Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi varatut miehet vilkuilee kaupassa minua??

Vierailija
09.07.2019 |

Ne miehet ketkä kulkee naistensa kanssa, noin 30-45 vuotiaat, vilkuilee AINA minua?
Ulkonästäni sen verran että olen 21v, "kurvikas mutta hoikka" blondi

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, ikävää rikkoa illuusio, mutta kaikkia naisia ne katselee. Riittää kun on pitkä tukka ja edes jotenkin päin hoikka olemus. Et siis ole niin ihmeellinen mitä kuvittelet :)

Vierailija
2/29 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vaatteet vinksinvonksin ja vessapaperia roikkuu housunkauluksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niin kuin autokaupassa. Vaikka onkin oma auto niin tuleehan sitä vilkuiltua tarjontaa, joskus tulee vietyä jopa koeajolle. Kaikesta huolimatta oma auto on oma auto, paitsi silloin kun se jättää tielle.

Niin siis toisin sanoen olet vain "auto" muiden joukossa.

Vierailija
4/29 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän niin kuin autokaupassa. Vaikka onkin oma auto niin tuleehan sitä vilkuiltua tarjontaa, joskus tulee vietyä jopa koeajolle. Kaikesta huolimatta oma auto on oma auto, paitsi silloin kun se jättää tielle.

Myönsit juuri että miehet pettäjiä...nauuran!!

Vierailija
5/29 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne varmaan vilkuilee..ihmettelevät, miksi sinä heitä kyyläät?

Vierailija
6/29 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönsit juuri että miehet pettäjiä...nauuran!!

Tämä on sinun oma tulkintasi .... nauuuraaaaan huutonauruaaaaa!

Vierailija
7/29 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, ettei mieheni ole oppinut vielä käytöstapoja. Etenkin takapuolet ovat oman mieheni mieleen ja jos yhtään olet sukupuolisia avujasi auliisti esittelevää sorttia, voit olla varma, että mieheni katse hapuilee toiveikkaana suuntasi useammankin kerran. Itsensähän se siinä hieman höpsöksi tekee, mutta minkäs sille mahtaa. Aivot kun napsahtavat off-tilaan aina vieraan naisen nähdessään. Raasukka.

Vierailija
8/29 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hameenhelma sukkahousuissa???

Vierailija
9/29 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Sinua kukaan katsele. Vain rumuuttasi joku voi jäädä hämmästelemään.

Vierailija
10/29 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo 0/5.

Taidat luulla itsestäsi liikoja 😂 jos keskityt tuollaisiin asioihin niin kasvappa hupakko aikuiseksi. Kaikkia ne katsoo anyway.

Oot niin nuori ja tyhmä vielä.

Vierailija
11/29 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne katsoo kaikkia. Muakin.

N42. 170/90

Vierailija
12/29 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut tuijotuksia varatuilta miehiltä. Ja mieheni kanssa ollaan oltu kaupassa. Kyllä minä itsekin vilkuilen jos on komea tuijottaja.

Vierailija
13/29 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet vilkuilee nuoria kurvikkaita naisia?

Miksi karhu paskoo metsään?

Miksi aurinko on pyöreä?

M

Vierailija
14/29 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itse tuijotat niitä. Ethän muuten huomaisi heidän vilkaisujansa.

Vierailija
15/29 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä katsot niitä ja otat kontaktia, koska odotat, että sinut huomataan. Katseita kyllä saa jos alkaa hakemaan niitä, jos keskittyy omien asioidensa hoitamiseen ei edes huomaa, että joku katsoo.

Vierailija
16/29 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos he vastaavat katseeseesi. Ehkä ihmettelevät, että miksi tuo nuori blondi tuijottaa. Kun kai sun pitää itse katsoa, että huomaat jonkun tuijottavan: D

Vierailija
17/29 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonotapa tuijottaa,ennen lapsia kiellettiin tuijottamasta.

Vierailija
18/29 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman, oma nainen vielä käsikynkässä niin en ymmärrä miten kehtaavat.

Vierailija
19/29 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos he vastaavat katseeseesi. Ehkä ihmettelevät, että miksi tuo nuori blondi tuijottaa. Kun kai sun pitää itse katsoa, että huomaat jonkun tuijottavan: D

Kai sen nyt huomaa kumpi katsoo etsin. Jos tietyn ihmisen suuntaan vilkaisetessa tämä ihminen katsoo minuun, oletettavasti hänen katseensa on ollut minussa jo ennen kuin itse katson häntä. Tai sitten molemmat katsovat toisiinsa tasan samaan aikaan.

Vierailija
20/29 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sen nyt huomaa kumpi katsoo etsin. Jos tietyn ihmisen suuntaan vilkaisetessa tämä ihminen katsoo minuun, oletettavasti hänen katseensa on ollut minussa jo ennen kuin itse katson häntä. Tai sitten molemmat katsovat toisiinsa tasan samaan aikaan.

*etsin=ensin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän