Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverivälien katkaisu

Ap
09.07.2019 |

Mikä olisi syy jonka vuoksi katkaisisit välittömästi ystävääsi välit vaikka ystävyytenne ollut aiemmin vakaa ja hyvällä pohjalla? Katkaisin välit lapsuudenystävään välittömästi kun kertoi hyväksikäyttäneensä sammunutta varattua miestä tullakseen vauvakuumeessa raskaaksi

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri yritti röyhkeästi baarissa iskeä miestäni niin sai lähtöpassit. Kehtasi kysellä mieheni kullista, ehdotteli seksiä sekä kehoitti jättämään minut. Eipä naikkonen onnistunut muuta kuin osoittamaan olevansa selkääpuukottava suttura

Vierailija
2/46 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil on eri moraalikäsitys frendin kans. Pistin välit tauolle kun en jaksa kuunnella sen hehkutusta, kun onnistu vamppaamaan varatun perheenisän. Tosin en oo sen perheenisänkään kaveri.

Tutuissa kans yks ukko, jonka nainen r”iskasi kun mies oli sammunut. On kyl järkyttävää, mihin naisetkin pystyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni turvallisuuden vuoksi katkaisin välit kaveriin. Kaverillani oli herpes ja ilmoitti saaneensa hiv-tartunnan, hänellä oli tapana mennä keskustellessa ihmisten naaman eteen ja puhua pärskien niin että sylkeä lensi muiden kasvoille

Vierailija
4/46 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasteni turvallisuuden vuoksi katkaisin välit kaveriin. Kaverillani oli herpes ja ilmoitti saaneensa hiv-tartunnan, hänellä oli tapana mennä keskustellessa ihmisten naaman eteen ja puhua pärskien niin että sylkeä lensi muiden kasvoille

Lisäyksenä oli myös arvaamaton päihdeongelmaisena, esim.deliriumissa puukotti kumppaniaan

Vierailija
5/46 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisin välit kaveriin joka sai raivarin kuultuaan että löysin poikaystävän ja sanoi toivovan minulle eroa

Vierailija
6/46 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pärskii toisia päin niin pitäisin myös kaukana pikkulapsista, vauvoilla esim.olematon vastustuskyky

Vierailija
7/46 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostasin aikanaan kaverin ilkeiden juorujen takia joiden mukaan hän olisi umpihullu. En koskaan kysynyt asianosaiselta juorujen todenpitävyyttä mutta ruuhkavuosissa en jaksa haaskata vapaa-aikaa kehnompiin ihmissuhteisiin

Vierailija
8/46 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri lainasi rahaa eikä palauttanut takaisin

Vierailija
9/46 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini osoittautui kännissä arvaamattomaksi ja huitaisi minut kädellä liukuportaista alas ykskaks ilman riitoja, ilmeisesti vahingossa. Ei anteeksipyytänyt saati ambulanssia soittanut vaikka pyysin saada apua kierittyäni alas ollen verisenä ja ruhjeilla

Vierailija
10/46 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisin välit kaveriin koska hän oli toisen kaverini ex-kumppani joka pisti porukat valitsemaan joko hänet tai ex-kumppaninsa. Kaveripariskunnasta heidän erottua kallistuin mieheen joka oli myös mieheni läheinen ystävä

Vierailija
11/46 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisin välit miespuoliseen kaveriin joka alkoi yllättäen seksuaalisesti ahdistella vaikka tiesi minun olevan onnellisesti parisuhteessa ja raskaana. Kopeloi asunnossa kiellosta huolimatta ja käski riisumaan alasti josta kieltäydyin. Lukittauduin vessaan peloissani ja yritin soittaa apua. Pääsin lopulta pakoon paikalta joutumatta raiskatuksi vaikka traumaattinen ja pelottava kokemus olikin

Vierailija
12/46 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisin välit kun kaveri sai lapsen. Tyttöjenillat ohi ja elämäntilanteet eri

Vierailija
13/46 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveruus eteni friends with benefitsiksi joka päättyi eikä enää osattu olla frendejä

Vierailija
14/46 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin päihteidenkäytön ja päihteidenkäyttäjäkaverit vaativat näkemisissä päihteiden käyttöä. Valitsin päihteettömyyden

Vierailija
15/46 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit kaveriin katkesi joka väitti mieheni pettäneen minua työpaikallaan. Kerroin miehelleni samana päivänä naispuolisen kaverini väitteestä johon mieheni saman tien sanoi ettei pidä paikkaansa ja haluavan että soitamme hänelle heti yhdessä kysyen valheesta mutta kaveri ei suostunut vastaamaan puheluun ja lopulta myönsi tekstarissa valehdelleen aiheuttaakseen parisuhteessani eripuraa ja laittoi viestin loppuun "parempi ettei enää nähdä". Siihen loppui yli kymmenen vuoden ystävyys

Vierailija
16/46 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini oli kiinnostunut jätkästä jonka luuli olevan kiinnostunut minusta. Tämä naikkonen kuuli kotibileistä jonne meidät kaikki kolme oltiin aikeissa kutsua ja levitti minusta ja jätkästä juorua että olisimme paneskelleet keskenämme eikä siksi minua voi kutsua kemuihin. Kuultiin toiselta kaverilta me juhlien jälkeen tästä. Tosiasiassa olimme jätkän kanssa hyviä ystäviä muttemme koskaan pussailleet saati panneet eikä sellaiseen aikomustakaan. Naureskeltiin jätkän kanssa jälkikäteen meistä tekaistulle valheelle ja otin asian valehtelijamuijan kanssa puheeksi mutta hän meni lukkoon jäätyään kiinni mustamaalauksesta eikä pyytänyt edes anteeksi niin meni luottamus

Vierailija
17/46 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen hyvään ystävään katkaisin välit, kun exäni ja hän paljastuivat salasuhteesta. Siis exästä tuli exä vasta paljastumisen jälkeen.

Yhteen ystäväpariskuntaan (enemmän nykyisen miehen ystäviä kuin minun) liudensin välit ja häivytin pariskunnan elämästäni, kun rouva (joka oli aina kännissä ilkeä ja ivallinen) kerran kännissä kehtasi puhua halveksivasti minun lapsistani. Sitä en kuuntele. Soitin pariskunnalle taksin ja kehoitin poistumaan, ja esitin toiveen, että ei enää tavata.  Seuraavana päivänä rouva, kuten aina noiden tapaamisten jälkeen, taas soitteli ja pyyteli anteeksi sanomisiaan "kun hän aina humalassa päästelee suustaan mitä ei tarkoita". Totesin, että joo, ei tässä mitään ruumiita syntynyt, mutta ehkä parempi, ettei juoda yhdessä. Kun he ei ilmeisesti harrasta muuta kuin juomista, ei olla sitten tavattu sen jälkeen.

Ja yhden miehen ystävän pistin omasta elämästäni ikuiselle jäähylle, kun hän pyöritti kolmea naista (näiden toisistaan tietämättä) eri kaupungeissa yhtä aikaa, ja meidän olisi sitten pitänyt olla siinä valheessa mukana näille naisille. 

Vierailija
18/46 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin vuosikymmen kavereita. Kaveri erosi tahollaan ja aloin salaa tapailla hänen exäänsä samalla kun hän itki erosurua. Paljastin asian myöhemmin ja kaveruus jatkui. Joku vuosi myöhemmin hän alkoi tapailla exääni josta olin eronnut vuosia aiemmin. Hän kertoi sen minulle ja pahoitteli asiaa mutta maku meni toisesta ja välit katkesi

Vierailija
19/46 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin vuosikymmen kavereita. Kaveri erosi tahollaan ja aloin salaa tapailla hänen exäänsä samalla kun hän itki erosurua. Paljastin asian myöhemmin ja kaveruus jatkui. Joku vuosi myöhemmin hän alkoi tapailla exääni josta olin eronnut vuosia aiemmin. Hän kertoi sen minulle ja pahoitteli asiaa mutta maku meni toisesta ja välit katkesi

Kuulostat hyvältä kaverilta, not.

Moraalikäsityksessäsi sinulla on oikeus tehdä toiselle huonosti, mutta samaa ei saa tehdä sinulle.

Vierailija
20/46 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että kaverisi pääsi eroon tuollaisesta kaksinaamaisesta kp:stä.. Huhhuh mikä tyyppi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan