Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette polyamorisesta suhteesta?

Vierailija
09.07.2019 |

Eli siis suhteesta jossa on kaksi tai useampi kumppani.

Olen 21 vuotias nuori ja olen tutustunut oikein mukavaan samanikäiseen naiseen. Hänellä on suhde toiseen ja lapsi myös.

Mielipiteitä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodostapa oma mielipide, miksi kaikki nykyään kysytään netissä?

Vierailija
2/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma olen sen verran tekopyha, etta voisin itselleni hyvaksya (so. 2 miesta) mutta en haluaisi etta mun miehella on 2 naista, jota han rakastaa ja asutaan yhdessa kaikki kolme. :D 

Sinansa mita muut tekevat, ei mua hetkauta puoleen eika toiseen. Jos teille kaikille sopii, niin mikas siina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen mielipide, että aikuiset päättävät ihan itse suhteistaan. Mua ei kiusaa toisten ihmisten erilaiset suhteet.

Vierailija
4/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi ja olen asian kanssa sinut. Kukin tavallaan.

Vierailija
5/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin bi-sexuaalina naisena varoisin ryhtymistä pariskunnan leikkikaluksi:

https://www.thesun.co.uk/fabulous/5055353/what-is-unicorn-hunting-the-n…

Säännöt pitäisi tehdä selviksi jo ihan alussa, puolin ja toisin. Kolmas pyörä ei saa olla hyväksikäytetty.

Vierailija
6/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sopisi itselleni, mutta aikuiset ihmiset voivat elää sellaisissa suhteissa kuin haluavat.

Oikeastaan mielipiteeni on sellainen, mitä Louis Theroux'n dokkarissakin oli: vaikuttaa siltä, että suhdekompleksissa jää aina joku alakynteen siten, että hänen tarpeitaan ei täytetä ja hän joutuu kieltämään asian, koska on niin omistautunut monisuhteisuusasialle..hokee vain, että tärkeintä on se, että hänen rakkaansa on onnellinen (kun avoimesti hässii toista).

Vierailija
7/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos

Vierailija
8/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kanta kuin homoissa, lesboissa ja transuissa.

”Ihan sama mulle, kunhan eivät tule minua panemaan”

Vierailija
9/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä on muiden mielipiteillä? Jos sinä ja ne kaksi muuta haluatte nusata yhdessä, niin mikä teitä estää?

Itseä sellainen elämä ei ole ikinä kiinnostanut, vaan olen löytänyt muita kiinnostuksen kohteita vaikka kuinka paljon.

Mikäköhän siinä muuten on, että tuollaisissa suhteissa elävät ovat usein aika epämiellyttävän näköisiä ja muille kelpaamattomia reppanoita? Miehetkin ovat sellaisia ihmeellisiä hiihtelijöitä, että heistä ei ekana tule mieleen sana mies. Mutta kai ne halut ovat hiirilläkin...

Vierailija
10/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran kyyninen täti olen, että suhteen ollessa uusi kävisin säännöllisesti testauttamassa sukupuolitaudit. Sen verran on ollut eroa eräiden jutuissa ja teoissa.

Omia tunteitaan ja olikaan kannattaa myös kuunnella ja ottaa vaikeatkin asiat puheeksi, mutta niin ajattelen ihan kaikista suhteista, kahden- tai monenvälisistä :)

Vierailija
11/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä polyamoria herättää ihmisissä suoranaista raivoa. Ainakin netissä.. Omasta mielestä varsin pätevä suhdemuoto jos kaikilla on pelisäännöt selvät. Olisin itsekin valmis avaamaan suhteen muille jos mies niin haluaisi.

Monogamia on vaan yksi syvälle iskostettu toimintamalli. Arvostan ihmisiä jotka rohkenevat haastaa sen!

Vierailija
12/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä on muiden mielipiteillä? Jos sinä ja ne kaksi muuta haluatte nusata yhdessä, niin mikä teitä estää?

Itseä sellainen elämä ei ole ikinä kiinnostanut, vaan olen löytänyt muita kiinnostuksen kohteita vaikka kuinka paljon.

Mikäköhän siinä muuten on, että tuollaisissa suhteissa elävät ovat usein aika epämiellyttävän näköisiä ja muille kelpaamattomia reppanoita? Miehetkin ovat sellaisia ihmeellisiä hiihtelijöitä, että heistä ei ekana tule mieleen sana mies. Mutta kai ne halut ovat hiirilläkin...

Tää on vähän ristiriitaista... Jos ihminen on muille täysin kelpaamaton, miten hän sitten on suhteessa, jossa harrastaa seksiä useamman ihmisen kuin yhden kanssa? Eikö omasta mielestäsi viestissäsi ole logiikan puutetta?

Vierailija
13/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä, ettei kiinnosta teidän asiat, mutta lasta käy sääliksi äitinsä sekoilu ja "esimerkki". :(

Vierailija
14/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieläkään nähnyt yhtään komeaa tai kaunista polyamorikkoa.

Vierailija
15/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vieläkään nähnyt yhtään komeaa tai kaunista polyamorikkoa.

Kuitenkin he harrastavat säännöllisesti seksiä useamman kumppanin kanssa! Ei siis näytä rumuus haittaavan seksin saamisessa?

Vierailija
16/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sopisi itselleni, mutta aikuiset ihmiset voivat elää sellaisissa suhteissa kuin haluavat.

Oikeastaan mielipiteeni on sellainen, mitä Louis Theroux'n dokkarissakin oli: vaikuttaa siltä, että suhdekompleksissa jää aina joku alakynteen siten, että hänen tarpeitaan ei täytetä ja hän joutuu kieltämään asian, koska on niin omistautunut monisuhteisuusasialle..hokee vain, että tärkeintä on se, että hänen rakkaansa on onnellinen (kun avoimesti hässii toista).

Näinhän se on, kolmas pyörä on aina liikaa. Homma ei ole tasapainoinen, jos siinä on kolme pyörää, vaan silloin aina kaksi on rinnakkain ja yksi joutuu peränpitäjäksi tai etunokkaan.

Tuohon sotkuun kun lisätään mahdollinen jälkikasvu, niin hip hurraa vaan, ojaan mennään väkisilläkin.

Vierailija
17/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävien soijapoika-cuckien touhua. Vähemmän yllättäen lähinnä vasem_mistoliberaalien suosimaa touhua.

Vierailija
18/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on, kolmas pyörä on aina liikaa. Homma ei ole tasapainoinen, jos siinä on kolme pyörää, vaan silloin aina kaksi on rinnakkain ja yksi joutuu peränpitäjäksi tai etunokkaan.

Tuohon sotkuun kun lisätään mahdollinen jälkikasvu, niin hip hurraa vaan, ojaan mennään väkisilläkin.

Mä en nyt tiedä, millainen kuva teillä on polyamoriasta, mutta tuttavapiirini perusteella mielestäni useammin on tavallista se, että on pari (jolla on lapsia tai sitten ei), ja heillä on sitten tahoillaan muita suhteita. Varmasti on niitäkin, joilla on sellainen suhde, jossa on ihan päivittäisessä elämässä ja samassa kodissa useampia osapuolia, mutta kai nuo ovat harvinaisempia.

Mun hyvä ystäväni on erään polyamorisen (tai en tiedä, kutsuvatko he asiaa sillä nimellä, ystäväni on käyttänyt asiasta nimitystä "avoin suhde") pariskunnan toisen osapuolen "sivusuhde". Toisellakin osapuolella on sivusuhde. Pariskunnalla on lapsia, mutta näitä sivusuhteita tapaillaan omalla ajalla. Itse asiassa pariskunta ja nämä sivusuhteet ovat menossa pienelle lomamatkalle yhdessä, jolloin ystäväni tapaa tämän "poikaystävänsä" vaimon.

Vierailija
19/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävien soijapoika-cuckien touhua. Vähemmän yllättäen lähinnä vasem_mistoliberaalien suosimaa touhua.

Minunkin mielestäni on nimenoman säälittävää, kun on useita seksikumppaneita. Varsinaista omegamiehen touhuilua! Eiku!

Vierailija
20/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran kyyninen täti olen, että suhteen ollessa uusi kävisin säännöllisesti testauttamassa sukupuolitaudit. Sen verran on ollut eroa eräiden jutuissa ja teoissa.

Omia tunteitaan ja olikaan kannattaa myös kuunnella ja ottaa vaikeatkin asiat puheeksi, mutta niin ajattelen ihan kaikista suhteista, kahden- tai monenvälisistä :)

Siinä yhdessä ohjelmassa, oliko se nyt joku Sisarvaimoa etsimässä tai vastaava, missä lapsellinen pariskunta etsi toista naista, sai toinen vaimoehdokas suostua emäksistä ruokaa sisältävään dieettiin. Näin heidän mielestään estettiin mm. hiivatulehdukset, kun mies lentelee muijien välillä.