Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö teillä pääskysiä pihassa?

Vierailija
09.07.2019 |

Mukava aamuisin katella ku linnun telmivät pihalla. Välillä käyvät maassa ja taas pyrähtävät lentoon 😊

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienen lapsen kans päivät kotona joten näinkin vähästä olen iloinen

Vierailija
2/4 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pesivät katon rajassa. Kiva niitä on seurata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy joskus iltaisin, mutta ei valitettavasti pesi. Meillä pesi monta vuotta kottarainen, mutta jostain syystä ei nyt. Kottaraisia on kyllä näkynyt keväällä ja nyt kesälläkin, mutta pesää ei ole.

Musta ihan hyvä syy iloita, oli elämäntilanne mikä tahansa! Joskus lastenneuvolassa terveydenhoitajan kanssa keskusteltiin hetki linnuista ja todettiin, että onkohan se sitten keski-ikää, kun lintulaudan tapahtumat ovat hyvin tärkeässä roolissa elämässä! Mä seuraan tosi paljon lintuja, ne ovat mielenkiintoisia. Kohta alkaa meillä se vaihe, että västäräkinpoikaset saalistavat pihatiellä. Ne ovat niin hauskoja, kun eivät kömpelyyttään vielä kykene ihan samanlaisiin suorituksiin kuin aikuiset. Kuovit taas ulkoiluttavat lapsiaan pihassamme iltaisin.

Vierailija
4/4 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääskysiä mutta lehtokurpan poikasia oli pihalla eräs päivä ja niitä tuli seurattua. Harmi kun siiliä ei meidän pihalle ole eksynyt, asutaan varmaan niin korvessa 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi