Miksi varatut miehet vilkuilee kaupassa minua??
Ne miehet ketkä kulkee naistensa kanssa, noin 30-45 vuotiaat, vilkuilee AINA minua?
Ulkonästäni sen verran että olen 21v, "kurvikas mutta hoikka" blondi
Kommentit (29)
Sulla on vaatteet vinksinvonksin ja vessapaperia roikkuu housunkauluksesta.
Vähän niin kuin autokaupassa. Vaikka onkin oma auto niin tuleehan sitä vilkuiltua tarjontaa, joskus tulee vietyä jopa koeajolle. Kaikesta huolimatta oma auto on oma auto, paitsi silloin kun se jättää tielle.
Niin siis toisin sanoen olet vain "auto" muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän niin kuin autokaupassa. Vaikka onkin oma auto niin tuleehan sitä vilkuiltua tarjontaa, joskus tulee vietyä jopa koeajolle. Kaikesta huolimatta oma auto on oma auto, paitsi silloin kun se jättää tielle.
Myönsit juuri että miehet pettäjiä...nauuran!!
Ne varmaan vilkuilee..ihmettelevät, miksi sinä heitä kyyläät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönsit juuri että miehet pettäjiä...nauuran!!
Tämä on sinun oma tulkintasi .... nauuuraaaaan huutonauruaaaaa!
Olen pahoillani, ettei mieheni ole oppinut vielä käytöstapoja. Etenkin takapuolet ovat oman mieheni mieleen ja jos yhtään olet sukupuolisia avujasi auliisti esittelevää sorttia, voit olla varma, että mieheni katse hapuilee toiveikkaana suuntasi useammankin kerran. Itsensähän se siinä hieman höpsöksi tekee, mutta minkäs sille mahtaa. Aivot kun napsahtavat off-tilaan aina vieraan naisen nähdessään. Raasukka.
Ei Sinua kukaan katsele. Vain rumuuttasi joku voi jäädä hämmästelemään.
Huono provo 0/5.
Taidat luulla itsestäsi liikoja 😂 jos keskityt tuollaisiin asioihin niin kasvappa hupakko aikuiseksi. Kaikkia ne katsoo anyway.
Oot niin nuori ja tyhmä vielä.
Ne katsoo kaikkia. Muakin.
N42. 170/90
Olen myös huomannut tuijotuksia varatuilta miehiltä. Ja mieheni kanssa ollaan oltu kaupassa. Kyllä minä itsekin vilkuilen jos on komea tuijottaja.
Miksi miehet vilkuilee nuoria kurvikkaita naisia?
Miksi karhu paskoo metsään?
Miksi aurinko on pyöreä?
M
Koska itse tuijotat niitä. Ethän muuten huomaisi heidän vilkaisujansa.
Sinä katsot niitä ja otat kontaktia, koska odotat, että sinut huomataan. Katseita kyllä saa jos alkaa hakemaan niitä, jos keskittyy omien asioidensa hoitamiseen ei edes huomaa, että joku katsoo.
Jos he vastaavat katseeseesi. Ehkä ihmettelevät, että miksi tuo nuori blondi tuijottaa. Kun kai sun pitää itse katsoa, että huomaat jonkun tuijottavan: D
Huonotapa tuijottaa,ennen lapsia kiellettiin tuijottamasta.
Olen huomannut saman, oma nainen vielä käsikynkässä niin en ymmärrä miten kehtaavat.
Vierailija kirjoitti:
Jos he vastaavat katseeseesi. Ehkä ihmettelevät, että miksi tuo nuori blondi tuijottaa. Kun kai sun pitää itse katsoa, että huomaat jonkun tuijottavan: D
Kai sen nyt huomaa kumpi katsoo etsin. Jos tietyn ihmisen suuntaan vilkaisetessa tämä ihminen katsoo minuun, oletettavasti hänen katseensa on ollut minussa jo ennen kuin itse katson häntä. Tai sitten molemmat katsovat toisiinsa tasan samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sen nyt huomaa kumpi katsoo etsin. Jos tietyn ihmisen suuntaan vilkaisetessa tämä ihminen katsoo minuun, oletettavasti hänen katseensa on ollut minussa jo ennen kuin itse katson häntä. Tai sitten molemmat katsovat toisiinsa tasan samaan aikaan.
*etsin=ensin
Sorry, ikävää rikkoa illuusio, mutta kaikkia naisia ne katselee. Riittää kun on pitkä tukka ja edes jotenkin päin hoikka olemus. Et siis ole niin ihmeellinen mitä kuvittelet :)