Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kokenut jotain, jonka miellät yliluonnolliseksi vaikka selitys voi olla täysin luonnollinenkin?

Vierailija
09.07.2019 |

Isäni kuoltua olin yötä hänen kotitalossaan (vanhemmat olivat eronneet vuosia aiemmin ja äiti muuttanut pois), nukuin olohuoneessa josta pääsi isän pieneen mukuuhuoneeseen. Olin nukahtamaisillani, kun havahduin miten lattia narisi vieressäni kuin joku kulkisi ohitseni kohti makuuhuonetta. Pelästyin.
Mahdollista kuitenkin on että isän kuoleman, avioeron ja raskaan työn yhdessä aiheuttama stressi yhdistettynä vanhan talon natinaan sai mielikuvitukseni ylikierrrokselle eikä isä oikeasti hiippaile siellä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiössäni alkoi taulut täristä ja tippua (3kpl) yöaikaan. Järjellinen selitys olisi että jokin kone vaikka hävittäjä lensi liian alhaalla. Ainoa että mikään muu ei tippunut kuin ne taulut ja oli vielä eri puolilla huonetta. No on tässä asunnossa myös patsaalta irronnut käsi ja luurankomallilta lähtenyt jalka.

Vierailija
22/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin eilen iltapäivällä lentokoneen joka lensi todella matalalta kotini yli. Se oli suht iso ja jotenkin oudonnäköinen, vaalea ja kömpelönmuotoinen. Näin sen ikkunatkin ihan selvästi. Se tuli todellakin melkein puidenlatvojen yläpuolella ja hävisi nopeasti. Se ei ollut mikään sotilaskoneen näköinen sikäli kun niitä tunnen.

Sanoin itsekseni jotain 'herrajumala' tms ja säntäsin katsomaan putosiko se metsän taa mutta ei ilmeisesti. Asun maaseudulla ja lähellä ei todellakaan ole kenttiä sen kokoiselle koneelle, ja jos se olisi noussut jostain kauempaa niin miksi se lensi niin matalalla? Yleensä ne ovat sillä korkeudella noustessa tai laskeutuessa.

Pienkoneetkin lentävät paljon korkeammalla. Koetin etsiä uutisia tai muiden silminnäkijöiden kommentteja mutta en löytänyt. Ehkä se vielä selviää. Mutta aloin jo melkein miettiä näinkö jotain mitä ei oikeasti tapahtunut. :) Luultavasti selitys on jotain ihan arkista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kämpässäni meni itsestään päälle eka TV, sen jälkeen radio, kun olin yksin kotona toisessa huoneessa.

Vierailija
24/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt useimmat luettelee kuitenkin asioita joille ei löydy selitystä.

Eikö pitänyt kertoa asioita joille.selitys löytyy.

Mille asialle ei mukamas tässä ketjussa löytyisi selitystä?

Minäkin olen ties mitä demoneita nähnyt ja selityskin on löytynyt unihalvauksista. Pelkästään sillä selittää todella ison osan tämän ketjun jutuista ja aivan kaikki loput selittyvät loppupeleissä muilla hallusinaation muodoilla tai valemuistoilla.

Vierailija
25/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin voimakkaan ja mieleenpainuvan enneunen tulevasta avioerosta. Uni oli osaltaan vähän pelottavakin. Unessa näytettiin ikävä tapahtuma, joka toteutui tarkoin juuri kuten unessa näytettiin. Uni jäi vahvasti mieleeni, mut jäi sitten taka-alalle enkä sitä enää miettinyt. Vasta sitten kun tilanne oli päällä noin 1.5 kk unen näkemisen jälkeen, en aluksi rekisteröinyt asiaa. Vasta kun pahin myräkkä avioerotilanteesta oli ohitse uni muistui taas mieleeni. Kävin läpi mitä kaikkea oli juuri tapahtunut ja tajusin asioiden menneen kuten unessa oli näytetty. Hämästyin kokemustani. 

Minulla on myös eroon liittyvä enneuni. Kaikesta aikaa jo puolielämää.

Olin eroamassa pitkästä parisuhteesta, josta lähdin itse. Tunsin suurta syyllisyyttä, mutta en voinut elää kaksoiselämää, puimme eroamme ja se oli luopumisen ja surun aikaa

Olen musikaalinen ja laulanut paljon.

Näin unta, että olin samalla laivamatkalla exäni kanssa. Katselin yläkannelta haikeana häntä uuden kumppanin kanssa, joka puhkesi laulamaan ja lauloikin uskomattoman ihanasti.

Kului aikaa ja seurasi monenlaisia vaiheita, opettelimme tahoillamme elämään omaa elämäämme.

Sitten sain kuulla hänen seurustelevan unessa näkemäni naisen kanssa, ovat olleet naimisissa siitä asti.

Vierailija
26/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlattuni kuoltua strereot menivät itsestään päälle kun olin suihkussa ja soittimessa oli  vielä kihlattuni lempibändin, Nightwishin cd sisällä. Oli aika karmivaa tulla sammuttaa suihku ja kuulostella ett'ä mistä ihmeestä tuo musiikki tulee noin  kovin selvästi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän