Miksi varatut miehet vilkuilee kaupassa minua??
Ne miehet ketkä kulkee naistensa kanssa, noin 30-45 vuotiaat, vilkuilee AINA minua?
Ulkonästäni sen verran että olen 21v, "kurvikas mutta hoikka" blondi
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Olen parisuhteessa miehen kanssa ja mieheni saa katsella juuri niin paljon muita ihmisiä kuin haluaa. Se, että joku kiinnittää ylipäätään huomiota muiden katseisiin kertoo heikosta itsetunnosta.
N33
Hyväitsetuntoinen ei siis kiinnitä mitään huomiota, jos joku esimerkiksi jatkuvasti vilkuilee tai tuijottaa? Ei häiritse tai herätä ihmetystä?
Olet kassalla ja puhuessa toiselle on kohteliasta ottaa katsekontakti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen parisuhteessa miehen kanssa ja mieheni saa katsella juuri niin paljon muita ihmisiä kuin haluaa. Se, että joku kiinnittää ylipäätään huomiota muiden katseisiin kertoo heikosta itsetunnosta.
N33
Hyväitsetuntoinen ei siis kiinnitä mitään huomiota, jos joku esimerkiksi jatkuvasti vilkuilee tai tuijottaa? Ei häiritse tai herätä ihmetystä?
Eipä juuri, koska ei koe tärkeäksi tutkailla ympärilleen että kattooko joku nyt minua. Ja jos nyt jonkun huomaa vähän normaalia pidempään katsovan niin ei ainakaan tee siitä suurta numeroa eli esim. kerro asiasta jossain keskustelupalstalla.
Miten tämä "katselu" nyt ilmenee? Itse kyllä etsin joskus katseellani myyjiä, mutta jos ovat jo palvelemassa niin jatkan etsintää.
Lähinnä naisia tuolla kaupoissa töissä, en heitä siis sukupuolen takia tai minkään kauneuden takia katsele.
Olen huomannut saman ilmiön ja meinasin itsekkin jo kirjoittaa tästä. Mua on tullut iskemään vaikka oma mies vieressä. Osaako joku selittää?
Kaupassa monesti käynyt niin että mies alkaa tujottaa niin intensiivisesti et heidän oma nainen alkaa mulkoilemaan. Ei kiva!
Miksikö? No todennäköisesti siksi, että
a) he ovat kyllästyneet oman puolisonsa naamaan tai
b) he pitävät sinua paljon paremman näköisenä kuin omaa puolisoaan tai
c) miettivät tuntuisiko muiden paneminen paremmalta.
Tätä kyllä itsekkin ihmettelen. Varatut miehet tuijottelevat ohikulkevia naisia sekä miehiä. Miksi eivät sitä puolisoaan? Miksi siihen puolisoon pidetään joku hajurako ja tiiraillaan vastaantulevia ihmisiä eikä sitä omaa rakasta? Sinkkunahan tätä on vaikea tietää.
Sitä ne tekee vaikka oisit yli 30 eli ei ole mitää tekemistä sen kanssa ootko 20 söpö blondi, nuoret ovat miehille vaan silmänruokaa, söpöjä pikku tyttöjä. Ne katsoo ketä vaan okn näköistä suurin osa. En kanssa vaan tajua tuota peheenisien ja varattujen kyttäystä (olen kärsinyt siitä myös koko elämäni) .. Itse ovat parisuhteensa valinneet ja sikiämisen, pysyisivät sitten sinkkuina jos ei oma akka kelpaa. Vilkkusilmäily on säälittävää🤣
N33