Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämpimän kesän vihaajat, oletteko tyytyväisiä?

Vierailija
09.07.2019 |

Kysymys otsikossa. Toivekelit koko maassa niille, jotka täällä ovat surkutelleet oloaan kun mittari on kivunnut yli hellerajojen, eikö?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti. Onhan tää keli ihan p:stä. Ensimmäinen vuosi kun emme ole 2--4 vkoa takuulämpimässä raksahommien takia. Alkukesä oli ihana, tätä vihaan.

"Ihanaa" seistä paksuissa tamineissa (trikoot ja tuulihousut, t-paita, huppari ja kevyttoppis) sormet kohmeessa kumisaappaat jalassa maalaamassa seinäpaneeleja:( Lapset happanee sisällä kun ei pääse rannalle eikä ulkoilemaan. Keskellä päivää +13.

Takassa tuli että edes vähän saa lämpöä jostain

Ihan loistava rakennussää, 30 C:ssa olisitte vaikeuksissa.

No ei. Olemme rakentaneet 14.5 lähtien joten ne hellepäivätkin tehtiin töitä. Ei mitään ongelmaa vaikka auringossa mittari näytti 56 astetta, varjossa tosin vain 27. Nautin! Ja silloin kun ei tarvinnut tehdä raksalla mitään rakensin uutta puutarhaa, piipahdin välillä uimaan ja nautin siitäkin. Puhti vain lisääntyy lämpimässä.

Näillä keleillä olen täysin flegmaattinen ja uupunut. Tänään nukuin päikkäreitä 2.5h

Vierailija
42/43 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Haapavedellä ollut koko ajan tosi lämmintä. Tänäänkin olin bikineissä mökillä koko päivän, ulkona siis, etelärinnetontti.

Mukavia kesäpäiviä ollut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan haittaa. Lomakin alkaa vasta elokuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän