Lämpimän kesän vihaajat, oletteko tyytyväisiä?
Kysymys otsikossa. Toivekelit koko maassa niille, jotka täällä ovat surkutelleet oloaan kun mittari on kivunnut yli hellerajojen, eikö?
Kommentit (43)
Todellakin! Paras kesä just tällainen!
Enemmän kuin tyytyväinen. Olen todella onnellinen. Juuri tässä eräänä päivänä totesin miehelleni, että en kaipaa enää mitään, en edes lottovoittoa, kunhan säät olisivat joka kesä tällaiset. Nyt nautin!
Kyllä mä tykkään tästä enemmän kuin yli 25 asteen lämmöistä. Viileällä kelillä pysyy terveenä ja virkeänä. Helteellä tulee heikko olo.
Eipä mun elämääni säätilat mullista suuntaan eikä toiseen. Helvetin epävarma saisi olla koko ajan. Sää on tekosyy.
En vihaa lämmintä, mutta en pidä kuumasta. Sää tällaisenaan kelpaa mainiosti, olen tyytyväinen.
Voin tunnustaa, että olen. Kunpa tulisi vielä viileä elokuu.
Ihana kesä, paras mahdollinen
Kyllä se on hyvin pieni vähemmistö, kun tykkää yli +20
Olen. Saan helteellä sydänoireita ja nyt saa lomailla terveenä ja hyvinvoivana. Nautin todella paljon.
On mukavaa, kun ei tarvitse olla koko ajan alasti. Kämppäni kuumenee lähes 30-asteiseksi, läpivetoa ei saa. Nyt on vain 23,5 astetta.
Ihana nukkua yöt sikeästi. Ihana laittaa ruokaa ilman että asunto on kuuma ja kaikki pilaantuu hetkessä. Metsä tuoksuu. Tuuli pitää hyönteiset loitolla. Välillä voi hetken viettää jossain suojaisessa paikassa auringon pilkahtaessa niin että tuntuu kesältä.
Kyllä, olen erittäin tyytyväinen. Tällainen kesä saisi olla jatkossakin joka vuosi.
On todella ihanaa, kun voi elää ihan normaalisti eikä tarvitse koko ajan miettiä, millä viilentää itseään, mitä jaksaa tehdä läkähtymättä ja miten välttää palamista. Enkä todellakaan ole varaamassa ulkomaan matkaa, en nyt kesällä, en syksyllä enkä talvellakaan.
Pitkä kylmä kesä
Ja mä aion kestää sen
Pitkä kylmä kesä
Sen sain
Hampaani kalisee ain
Huvittavaa miten joku voikin kääntää asian niin, että kun ei pidä helteistä eli 25+ keleistä niin sitten vihaa lämpimiä kesiä?
En voi sietää hellettä, se on kaikin tavoin tuskallista ja inhottavaa, mutta ei se tarkota, että tykkäisin kesällä olevan 15 astetta lämmintä. Sellanen 18-22 on passeli kesäsää, silloin on lämmin, mutta ei hiostavan kuuma. Näillä viileillä keleillä tosin on ollut mukava, kun pääsee kunnon lenkille ilman, että on hiestä märkä jo ennen kun on päässyt kunnolla alkuunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa miten joku voikin kääntää asian niin, että kun ei pidä helteistä eli 25+ keleistä niin sitten vihaa lämpimiä kesiä?
En voi sietää hellettä, se on kaikin tavoin tuskallista ja inhottavaa, mutta ei se tarkota, että tykkäisin kesällä olevan 15 astetta lämmintä. Sellanen 18-22 on passeli kesäsää, silloin on lämmin, mutta ei hiostavan kuuma. Näillä viileillä keleillä tosin on ollut mukava, kun pääsee kunnon lenkille ilman, että on hiestä märkä jo ennen kun on päässyt kunnolla alkuunkaan.
Mä en kans tajua näitä "vihaaja" -syyttelijöitä. Jos et tykkää siitä, että naapuruston kissat tekee mitä nyt tekeekin pihassasi ja nimenomaan siellä leikkipaikoilla, olet kissavihaaja. Jos et tykkää siitä, että kauan odotetulla ja hintavallakin illallisella ravintolassa viereisten pöytien lapsiasiakkaat kirkuvat, juoksevat, repivät pöytäliinoja, tönivät tuoleja nurin ja riehuvat kuin kotonaan, eivätkä vanhemmat korvaansa lotkauta, olet sairas lapsivihaaja. Ja tarvitseeko edes mainita tätä palstan "Meghan-hullu" -huutelijaa, jonka mielestä pienikin arvostelu on Meghan -vihaa :D Miten menee niin kuin omasta mielestä? :D
Nyt on päästy hellevihaajiin. Toisaalla ovat kai sitten kylmän kesän "vihaajat". En tiedä, joka kesä on aina erilainen kesä. Toive on, että olisi tasaisesti sadetta, paistetta, lämpöä ja välillä sitten viilenisi. Hyvä olla näin.
Pidän jotenkin yksinkertaisina näitä "vihaajia", anteeksi vain, ilman vihaa :)
Ihanaa kun tulee vettä. Luonto kiittää, barsinkin ensi vuonna
Kyllä olen :)