Päätin aloittaa huomenna laihdutuksen... mutta kuinka?
Kommentit (15)
Sen kyllä toteaa kaikenmaailman asiantuntijatkin.
Ap:lle ei voi muuta sanoa kuin kärsivällisyyttä. Minäkin aloitin uuden elämän, liikuin viitenä päivänä viikossa enkä syönyt kuuden jälkeen mitään. Illalla menin nukkumaan vatsa kurnien. Ja kiloja lähti - tattadadaaa - nolla. Siitä masennuin niin että olen taas ratkennut syömään, yritän nyt päästä takaisin ruotuun.
-rasvat pois
-sokeri pois
-paljon vihanneksia, juureksia, hedelmiä
Ja kuin vältätte herkuttelut ja ahmimisen :/
-aamulla puuroo
-puolilta päivin ruoka
-välipala 3 aikaan
-illal puuroo 6 mais
ja siinä se!
Mä siis painonvartijoita noudatan ja syön useamman kerran päivässä..silti ahmin
Ja mitä luulette onko runsas kahvinjuonti (maidolla) huonoks, hidastaako ruansulatusta tms
vähentävä vaikutus. Toimii kyllä mulla. Kuppi kahvia, ja mahassa on pitkään niin karsea olo, ettei tee mieli ruokaa =).
itse olen syönyt kevyemmin ja jumpannu päivittäin. muutama kilo on lähteny n.kuukadessa. saan herkutella kun siltä tuntuu kuhan muistan jumpata. syön enemmän hedelmiä ja näkkileipä on mun mielestä tosi hyvää:) rasvatonta maitoa olen juonut jo jonkin aikaa..
tsemppiä laihdutukseen!!
mulla auttaa tuohon karkkihimoon vain ja ainoastaan sen kokonaan lopettaminen!
kun vaan päätän että nyt en syö yhtään karkkia niin ei ees tee mieli,
mutta jos ratkean ottamaan edes yhden karkin jossain on monen päivän karkkiputki taattu!
eli jotenkin sitä vaan haluu kokoajan lisää...
viitikö viä kertoo mitat... sadasta tun voi irti saadakkin, mutta 78kg, mitä siitä irtois kuussa?!
... sipsejä dippailen ja nakertelen
Itse elämäntaparemontin tehnyt kirjailija Katri Manninen on koonnut tosi hyvät sivut. POinttina on painoharjoittelu ja se, että kovaa treenaavat tarvitsevat ravintoa ja ravinnossaan proteiinia. Konstit toimivat hänelle itselleen ja ovat harvinaisen järkeviä.
-äläkä osta sinne mitään lihottavaa tilalle. Saat taatusti niin äklön olon illaksi että ei tee mieli syödä aikoihin :D
lautasmalli käyttöön, vettä paljon ja paljon liikuntaa. Näillä konstella olen nyt laihtunut 14 kiloa. Ja se jo näkyy ja tuntuu :o)
ei kauaa kyljet hetku