaviolliseen seksiin tai aikaisempiin avioliittoihin?
Mitä sekoilet? Tässä mitään vihjailtu, vaan kysyttiin, että onko lapsia. ohis
Kuinka voisi olla lapsia kun eivät olleet aviossa?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei "voi perua" kun laskuja on jo sovitusti tulossa, niin itse kyllä pokkana peruisin ja laskut saa tietysti laittaa sille ukolle, joka noin paskan teon teki.
Menee peruvan tiukkapipoisen ämm.än muiden velkojen kanssa ulosottoon koska ei ole miehen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi voi. Näitä tämän tyylisiä otsikoita on näköjään jatkuvasti, mies sitä, mies tätä. Esimerkiksi :
- mies läksi firman pikkujouluihin, ei tullut yöksi kotiin
- mies läksi Thaimaahan , jätti lapun pöydälle
-mies lähti festareille kolmeksi päiväksi
-mies oli yön poissa jne jne jne jne jne..........
Näihin aiheisiin menee moni lankaan :) Varma pyydys saada kommentteja.
Sinä pyhäkoululainen kuvittelet tosissasi, ettei miehet toimi noin oikeassa elämässä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin valittu mies ja suhde vankalla pohjalla. Hei, raahaa torilta joku tilalle, vielä ehdit. Olen ymmärtänyt, että kekkerit ja kolttu ovat tärkeintä, eikä niinkään loppuelämän kumppani. Kunhan joku on, jonka saa tungettua frakkiin.
Ääliö, jos kekkerit ja kolttu olis tärkein ap:lle ni kai se vois mennä sen pettävän ukkonsa kanssakin.
Oliko nää häät tarkoitus juhlia Porvoossa?
Älä AP nyt vielä murehdi sitä, että voitko enää koskaan luottaa yhteenkään mieheen. Ei se tietenkään tunnu siltä nyt, ei vielä pitkään aikaan. Mutta joku päivä vielä pystyt. Nyt ei ole sen aika, eikä nyt ole oikea aika vaivata mieltään tuollaisella. Keskity nyt pitämään itsestäsi huolta ja selviämään tuon shokin yli. Tsemppiä!
Jos mies tässä kohtaa pettää, niin perustukset on varsin huonot jatkolle. Oli syy mikä hyvänsä. Peru kaikki varaukset, mitä olet itse tehnyt. Rahoja tuskin saa takaisin, mutta pienempi summa silti maksettavana nyt kuin myöhemmin elämässä. Peru välittömästi myös omalta puoleltasi olevien ihmisten kutsut. Tässä vaiheessa heillä on myös mahdollisuus perua mahdolliset hotelliyöpymiset ym. Äläkä yhtään mieti mitä joku muu ajattelee. Ymmärrän, että tuntuu vaikealta ja varmasti myös nololta tehdä niin, mutta tee sinä oikein tässä tilanteessa. Eihän sun tarvitse kutsutuille kertoa muuta kuin, että valitettavasti häät on peruttu ja pahoittelet siitä mahdollisesti aiheutunutta vaivaa ja järjestelyitä. Sympatiat ovat varmasti puolellasi.
Voimia sulle kovasti. Nyt tuntuu varmasti ihan kamalalta, mutta kyllä sä selviät. Parempi, että miehesi luonto selvisi nyt eikä vasta paljon myöhemmin. Ja onneksi ei ole lapsia. Pyydä läheisiltäsi apuja tähän tilanteeseen, kaikki auttavat varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kutsut lähteneet, ei voi perua. Kyllähän polttareissakin petetään.
Miksei muka voi perua? Viime kesänä meille oli tullut jo kutsu. Morsiamen äiti sitten soitti, pari viikkoa ennen häitä, että häät on peruttu, sulhanen tuli katumapäälle.
Ei kutsuja lähetetä vuotta etukäteen. Lisäksi hyvin vaikea kuvitella morsiamen äidin soittavan sulhasen tulleen katumapäälle 😁
ajattele, meille tuli hääkutsu neljä vuotta sitten ja peruutettiin kolme viikkoa aiemmin, kun sulhanen totesi, että ei haluakkaan naimisiin tämän naisen kanssa. Ja sulhasen äiti siitä ihan kertoi itse minulle
Tässä on taas näitä tapauksia, että mies on painostettu kosimaan, vaikka ei olisi halunnutkaan naimisiin. Tai ainakaan niin pikaisesti tms.
Sitä saa, mitä tilaa.
Meillä minä petin juovuspäissäni bestmanin kansss muutama vko ennen häitä. Kerroin miehelle mutta hän antoi anteeksi ja häät tuli. On oltu onnellisesti yhdessä jo 14 vuotta enkä ole koskaan enää pettänyt. Ja koska tiedän millainen kiimah oro olen juoneena, en juo missään missä mies ei ole myös paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Se on sitten varmasti heinäkuu, koska joka kesä tämä sama aloitus täällä.
0/5
Niin eikö ole surullista, että nämä asiat tapahtuu vuodesta toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kutsut lähteneet, ei voi perua. Kyllähän polttareissakin petetään.
Miksei muka voi perua? Viime kesänä meille oli tullut jo kutsu. Morsiamen äiti sitten soitti, pari viikkoa ennen häitä, että häät on peruttu, sulhanen tuli katumapäälle.
Ai, saakeli mikä sulhanen. Anoppi sitten hoitaa hänen likaiset työnsä. :D Varsinainen kullannuppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi voi. Näitä tämän tyylisiä otsikoita on näköjään jatkuvasti, mies sitä, mies tätä. Esimerkiksi :
- mies läksi firman pikkujouluihin, ei tullut yöksi kotiin
- mies läksi Thaimaahan , jätti lapun pöydälle
-mies lähti festareille kolmeksi päiväksi
-mies oli yön poissa jne jne jne jne jne..........
Näihin aiheisiin menee moni lankaan :) Varma pyydys saada kommentteja.
Mukavahan näitä on lukea, lisäksi se mies, joka jäi kotiin, mutta naapurin nainen oli terassillaan pelkässä pyyhkeessä.
Hauska oli se mies, jota etsittiin koko av-palstan kanssa jostain Thaimaan lentokoneesta.
No juuri näin :D Kepeää, kivutonta, eikä kukaan mene rikki. Kuin joutilaan päivän leppoisa kesänovelli. Just laitoin pyykit koneeseen, sitä ennen kokkailin ja siistin kämppää, joten nyt vaan penkkiä persuksen alle ja eiku lueskelemaan :) Eli aivot narikkaan. En voi ymmärtää, miten joku tällaisestakin närkästyy. Ei taida olla oikeita ongelmia lainkaan? Vai onkohan niitä sittenkin, sellaisia hoitoa vaativia tjtn...
Miten jäi kiinni, mitä tapahtui?
Todennäköisesti mies ei halunnut ap.n kanssa naimisiin. Syytä emme tiedä, miksi on suostunut. Mutta kai se nyt ilmiselvää on, että ei ap.ta vaimokseen halunnut. Helpointa olisi ollut, jos olisi reilusti sanonut, että perutaan häät, tämä koko homma on iso virhe.
Ois kyllä mielenkiintoista tietää miten kaikki sai alkunsa...kiitos... :)
No mulle kävi samoin. Kirkkohäät olivat tulossa ja sata vierasta oli kutsuttu. Sitten sulhanen luuli pettävänsä mua identtisen kaksoissiskoni kanssa, mutta erehtyikin väärään sänkyyn, eli päätyi harrastamaan seksiä mun kanssa. Suutuin niin kovasti, että uhkasin perua häät. Lopulta mun identtinen kaksoissisko vihittiin sen tomppelin kanssa, koska muuten pitopalveluyrittäjä olisi suuttunut. Arvatkaa vaan, kestikö tästä toipua? :'(((((((
Vierailija kirjoitti:
Marginaaliväellä on mauttomat ongelmat. Joudutko palauttamaan toimeentulotuen, jonka häitä varten sait?
Aika naivi olet, jos kuvittelet, ettei pettämistä tapahdu teidän "paremmissa piireissä". :D Edestäs löydät.
Ongelmansa kullakin. Seuraava....
Hyvin valittu mies ja suhde vankalla pohjalla. Hei, raahaa torilta joku tilalle, vielä ehdit. Olen ymmärtänyt, että kekkerit ja kolttu ovat tärkeintä, eikä niinkään loppuelämän kumppani. Kunhan joku on, jonka saa tungettua frakkiin.