Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, vastatkaa tähän rehellisesti

Vierailija
09.07.2019 |

Menisitte uuteen opiskelupaikkaan ja ryhmässä olisi todella kaunis nainen, jota myös itse pitäisitte upeana ja hän nostaisi kateuden pintaan. Ryhmässä olisi myös tavallisemman näköisiä naisia. Kumpaa lähtisitte lähestymään koittaen ystävystyä hänen kanssaan?

Muuttaisiko asiaa jos tämä kaunis henkilö olisi varattu? Vai pahentaisiko? Muuttuuko suhtautuminen jos olette itse suhteessa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään missään opiskelupaikoilla kehekään yritä erityisesti ystävystyä. Ei minulla ole tarvetta haalia tuttavuuksia ympärilleni pyörimään.

Vierailija
22/25 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta onko joku satunnainen ihminen kaunis vai ruma ulkoisesti. Voin haluta olla sen kauniin ystävä tai pysytellä kaukana hänestä ihan sen perusteella, onko hän miellyttävä ihminen vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen näköisiä. Jos olisi kovin laitettu-nätti, niin ajattelisin ettei meidän ajatusmaailmat käy kovin hyvin yksiin eli en edes erityisemmin haluaisi lähestyä, jos taas olisi luonnostaan hätkähdyttävän kaunis niin jostain absurdista syystä ajattelisin ettei se halua tällaisen tavispunkeron kanssa olla. Hänen tai minun puoliso ei liittyisi asiaan mitenkään.

Mulla itse asiassa on yksi tällainen luonnostaan hätkähdyttävän kaunis kaveri, joka joutui ottamaan minuun kontaktia aika sitkeästi ennen kuin uskoin että hän haluaa oikeasti tutustua eikä vain säälistä rupattele. Nyt on oltu läheisiä ystäviä vuosia. Miten niin alemmuuskompleksi...

Vierailija
24/25 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla otti tosi koville, kun opiskelupaikassa oli nainen, joka oli kaikkea sitä, mitä olin aina toivonut olevani. Siis sekä ulkoisesti että sisäisesti. Käsittämättömän kaunis luonnostaan, tyylikäs pukeutuja, taitava laittautuja. Sen lisäksi huumorintajuinen ja hauska, kohtelias, huomioonottava, lämmin. Kadehdin niin, että meinasin tukehtua. Sitten eräässä ryhmätyössä tutustuin tähän ihmiseen, ja meistä tuli hyvät ystävät, ja ystävyys kantaa myös työelämässä (vaikka kilpailemme jopa samoista työpaikoista :D).

Kateus on turha tunne, käsitän sen nykyään. Nykyään osaan jo ihailla muita naisia. Voin paljon paremmin sen ansiosta.

Vierailija
25/25 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin terapiaan, jos en kestäisi kauniita ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi