Käytännön neuvoja, millä FWB:n saa pidettyä pelkkänä FWB:nä?
Olen siis aluksi tehnyt aivan selväksi, etten hae parisuhdetta, puhtaasti vain vakituista, hyvää s*. Sen piti olla täysin ok ja hän lupasi, ettei ripustaudu eikä roiku.
Miten käytännön tasolla toimitte, jotta FWB pysyy FWB:nä?
Onko virhe jäädä kainaloon juttelemaan? Pitäisikö vain pukea ja sanoa moikka?
Ongelmatilanne, kun mies ihastui jo toisella tapaamisella. Viestittelee aamusta yömyöhään, soittelee, pyytää kylään. Mielestäni ei tarvisi viestiä lainkaan muuta kuin silloin, kun sovitaan tapaamisesta.
On myös mustasukkainen ja yrittää vaatia, ettei minulla saisi olla muita. Joudun muistuttamaan, ettemme seurustele emmekä ole suhteessa ja että molemmilla saa ja voi vapaasti olla muitakin.
Toki jos FWB olisi oikein hyvä, ideana olisi, ettei tarvisi olla muita.
Olen häntä kehoittanut etsimään itselleen oman naisen.
Tunnen käyttäväni häntä hyväksi kun tiedän hänen tunteensa ja että hän haluaa enemmän. Olisiko oikein hänen kannaltaan, että laittaisin poikki?
Mutta ennen kaikkea miten varmistan, ettei tämä toistu? N
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuohon tarinaan ei voi kuin sanoa sen, että etsi jatkossa sellainen jännittävä kylmätunteinen kundi jolla naisia riittää joka sormelle, niin eipähän ainakaan ole sitoutumassa.
Tällaiset heti ihastuvat miehet, no kaikkihan sen tietää että heillä on ongelma vähyys. Naisten vähyys. Ja heti kun saa kerran vuodessa naista, niin häneen ihastuu heti kun se on ainoa naiskontakti aikoihin ja se pitää heti lukita alas "ettei vain menettäisi häntä jollekin toiselle" miehen ajatusmallina. Todellisuudessa osuu omaan nilkkaan tuo ajatusmalli.
Niin, pitää ottaa mies jolla on yltäkylläisyys naisista niin hän ei myöskään ihastu tai halua sitoutua. Ja toisaalta tällaiset miehethän on niitä klassisesti halutuimpia miehiä naisten keskuudessa.
Plaah, ei ole tuosta kyse. Miehellä on ollut koko elämänsä ajan pitkiäkin seurustelusuhteita ja yli kymmenen vuotta kestänyt avoliitto. Viimeisin suhde päättyi keväällä. Ei ole mikään epätoivoinen nössö.
Harmillisesti vain jos mies on sinkku niin tuntuu, että he kuitenkin kaipaavat oikeaa parisuhdetta, vaikkeivät itselleenkään sitä myöntäisi. Ap
Eli on sitoutuva parisuhdemies. Ei fwb tyyppiä lainkaan.
Koulut taas kohta jatkuvat niin ei sinun tarvi tuollaisia miettiä.
??? Koulut? Emme opiskele emmekä työskentele koulussa.
En ole saanut vielä sanottua, että se loppui nyt. En ole tietenkään nyt myöskään tavannut häntä.
Menee aivan yli hänen puoleltaan, Face (vai Messenger?) oli kuulemma näyttänyt minun olevan toisella puolella Suomea ja hän laittoi viestiä, että "olen munankipeä".
Huh huh. Eli stalkkaa missä liikun ja kuvittelee, että lähden 600 km päähän hakemaan s*.
Inhottavalta vain tuntuu kumminkin kun joudun pahoittamaan hänen mielensä. Hän on todella hyvä puhumaan, olen tosiaan pari kertaa jo laittanut poikki muista syistä.
Ehkä hän antaisi periksi jos sanoisin että kyllä, minulla on jo uusi? Ap
Vierailija kirjoitti:
Ääh, olen jo kolme kertaa varmaan yrittänyt laittaa poikki (ja laittanutkin) muista syistä, mutta mies on taitava puhumaan. Ei varmaan olla nähty kuin 5 - 6 kertaa kaiken kaikkiaan.
Olen nyt siis kertonut erittäin selvästi, etten halua samaa, siitä ei ole kiinni. Muistuttanut monta kertaa, ettei seurustella. En todellakaan anna toivoa, että koskaan seurusteltaisi!
Siis p*suhde tämän oli tarkoitus olla, ei muuta.
Ei todellakaan boostaa egoani, vaan ottaa päästä ja harmittaa. Mies ei ole minun silmissäni parisuhdekelpoinen millään lailla, mutta s* oli kohtuullisen hyvää.
Voi voi. Tarvii varmaan tänään vastata noihin viesteihin ja sanoa, ettei tää nyt vaan toimi.
Ihmiset tuntuvat nyt tarkertuvan näihin termeihin. FWB, FB, p*suhde, p*kaveri. Se ei ole pointti vaan neuvot ettei tämä tule toistumaan.
Ap
No sitähän me täällä yritetään neuvoa, että opettele termit oikein, niin tällaisia väärinkäsityksiä ei pääse syntymään niin helposti! Eli jos todella et halua mitään muuta kontaktia kuin sen seksin, niin ilmoita etsiväsi FB suhdetta. Koska tuossa FWB suhteessa on aina se vaara että tunteita herää niin siihen pitää molempien osata varautua ja tietää ne pelisäännöt. Nyt pidät pääsi ja lopetat yhteydenpidon kokonaan. Ei tarvitse olla tyly, mutta ilmoitat selkeästi ettei tämä ole se mitä haluat ja hyvät jatkot. Tämänhän ei pitäisi olla sinulle vaikeaa jos et mitään tunne miestä kohtaan?
Useampi kiertoon, kuka sitä nyt yhtä ja samaa. Eikä pääse tunteet mukaan kun ei tartte nähdä koko ajan samaa.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääh, olen jo kolme kertaa varmaan yrittänyt laittaa poikki (ja laittanutkin) muista syistä, mutta mies on taitava puhumaan. Ei varmaan olla nähty kuin 5 - 6 kertaa kaiken kaikkiaan.
Olen nyt siis kertonut erittäin selvästi, etten halua samaa, siitä ei ole kiinni. Muistuttanut monta kertaa, ettei seurustella. En todellakaan anna toivoa, että koskaan seurusteltaisi!
Ei todellakaan boostaa egoani, vaan ottaa päästä ja harmittaa. Mies ei ole minun silmissäni parisuhdekelpoinen millään lailla, mutta s* oli kohtuullisen hyvää.
Voi voi. Tarvii varmaan tänään vastata noihin viesteihin ja sanoa, ettei tää nyt vaan toimi.
Ihmiset tuntuvat nyt tarkertuvan näihin termeihin. FWB, FB, p*suhde, p*kaveri. Se ei ole pointti vaan neuvot ettei tämä tule toistumaan.
Ap
No sitähän me täällä yritetään neuvoa, että opettele termit oikein, niin tällaisia väärinkäsityksiä ei pääse syntymään niin helposti! Eli jos todella et halua mitään muuta kontaktia kuin sen seksin, niin ilmoita etsiväsi FB suhdetta. Koska tuossa FWB suhteessa on aina se vaara että tunteita herää niin siihen pitää molempien osata varautua ja tietää ne pelisäännöt. Nyt pidät pääsi ja lopetat yhteydenpidon kokonaan. Ei tarvitse olla tyly, mutta ilmoitat selkeästi ettei tämä ole se mitä haluat ja hyvät jatkot. Tämänhän ei pitäisi olla sinulle vaikeaa jos et mitään tunne miestä kohtaan?
No huokaus. Hänelle olen alusta asti sanonut, että etsin pelkkää p*nosuhdetta. Sillä termillä olen puhunut ja sanonut jo ennen ekaa tapaamista, että sitä haen.
Ei ole tunteita, mutta onhan tuo mieskin ihminen. En tietenkään halua loukata tai pahoittaa hänen mieltään.
Tässä kohtaa tulee kammottavasti mieleen, että hän roikkui exässään kunnes exä esti hänet joka puolella.
Tästä ei taida tulla helppoa. Kummallekaan. :(
On kokemus toisestakin p*nosuhteesta, joka meni persiilleen. Hänellekään ei riittänyt se mitä aluksi sovittiin: ei parisuhdetta, pelkkä p*nosuhde.
Te jotka olette onnistuneet pitämään p*nosuhteen p*nosuhteena, MITEN? En halua enää koskaan joutua samanlaiseen tilanteeseen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Useampi kiertoon, kuka sitä nyt yhtä ja samaa. Eikä pääse tunteet mukaan kun ei tartte nähdä koko ajan samaa.
t. mies
Tuossa voisi olla ideaa. Ap
Mikä ongelma muutama viesti silloin tällöin on? Eihän niitä tarvitse edes lukea, jos ei halua. Vuorokaudessa on 24 tuntia, mutta muutaman sekunnin käyttäminen viestin lukemiseen ja vaikka pelkän ei vastaaminen on ihan ylivoimaisen vaikeaa ja kauheaa. Kai ne tempparit ja subway leipien jonottaminen on niin paljon tärkeämpää tekemistä, kun vastata kohteliaasti viestillä jollekin, jota paneskelee tarpeen mukaan. Älä puhu jostain friends with benefitistä, kun kyse on ihan vaan puhtaasta benefitistä.
Voit vaikka sanoa, että minulla on kaksi fwb:tä.
No en ole koskaan katsonut temppareita. Olen ihan aikuinen. Yli 40 v.
Viesteistä: ne alkaa heti herätessä ja jatkuu nukkumaanmenoon asti. Jos en vastaa, alkaa pommitus montaa eri kautta. En myöskään ymmärrä, että pitäisi jutella puhelimessa monta kertaa päivässä. Nuo asiat kuuluu suhteeseen, seurusteluun.
Selkeä. Ymmärtän. Tämä ei ole FWB. Kyllä. Onko nyt hyvä? Tämän piti olla VAKIPANO.
Pelkkä pano.
Siihen ei kuulu mustasukkaisuus eikä yhteydenpito jokaisena vuorokauden hetkenä. Hän ei ole sen tyyppinen ihminen, että meillä olisi juurikaan yhteistä tai että haluaisin tutustua paremmin. Ap
Ap