Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkärin tekemä ”kalvojen pyörittely”, kun kohdunsuu on vielä kiinni

Vierailija
09.07.2019 |

Hei!

Itsellä on yliaikaiskontrolli huomenna rv 40+3. Noin aikaisin siksi, että vauva on liikkunut huonohkosti. Neuvolasta sanottiin, että usein kontrollissa lääkäri saattaa vähän irrotella kalvoja ja näin mahdollisesti jouduttaa synnytyksen käynnistymistä.

Mutta mites, onko tuo toimenpide mitenkään mahdollista, jos kohdunkaulaa on vielä normaalisti jäljellä ja kohdunsuu kiinni? 😳

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sitä silloin tietenkään pysty tekemään.

Vierailija
2/7 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kohdunkaulaa on normaalisti jäljellä tuossaa kohtaa raskautta ja luulen, että siellä ollaan auki ainakin kolmelle sormelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän sitä silloin tietenkään pysty tekemään.

Just niin. Eikä siitä niin epäkypsässä tilanteessa olis yhtään apuakaan, pelkkää kipua. 

Vierailija
4/7 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että kohdunkaulaa on normaalisti jäljellä tuossaa kohtaa raskautta ja luulen, että siellä ollaan auki ainakin kolmelle sormelle.

En minä ainakaan ole ollut kolmelle sormelle auki ennen kuin olen lähtenyt synnyttämään.

Vierailija
5/7 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin tuossa vaiheessa vain yhdelle sormelle auki. Avauduin kyllä nopeasti kun supistukset alkoi.

Vierailija
6/7 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäks

Vierailija
7/7 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliajalle menee niin että napsahtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi